Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by 4panel View Post
    Ik persoonlijk vind het niet aantrekkelijk en totaal onprofessioneel.
    Met deze site zullen mensen jou niet gaan inhuren ben ik bang.
    En wat ik me ook afvraag of je wel het logo van bax mag weergeven op u site maar dat laat ik even in het midden.

Succes verder. :)
    wat vind je dan onprofessioneel
    en die logo van bax is een banner die verwijst naar de webshop
    heb ik in een andere toppic gevraagt of ik die mocht gebruiken

Comment

• Originally posted by msvb music View Post
      http://www.bax-shop.nl/forum/f21-bax...-bax-5847.html
      en de andere verwijst naar het forum

Comment

• Originally posted by msvb music View Post
        http://www.bax-shop.nl/forum/f21-bax...-bax-5847.html

Stel ik ben iemand die een drive-in zoek en ik open een willekeurige site dan verwacht ik zelf al meteen een wauw moment of iets in die buurt.
        Zoals ik zelf al zij net het is mijn mening maar ik vind het zelf goedkoop staan ( simpel een witte site met meteen een glinster plaatjes ) en daardoor word het al snel zeer onprofessioneel ( vat dit niet verkeerd op maar probeer er misschien iets meer mee te doen )

Foto's zijn een beetje rommelig dat is wel jammer dat was iets wat de consument misschien nog van gedachte had kunnen veranderen.

Comment

• dat is kerst versiering en dat gaat 1 jan weer weg en het is al aangepast

Comment

• Dat snap ik wel dat dat kerst versiering is maar persoonlijk zou ik dat anders doen maar nogmaals het is u site en u vroeg om de mening van de ons dus vandaar ik heb u mij mening gegeven heb.

Verder zou het wel goed komen met uw site denk ik. :)
            Last edited by 4panel; Friday-14-12-2012, 19:31.

Comment

• @4panel;
              veel teksten op je site lopen niet lekker, zoals
              Heeft u al alles geregeld voor uw trouw feest ?
              Uw trouwfeest om nooit meer te vergeten al vanaf 550 euro exl. btw.
              En om het nog spectaculairder te maken bezorgt een van onze Feest dj's van 4panel u een fantastische feest.

Voor meer informatie over onze diensten kunt u contact opnemen met een van onze medewerkers.
              Het feit dat er een dj komt is extra spectaculair? Dat is toch gewoon waar de klant voor betaalt?
              Een van onze Dj's van 4panel...
              In deze zinsnede zeg je twee keer het zelfde. Het is of één van onze dj's of een van de dj's van 4panel.

Comment

• oke thanx aan de info heb ik zeker iets ik ga er meteen naar kijken. :D

Comment

• Mijn website is ondertussen bij Versie 4 aanbeland... Nogal ingrijpend gewijzigd ditmaal:

(Nog niet alle pagina's zijn qua tekst geoptimaliseerd aan de nieuwe layout, dat is een project op zich, en daar ben ik nu mee bezig :) )

Comment

• Mooie site, alleen vind ik het erg speels overkomen met het kleurgebruik. Ik was de tekst van je verschillende shows aan het doorlezen, maar mijn ogen werden steeds afgeleid door de kleuren in het scherm. Leest dus een beetje akelig naar mijn idee.

Ook zie ik dat je nog naar de vorige site verwijst zodra je op "thed's" klikt.
                    Als ik dan klik op de pagina Contact, lijkt het alsof ik weer op een andere site terechtkom.

Mijn tip: probeer toch een beetje eenvoud te krijgen zodat men niet de indruk krijgt dat ze op een andere site belanden.

verder vind ik het er goed uitzien!

Comment

• Hey Pim,

Thnx voor je feedback! Had je dit op specifieke pagina's? Of eigenlijk allemaal? :)

ThEd's is inderdaad nog niet 'over'. Zal kijken of ik hier tijdelijk iets voor kan fixen dat het mensen niet teveel verward inderdaad :)

Comment

• Ziet er goed uit. Wat dingen die mij opvallen:

ik vind het uitsnijden van de foto's raar op het moment dat je er vervolgens wel gewoon rechte randen aan laat zitten... Zeker ook wanneer je dan wel de gloed ziet van lampen op armen e.d. maar niet waar dat vandaan komt.
                        Het ziet er raar uit en voegt naar mijn idee weinig toe.

Ook valt mij op dat er balkjes ietwat schuin staan, maar de tekst erin vervolgens wel recht.

Comment

• Schuine balkjes is modern :P

Comment

• Zassie, ook bedankt!

Ja, foto's is een goed punt inderdaad. Dat zijn van die details die ik zelf niet zie. Zal eens kijken met mijn photoshopper wat we daar aan kunnen doen :)

Schuine balkjes zijn wel on-purpose. Zo trekken ze wat meer aandacht, maar blijven ze wel goed leesbaar :)

Comment

• @ Msvb music
                              De tekst op je site is nog steeds rommelig en lijkt alsof er totaal geen werk aan besteed is, nu heb je me moeder veranderd in m'n moeder dat is goed maar:
                              En kwam op het idee om samen met me vrouw een eigen bedrijfje op te richten
                              Ik kan nog steeds dezelfde spelfout ontdekken, het is m'n of mijn vrouw.

Wat wel al een verbetering is is de vermindering van de kerstversiering op de homepage, het ziet er al minder rommelig uit dan eerst.

@ 4panel

De site is erg mooi en ziet er erg goed verzorgd uit, het enige waar ik me persoonlijk aan erger is dat er telkens staat dat jullie elk feest kunnen verzorgen en daarna eigenlijk alles nog een keer gaat opnoemen. (ik weet niet of ik duidelijk ben nu)

Hopelijk hebben jullie beiden wat aan de feedback.
                              Last edited by Robin.; Sunday-16-12-2012, 23:52.

Comment

• [QUOTE=Robin.;143096]@ Msvb music
                                De tekst op je site is nog steeds rommelig en lijkt alsof er totaal geen werk aan besteed is, nu heb je me moeder veranderd in m'n moeder dat is goed maar:

Ik kan nog steeds dezelfde spelfout ontdekken, het is m'n of mijn vrouw.

Wat wel al een verbetering is is de vermindering van de kerstversiering op de homepage, het ziet er al minder rommelig uit dan eerst.

wat bedoelt u presies met dat de tekst rommelig is ?
                                en ik heb de foutje veranderd in m`n
                                en bedankt voor u complement

Comment

Working...
                                X