Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites
oke, als je het zelf goed vind kan je het zo houden, alleen (bijna) iedereen op dit forum zou al gelijk weggegaan zijn dus (ik denk dat) andere mensen dat ook zouden doen
oke, als je het zelf goed vind kan je het zo houden, alleen (bijna) iedereen op dit forum zou al gelijk weggegaan zijn dus (ik denk dat) andere mensen dat ook zouden doen
Dani
dat ik de kleuren wit met rood heb
is omdat onze logo en bedrijfs kleding ook die kleur hebben
en de site is al beter als eerst vind ik persoonlijk
en de indeling is zo via frontpage gedaan
boven ons logo en links de menu balkjes
ik vind bijv de kleur grijs met zwart en wit niet echt een mooi desing
en ik werk er regelmatig aan zo ook dat binnenkort de agenda aangevult is
en de boeking en contact formulier veranderd zijn
Ik ben het eens met de andere forumleden over het drukke design en de nog wat amateuristische uitstraling.. Ook zou ik jullie bedrijfskleding niet bij de apparatuur zetten, dit is niet echt interessant voor de klant.
Ook dit stukje:
Heb vaak het geluid en licht verzorgd voor me moeder en ook een keer
Het geluid van Koos Alberts verzorgd
Sinds sept 2007 Woon ik met mijn Vrouw samen
En kwam op het idee om samen met me vrouw een eigen bedrijfje op te richten
De ene keer schrijf je het wel goed, de andere keer niet. Het is mijn moeder of m'n moeder, dat is kleine taalaanpassing;).
Ook zou ik ervoor zorgen dat de pagina volledig te zien is zonder opzij te hoeven scrollen.
Ik ben het eens met de andere forumleden over het drukke design en de nog wat amateuristische uitstraling.. Ook zou ik jullie bedrijfskleding niet bij de apparatuur zetten, dit is niet echt interessant voor de klant.
Ook dit stukje:
De ene keer schrijf je het wel goed, de andere keer niet. Het is mijn moeder of m'n moeder, dat is kleine taalaanpassing;).
Ook zou ik ervoor zorgen dat de pagina volledig te zien is zonder opzij te hoeven scrollen.
Hopelijk heb je wat aan deze tips, succes!
danku voor de tip ga de taalfoutje aanpassen
en hoezo drukke desing?
en wat bedoelt u met dit Ook zou ik ervoor zorgen dat de pagina volledig te zien is zonder opzij te hoeven scrollen
ik heb geen last dat ik op zij moet scrollen
Even een vraag, waarom besteed je webdesign gewoon niet uit? Dan kan je alsnog je domeinnaam houden. Alleen je hebt een professionelere uitstraling. De teksten kan je er zelf in typen, en foto's aanleveren aan de website bouwer en je bent klaar..! En zo duur hoeft een kant en klare website niet te zijn!
Allereerst wil ik graag zeggen dat je zelf om feedback vroeg en je dus niet aangevallen moet voelen, alle feedback die door de (meesten) wordt gegeven is opbouwend bedoeld. Je hoeft je ook niet verplicht te voelen aanpassingen te doen die je niet wil, maar de meeste mensen hier op het forum hebben al vele websites gezien en weten daarom ook wat er goed is en/of juist fout is, doe hoer je voordeel mee!
Over het opzij scrollen van je website; dat zie ik ook, waarschijnlijk is jouw scherm groter dan de onze, wat je daar aan kan doen is je pagina iets minder breed vorm geven.
Wat me ook opvalt is dat als ik op referenties kijk ik andere datums ( jaartallen ) te zien krijg dan wanneer ik in de biografie kijk.
Ik weet dat ik niet de meest denderende site heb maar voor nu is het wel weer even welletjes.
Lees wel een keer je teksten door. Denk goed na wat je er wel en wat je er niet op wil hebben. Het boeit mij bijvoorbeeld eigenlijk helemaal niets wanneer je getrouwd bent of wanneer je bent gaan samen wonen. Leuk om het voor jezelf wat makkelijker te kunnen onthouden maar volgens mij gaat je toekomstige klant dit helemaal niets aan. Ook de tekst bij apparatuur
Let op:
Er komt nog meer spullen aan ( volgens mij moet dit er komen nog meer spullen aan )
Dat gaat allemaal besteld worden
Zodra die binnen zijn zet ik ( zodra het binnen is zet ik dit z.s.m op me site neer )
Deze z.s.m op de site neer
Ik vind dit een beetje als een kindershow klinken. Wij schaffen ook met meer dan enige regelmaat nieuwe spullen aan maar me site ga ik dan echt niet elk dingetje opzetten. De grote lijnen en belangrijke producten staan op de verhuur lijst en eens in de zoveel tijd doe ik me verhuurlijst wel updaten.
Dus om heel eerlijk te zijn vind ik het een erg beroerde site. Zoals al aangegeven staan er gewoon veel schrijf, vorm en spelfouten op de site. Ook vind ik de aankleding nu niet echt uitnodigend, Dan ook nog eens de heel erg goedkope uitziende kerst wens die gewoon vanaf moment neeee neeee neeee naar me toe roept. Een kerstwens is prima en niets mis mee. Maar doe dit op een wat subtiele manier. Dit is meer een kinder vriendenboekje waar de pagina van vol zit.
dat komt omdat ik met de site later ben begonnen
had vroeger al muziek spulletjes maar geen eigen site
en ben al met teksten bezig door word heen te halen en aan te passen
en dat van dat er meer spullen bij komen
komt omdat we nog geen speakers en versterker hebben
Last edited by msvb music; Thursday-13-12-2012, 19:30.
Ik zal niet verder ingaan op vorige commentaren die zijn gegeven door overige forumleden. Maar het punt lijkt me duidelijk. Of je nu wel of geen spullen hebt of deze nog gaat aanschaffen is voor de klant niet echt belangrijk om te weten.
Je zal ervoor moeten zorgen dat je bezoeker op je site blijft zodra hij of zij de pagina opent voor de 1e keer en probeer dan gelijk je teksten zodanig neer te zetten, dat de klant ook alle informatie eruit kan halen dat hij of zij nodig heeft.
Lees zelf je teksten eens door en bekijk je site eens zoals een potentiële klant zou doen.
Taalfoutjes maakt iedereen, ook in mijn site zullen er genoeg staan. Ik heb mijn site door familie en vrienden laten bekijken en doorlezen, puur om taalfouten of onzinnige teksten te kunnen schrappen.
Trouwens, als ik me zo eens indenk hoe mijn eerste website eruit zag...
is dit nog wel stukken beter eigenlijk. Alleen zul je toch mee met de tijd moeten en je eens verdiepen in het webdesign gebeuren.
Denk bijvoorbeeld aan hoe je gevonden wordt in Google? marketing? advertenties?
of lopen alle aanvragen / bezoeken en boekingen via boekingskantoren?
Ik zal niet verder ingaan op vorige commentaren die zijn gegeven door overige forumleden. Maar het punt lijkt me duidelijk. Of je nu wel of geen spullen hebt of deze nog gaat aanschaffen is voor de klant niet echt belangrijk om te weten.
Je zal ervoor moeten zorgen dat je bezoeker op je site blijft zodra hij of zij de pagina opent voor de 1e keer en probeer dan gelijk je teksten zodanig neer te zetten, dat de klant ook alle informatie eruit kan halen dat hij of zij nodig heeft.
Lees zelf je teksten eens door en bekijk je site eens zoals een potentiële klant zou doen.
Taalfoutjes maakt iedereen, ook in mijn site zullen er genoeg staan. Ik heb mijn site door familie en vrienden laten bekijken en doorlezen, puur om taalfouten of onzinnige teksten te kunnen schrappen.
Trouwens, als ik me zo eens indenk hoe mijn eerste website eruit zag...
is dit nog wel stukken beter eigenlijk. Alleen zul je toch mee met de tijd moeten en je eens verdiepen in het webdesign gebeuren.
Denk bijvoorbeeld aan hoe je gevonden wordt in Google? marketing? advertenties?
of lopen alle aanvragen / bezoeken en boekingen via boekingskantoren?
ik zal dat er af halen
en ik haal me teksten ook door word om zo de fouten er uit te krijgen
en dat van het samen wonen en getrouwd heb ik er ook af (nog niet zichtbaar)
ik sta bij google en heb bij mp en speurders een advertentie geplaatst
via de site of moekings kantoor kan ik geboekt worden dat hoeft niet perse via de boekingskantoren
Bedrijfsavonden - Danceparties - Openluchtactiviteiten - Kleine en Grote Fuiven -Recepties - Karaoke - Tuinfeesten - Podiaverlichting - Trouwfeesten - Gala-avonden -Bals - Familiefeesten - TD's - DJ Service - Huwelijken - Braderijen - Optochten - Modeshows - Beurzen - Open Deur Dagen - Personeelsfeesten - Verjaardagsfeesten -Carnaval - Sportevenementen - Studentenavonden - Toespraken - Presentaties -Congressen - Seminaries - Vergaderingen - Conferenties - Bruiloftsfeesten - DJ Sets in Cafés en Discotheken - Verhuur discobars met of zonder DJ - TV - Audio - Video -DVD - Rental Service ....
Komt een beetje rommelig over, het zou mooier zijn als dit op alfabet in een lijstje stond. En een beetje eenvoudiger mag ook...
Hoofdletters in menubalk?
Ook bij de pagina Partners mis ik een aantal hoofdletters.
Vier uw trouwfeest zo om nooit meer te vergeten.
Heeft u al alles geregeld voor uw trouw feest ?
Uw trouwfeest om nooit meer te vergeten all->al vanaf 550 euro->€ 550,- ex->excl. btw.->BTW. en->En om het nog spectaculaire->spectaculairder te maken verzorgd->verzorgt een van onze Feest dj's van 4panel uw->u een fantastische->fantastisch feest.
Voor meer informatie over onze diensten kunt u contact opnemen met een van onze medewerkers.
Tja een heel aantal schrijffouten! Laat de hele site eens controleren door iemand wie gestudeerd heeft in Nederlands
Ik persoonlijk vind het niet aantrekkelijk en totaal onprofessioneel.
Met deze site zullen mensen jou niet gaan inhuren ben ik bang.
En wat ik me ook afvraag of je wel het logo van bax mag weergeven op u site maar dat laat ik even in het midden.
Comment