Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik maak gebruik van IE7 op het moment en daar liept die heel stroef op.

Comment

• (Nogsteeds) hulp gezocht.

Voor de eerder genoemde website (Deze) ben ik opzoek naar een manier om het geheel te centreren.
      Zoals eerder aangegeven is er gewerkt met Layers omdat de tabellen niet te verplaatsen zijn naar de gewenste positie.

Wie heeft er een oplossing voor mijn probleem? Het geheel moet gecentereerd worden. Maakt niet uit hoe ;).

Ik hoor graag van jullie.

Groet,
      Dave

Comment

• En eindelijk is het dan gelukt.

Klik HIER voor het eind resultaat.

Comment

• ziet er goed uit,
          geeft een proffecionele look ook!

Comment

• Ik vind hem ook strak hoor! Mooie kleuren heb je gebruikt en dan met zulke foto's :D

Comment

• Originally posted by roderickk
              Ik vind hem ook strak hoor! Mooie kleuren heb je gebruikt en dan met zulke foto's :D
              Haha, tnx.

Ik heb van de week contact opgenomen met de fotograaf en hij vroeg mij: citaat: ''kon je geen betere vinden?'' :wink:

Comment

• Ik ben alleen wel benieuwd hoe je het bij impressies gaat oplossen, want zoveel ruimte heb je niet voor een paar goeie foto's

Comment

• Nu je het zo zegt, daar heb ik eigenlijk niet aan gedacht.

Misschien maak ik wel (als ik het doorkrijg ;)) een flash gedeelte waarbij je de foto's van in de foto balk kunt vinden (waar nu de foto's vast in staan).

Ik ben vanplan dit zoiezo te proberen samen met een lichte fade voor de rest van de pagina's.

Comment

• of gwoon een kleine slide show, maar waarbij je ook gewoon door kan klikken.

Comment

• Originally posted by roderickk
                      of gwoon een kleine slide show, maar waarbij je ook gewoon door kan klikken.
                      Voor impressie was dit ook mijn idee ja. Echter niet voor de overige pagina's. :wink:

Comment

• Mijn site is ook weer wat vernieuwd.

Mijn vraag is eigelijk wat is jullie eerste indruk? Zijn wij professioneel bezig amateuristich etc.

Comment

• Eerste indruk van de site,

Best professioneel,

Toen ik 'iets' verder ging kijken, viel me op dat je menu knoppen vrij krap zijn, vooral bij het kopje 'drive-in show' en 'licht en geluid' valt het best goed op.

Verder nog wat kleine dingetjes,

Ik zou persoonlijk de tekst 'U hoeft zich totaal ... (enz...)' op een nieuwe regel zetten. Dat geeft een kleine pauze in het lezen, en deze zin springt er daardoor iets meer uit (Mensen horen graag dat ze zich totaal geen zorgen hoeven te maken ;), dus waarom zou je het niet wat extra benadrukken)

In deze zin 'licht & geluid op uw feest en service staat bij ons op de eerste plaats!' zou ik het woordje 'en' vervangen door een komma, of door 'bovendien staat...'.

In deze zin 'Onze dj's zullen er alles aan doen om [van] uw feest of evenement een geslaagde avond te maken ' Daar zou ik het woordje 'van' tussen plaatsen.

Verder moet ik zeggen dat ik het nieuws gedeelte heel goed vind, lekker kort en krachtig. Het zou echter kunnen dat je in de toekomst wat meer te vertellen hebt, maak daar dan een aparte pagina voor aan, en hou de nieuwsberichten op de homepage kort, (zet er bijvoorbeeld een lees meer... link bij)

Op de drive-in show pagina zou ik het kinderdisco arangement wat naar onder verplaatsen, er zijn misschien mensen die daardoor een verkeerd beeld krijgen van jullie drive-in show. De meest verkochte shows kan je het beste vooraan zetten, wat bij jullie waarschijnlijk de standaard show is (tenminste.. dat staat op jullie site ;) )

Veel puntjes, maar dat doet niet weg dat jullie site er goed uitziet !!

Succes met bijhouden.. want het maken van een site is meestal niet zo moeilijk, het bijwerken en up-to-date houden is een flinke klus...

Comment

• Heel erg bedankt ik ga gelijk aan de punten werken!

Comment

• Your welcome! :lol:

Comment

• Mijn site is ook weer wat vernieuwd.

Mijn vraag is eigelijk wat is jullie eerste indruk? Zijn wij professioneel bezig amateuristich etc.

Een paar kleine opmerkingen
                                - Fotootjes op je foto pagina even vierkant proberen te houden, nu verspringen ze heel erg. Of in ieder geval allemaal zelfde formaat.
                                - contact gegevens op de contact pagina zijn wel erg klein.
                                - reclame van gallery weghalen

Comment

Working...
                                X