Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bedankt voor de serieuze snelle antwoorden. Ik heb een deel aangepast, maar heb dit nog niet geupload.

Ik ben van plan om op de pagina "shows"bij elke show een linkje te plaatsen met een paar afbeeldingen/filmpjes. Ik weet dat Bax dit in de webshop gebruikt (je klikt op een thumbnail en dan krijg je een rijtje met afbeeldingen te zien, die vergroot worden weergegeven) hoe heet dit programma, of hebben jullie misschien een linkje.

Alvast bedankt, ben druk bezig met de site over twee weken is hij denk bijgewerkt.

Alvast bedankt!!

Groeten, Jan-Paul

Comment

• Website

Ik heb de website veranderd naar aanleiding van het berichtje van Rick en Roderickk.

Zoals hij nu online staat www.jpck.nl

Ik hoor graag verder commentaar of opmerkingen.

Groeten, Jan-Paul

Comment

• Toch vraag ik me af waarom je zoveel shows hebt. Het is toch veel beter om zelf te kiezen, dan heb je ook nooit het probleem dat je met een veel te kleine show aan komt zetten. Wat als gevolg heeft dat jou naam naar de knoppen is.

Comment

• Echt verder commentaar heb ik niet, maar ik raad je ten zeerste aan om die frontpage (of wat je dan ook gebruikt) zo snel mogelijk in de prullenbak te gooien en eens lekker te gaan oefenen in HTML.
          Als ik alleen al kijk naar de enórme berg code die je gebruikt op de pagina "feesten", wordt het mij heel duidelijk waarom de site enigzins traag werkt. Een enorme berg aan nutteloze code is hier de oorzaak van.
          Wanneer je bijvoorbeeld eens op mijn website kijkt en daar de code van bekijkt (rechtermuisknop -> bron weergeven (uiteraard wel op het deel waar de tekst staat)), zul je zien dat er veel minder code aanwezig is voor ongeveer dezelfde stukken tekst.
          Het is uiteraard niet de bedoeling dat je deze code kopieert, aangezien dit slechts een voorbeeld is.

Tevens zie ik op de pagina "Wij garanderen u een geslaagd feest".
          Pas hier mee op. Het hangt altijd af van je publiek of een feest geslaagd is ja of nee. En gek genoeg, ken je je publiek helemaal niet. Sterker nog, je hebt de mensen die in die zaal zitten/staan nog nooit gezien.

Comment

• Vanaf vandaag heb ik ook een website :lol:
            Hij is nog lang niet compleet en er zullen nog een heleboel tekstfouten inzitten maar dat komt deze week nog helemaal goed. Denk dat je van het layout moet houden maar ik vind hem wel vet 8)
            Wat vinden jullie ervan? Hij is te bezoeken via deze 2 links:

en:

Comment

• Ik vind de layout wel wat hebben. Een keer iets heel anders. Het zou helemaal mooi zijn als de pagina's openrollen. Heb je er bewust voor gekozen om geen fotoalbum te nemen?

Comment

• Fotoalbum volgt nog moet nog even uitzoeken hoe ik dat ga maken.
                Wil het zoiezo ''intern'' tips?

Comment

• Het idee is zeker leuk, maar helaas mis ik de link een beetje met licht en geluid. ;) Misschien is het ook leuk om op elke pagina aan de rechterkant een random drive-in foto neer te zetten?

Comment

• Dat is zeker een goe idee. Zie het ook op de site van roderick en dat ziet er top uit. Moet alleen ff uit zoeken hoe dat werkt. Maar dat moet goedkomen.

Comment

• Ik heb idd een random image systeem. Gewoon een standaard systeem, heb hem niet zelf geprogrammeerd (net zoals mijn hele website).

Comment

• Originally posted by roderickk
                        Toch vraag ik me af waarom je zoveel shows hebt. Het is toch veel beter om zelf te kiezen, dan heb je ook nooit het probleem dat je met een veel te kleine show aan komt zetten. Wat als gevolg heeft dat jou naam naar de knoppen is.
                        Bedankt voor je opmerking. Dit zijn enkel voorbeelden voor wat wij kunnen bieden, dit is natuurlijk per ruimte en feest verschillend, hier houden wij ook rekening mee.

Tevens zie ik op de pagina "Wij garanderen u een geslaagd feest".
                        Pas hier mee op. Het hangt altijd af van je publiek of een feest geslaagd is ja of nee. En gek genoeg, ken je je publiek helemaal niet. Sterker nog, je hebt de mensen die in die zaal zitten/staan nog nooit gezien.
                        Dit is waar. Maar ik heb nog nooit gehoord dat het geen geslaagd feest is geworden. De ene keer is het alleen beter dan de andere keer.

Groeten, Jan-Paul

Comment

• Wat ik wil zeggen is, dat klanten het inderdaad gaan zien als garantie.

En wanneer het onverhoopt toch net niet is wat de klant eigenlijk wil, kan de klant geld terug eisen, of jullie gewoon niet betalen. Immers, jullie garandeerden dat het een knalfeest zou worden maar helaas werd het meer een receptie.
                          Nu zeg ik natuurlijk niet dat dit zo is, het is een redelijk extreem voorbeeld, maar ik probeer je te waarschuwen dat je die garantie niet tot heel lastig kunt geven. (Tevens is die zin ook al helemaal uitgemolken... ik ben al vaak "100% feestgarantie", "een gegarandeerd knalfeest" e.d. tegengekomen.)
                          Probeer je succesformule te baseren op wat je inmiddels hebt gehad, en niet wat er komen gaat. Je kunt immers aantonen dat voorgaande feesten een succes zijn geweest (mag ik hopen voor je ;) ), maar je kunt niet laten zien dat het specifieke feest van een klant zeker weten gaat slagen. Je weet het maar nooit.

Comment

• Vandaag is mn site www.dnldrive-in.nl de lucht in gegaan, ik vond het vooral moeilijk de teksten te verzinnen en hoe ik de site in moest delen.

Uiteindelijk is hij zo geworden. tips en opmerkingen zijn welkom!
                            Last edited by --Djdave--; Saturday-15-08-2009, 12:14.

Comment

• Je link klopt niet...

Als je er .nl achter doet kom je wel op een website, ik neem aan dat dat jouw website is?

Comment

• Originally posted by Paradise View Post
                                Je link klopt niet...

Als je er .nl achter doet kom je wel op een website, ik neem aan dat dat jouw website is?
                                Sorry het was www.dnldrive-in.nl

Comment

Working...
                                X