Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Mol View Post
    Voorwaarden moeten op papier staan en afgetekend worden door beide partijen.
    Verwijzen naar een website waar de voorwaarden opstaan zal niet werken.
    Op papier kan je na het ondertekenen niets meer veranderen en gaan beide partijden akkoord met de voorwaarden, op een website kan je ten allentijde nog regels gaan veranderen.
    En als je voorwaarden op papier zet, denk dan goed na over wat je op dat papier zet, soms zie ik voorwarden waar ik wel eens achter mijn oor moet krabben.

Ik hoop dat je hiervan op de hoogte bent? Tegenwoordig geldt een verwijzing naar een online versie op de website ook!

Lees hieronder:

"Gedaagde heeft naar aanleiding van een schriftelijke offerte aan eiseres opdracht gegeven tot het verrichten van werkzaamheden. Op de offerte wordt verwezen naar de website van eiseres als vindplaats van de op de overeenkomst toepasselijke algemene voorwaarden. Gedaagde beroept zich op de vernietigbaarheid van de algemene voorwaarden, omdat deze niet voor of tijdens het sluiten van de overeenkomst aan gedaagde ter hand zijn gesteld. De kantonrechter acht het gebruik van het internet in het huidige tijdsgewricht inmiddels zodanig ingeburgerd, dat het op elektronische wijze beschikbaar stellen van algemene voorwaarden gelijkwaardig geacht kan worden aan de feitelijke terhandstelling daarvan als genoemd in artikel 6:234 lid 1 sub BW. Het verweer wordt verworpen."

Als de klant akkoord gaat met jouw offerte gaat hij ook akkoord met jouw algemene voorwaarden, je moet wel aangeven waar hij deze kan vinden op je offerte.

Comment

• wat vinden jullie nu van onze site ?

de kerst en sneeuw dingen gaan na de feestdagen weer weg
      en ik zie dat er veel mensen zijn die het over algemene voorwaarden hebben
      is dit verplicht om te hebben ?

Comment

• Als je ze deponeert bij de kvk ( kamer van koophandel ) dan is het gewoon rechtsgeldig in nederland. Natuurlijk moet je dan nog wel steeds gewoon netjes een verwijzing doen naar waar je ze ook zelf kan vinden als ook ze gratis ter beschikken moeten stellen.

Bij ons staat er ook gewoon in. Jij of je gasten ( derden ) kapot maken dan mag jij het ook betalen. Niet meer dan normaal lijkt me. Ik ga namelijk niet de verantwoording dragen voor zijn gasten.

Zo kun je onze voorwaarden gewoon vinden op: http://www.prodjuser.be/voorwaarden.pdf Maar je kan er ook gewoon komen via onze site en dan klikken op algemene voorwaarden. Wil je ze liever op papier. Kan geen enkel probleem. Op aanvraag sturen we er gewoon 1tje gratis op.

Hoe stel je zoiets op? Niet moeilijker maken als nodig. Gewoon een stuk of heleboel van grote bedrijven in de zelfde sector downloaden, doorlezen, aanpassen, erin wat jij wil eruit wat je niet wil. Klaar. Even na laten kijken en hop deponeren bij kvk en dus op een site of wat jij wil plaatsen en klaar. Nu nog ernaar verwijzen in je offerte's en je bent eigenlijk zo goed als ingedekt.

Comment

• persoonlijk vind ik dat er te veel versieringen op je site aanwezig zijn. Het geeft een zeer onproffesionele indruk. Je kan bijvoorbeeld wel een subtiele verandering in het kerst-thema doen (bv wat sneeuw op je menubalkjes), dat is altijd leuk, maar overdaad schaadt. Hou je site strak, en zorg ervoor dat je boodschap voorang krijgt op je inkleding. Het eerste wat ik nu zie op je site zijn (voor mij) vervelende flikkerende letters in te veel verschillende kleuren. Het is niet van in het begin duidelijk waarvoor de site staat. Ik denk dat veel mensen hierdoor al snel zullen overgaan naar de volgende site.

Daarnaast zou ik "agenda" niet op je site zetten als hier toch niets in staat. Mensen kunnen alleen maar gaan denken dat je geen boekingen hebt omdat je niet goed bent (wat wellicht onterecht zal zijn).

Als laatste zou ik de bezoekerteller niet op je site plaatsen. Bezoekers hebben er helemaal niets aan, en het is een trend die volgens mij helemaal uit de mode is.

De basis is volgens mij zeer goed, maar hou orde op je site ;)

Comment

• Wij hebben onze site weer aangepast, wat vinden jullie er nu van (filmpje wordt vervangen, vrijdag gaan we eigen foto's maken) http://dj-tress.webs.com

En msvb music, toen ik de link volgde kreeg ik allemaal bewegende en flikkerende animaties te zien, zoals al eerder gezegd, feestdagen effect is leuk, maar dit is een beetje te denk ik zou het wat minder houden (en als je toevallig een nieuwe site wil kan ik er wel eentje voor je maken)
            Last edited by DVDP; Wednesday-12-12-2012, 21:53. Reason: tekst ontbrak

Comment

• Originally posted by Mathias Van Rechem View Post
              persoonlijk vind ik dat er te veel versieringen op je site aanwezig zijn. Het geeft een zeer onproffesionele indruk. Je kan bijvoorbeeld wel een subtiele verandering in het kerst-thema doen (bv wat sneeuw op je menubalkjes), dat is altijd leuk, maar overdaad schaadt. Hou je site strak, en zorg ervoor dat je boodschap voorang krijgt op je inkleding. Het eerste wat ik nu zie op je site zijn (voor mij) vervelende flikkerende letters in te veel verschillende kleuren. Het is niet van in het begin duidelijk waarvoor de site staat. Ik denk dat veel mensen hierdoor al snel zullen overgaan naar de volgende site.

Daarnaast zou ik "agenda" niet op je site zetten als hier toch niets in staat. Mensen kunnen alleen maar gaan denken dat je geen boekingen hebt omdat je niet goed bent (wat wellicht onterecht zal zijn).

Als laatste zou ik de bezoekerteller niet op je site plaatsen. Bezoekers hebben er helemaal niets aan, en het is een trend die volgens mij helemaal uit de mode is.

De basis is volgens mij zeer goed, maar hou orde op je site ;)
              de agenda wordt aan gewerkt komt binnenkort(probeer deze week) wel dingen op te staan
              alleen de exacte datum`s weten we nog niet die krijgen wij nog te horen
              en die teller is dat we weten hoeveel bezoekers wij hebben gehad
              Last edited by msvb music; Wednesday-12-12-2012, 22:13.

Comment

• Inderdaad een erg drukke website zorg er in ieder geval voor dat het duidelijk is voor de klant op wat voor website hij zit. Door de vele bewegende en knipperende teksetn leest het niet heel prettig bovendien valt je informatieve tekst niet meer op.

Om in de gaten te houden hoeveel mensen er op je website zijn geweest kun je ook op andere manieren in de gaten houden dan met zo'n teller. Ik gebruik statcounter.com je kunt zelfs zien waar je gasten vandaan kwamen waar ze wonen en met wat voor pc ze je website bezochten en of ze nog een keer terug gekomen zijn. Je kunt bij statcounter kiezen of je wel of niet een tellertje op je website wilt.

Comment

• @ msvb, als ik op zo'n site kom verwacht ik dat deze in elkaar gezet is door een 12 jarige jochie die ook dj wil spelen. Ook zonder die kerstdingen overigens, maar die zijn echt verschrikkelijk. Dat soort bewegende gifjes gebruikte ik in de jaren 90, en toen was dat nog hip ;-)

Dan klik ik op biografie (iets wat de meeste klanten niet zullen doen hoor, die zijn allang weg) en dan zie ik dat jullie een getrouwd stel zijn... ik weet niet in welke prijsklasse jullie zitten maar als het meer dan 50 euro per avond is zou ik eens aan dat buurjongetje of neefje die handig is met computers vragen of hij een iets professioneler ontwerp in elkaar kan zetten.

Je kunt nu eenmaal niet overal goed in zijn. Dat geeft niets, maar besteed de dingen waar je niet goed in bent uit want dit kost je gewoon klanten.

Comment

• Ik bekeek net alleen even de apparatuur pagina. Mij viel het op dat de foto's enorm groot zijn, waardoor ze erg traag laden. Buiten dat, moet je ook heel ver scrollen om alles gezien te hebben. Overigens is dit niet echt interessant voor een klant. Die maakt ook echt niks uit, hoeveel DMX kabels je wel niet hebt, en de connectoren van Neutrik en stroom van Procab is. Hun kennen die merken niet eens..

Oftewel, nog flink wat werk aan de winkel, succes!

Comment

• Originally posted by Geluid-en-licht.com View Post
                      @ msvb, als ik op zo'n site kom verwacht ik dat deze in elkaar gezet is door een 12 jarige jochie die ook dj wil spelen. Ook zonder die kerstdingen overigens, maar die zijn echt verschrikkelijk. Dat soort bewegende gifjes gebruikte ik in de jaren 90, en toen was dat nog hip ;-)

Dan klik ik op biografie (iets wat de meeste klanten niet zullen doen hoor, die zijn allang weg) en dan zie ik dat jullie een getrouwd stel zijn... ik weet niet in welke prijsklasse jullie zitten maar als het meer dan 50 euro per avond is zou ik eens aan dat buurjongetje of neefje die handig is met computers vragen of hij een iets professioneler ontwerp in elkaar kan zetten.

Je kunt nu eenmaal niet overal goed in zijn. Dat geeft niets, maar besteed de dingen waar je niet goed in bent uit want dit kost je gewoon klanten.
                      wat is er mis met de Biografie ?
                      en welke gifjes ?
                      en als me site niet goed is waarom staan we dan bij 2 boekings kantoren ingeschreven ?

Comment

• Originally posted by Dj-scratch View Post
                        Ik bekeek net alleen even de apparatuur pagina. Mij viel het op dat de foto's enorm groot zijn, waardoor ze erg traag laden. Buiten dat, moet je ook heel ver scrollen om alles gezien te hebben. Overigens is dit niet echt interessant voor een klant. Die maakt ook echt niks uit, hoeveel DMX kabels je wel niet hebt, en de connectoren van Neutrik en stroom van Procab is. Hun kennen die merken niet eens..

Oftewel, nog flink wat werk aan de winkel, succes!
                        over de foto`s was al eens een opmerking dat ze vervormt en te klein waren
                        heb ze al iets moeten inkleinen omdat hij al vrij groot was
                        die connectoren en stroom kan ik er wel af halen

Comment

• Originally posted by msvb music View Post
                          wat is er mis met de Biografie ?
                          en welke gifjes ?
                          en als me site niet goed is waarom staan we dan bij 2 boekings kantoren ingeschreven ?
                          Ik heb niet gezegd dat er wat mis is met je biografie, het ging mij erom dat je amateuristische design een heel ander beeld bij mensen oproept dan de werkelijkheid. Ik verwachtte een 12 jaar oud jochie en je blijkt een getrouwde man te zijn.

Maar goed, aangezien je vraagt wat er mis is met je biografie: dingen als Heb vaak het geluid en licht verzorgd voor me moeder en Dus in 2008 en 2009 Hebben Wij samen 2 Feesten georganiseerd komen nu niet bepaald professioneel over.

Met die gifjes bedoel ik je flikkerende kerstplaatjes, die zijn in het bestandsformaat .gif.

Waarom je wel bij 2 boekingskantoren bent ingeschreven? Waarschijnlijk omdat je bedrijf en jouw kwaliteiten op een stuk hoger niveau zitten dan je website... want daar gaan je geen serieuze klanten mee binnenhalen hoor.

Maar wees gerust: een goed bedrijf met een slechte website is een stuk beter dan andersom ;)

Comment

• idd, is het een (sorry...) slechte website. Als je het opstart is het gewoon te veel en het design is nou ook niet echt mooi te noemen. ik zou ergens anders opnieuw een website maken of het uitbesteden (ik stel me vrijwillig). Ik bedoel, ik ben 13 en dit is mijn website http://dj-tress.webs.com

Comment

• Originally posted by Geluid-en-licht.com View Post
                              Ik heb niet gezegd dat er wat mis is met je biografie, het ging mij erom dat je amateuristische design een heel ander beeld bij mensen oproept dan de werkelijkheid. Ik verwachtte een 12 jaar oud jochie en je blijkt een getrouwde man te zijn.

Maar goed, aangezien je vraagt wat er mis is met je biografie: dingen als Heb vaak het geluid en licht verzorgd voor me moeder en Dus in 2008 en 2009 Hebben Wij samen 2 Feesten georganiseerd komen nu niet bepaald professioneel over.

Met die gifjes bedoel ik je flikkerende kerstplaatjes, die zijn in het bestandsformaat .gif.

Waarom je wel bij 2 boekingskantoren bent ingeschreven? Waarschijnlijk omdat je bedrijf en jouw kwaliteiten op een stuk hoger niveau zitten dan je website... want daar gaan je geen serieuze klanten mee binnenhalen hoor.

Maar wees gerust: een goed bedrijf met een slechte website is een stuk beter dan andersom ;)
                              het kwam wel zo over
                              maar wat raad u mij aan voor die biografie hoe ik die het beste kan doen ?
                              en die kerstdingen gaan 1 jan er weer af
                              en van me bedrijf en apparatuur en kwalitijd is niets mis
                              omdat we hele goeie reacties kregen
                              toen we 14 nov moesten draaien

Comment

• Originally posted by DVDP View Post
                                idd, is het een (sorry...) slechte website. Als je het opstart is het gewoon te veel en het design is nou ook niet echt mooi te noemen. ik zou ergens anders opnieuw een website maken of het uitbesteden (ik stel me vrijwillig). Ik bedoel, ik ben 13 en dit is mijn website http://dj-tress.webs.com
                                deze domein naam kan ik nog niet opzeggen
                                contract is nog niet verlopen
                                het design vinden wij wel mooi en heb ook nog positive reacties gehoort van andere mensen
                                Last edited by msvb music; Thursday-13-12-2012, 18:15.

Comment

Working...
                                X