Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dj Armani #1 Armenian Dj in Europe since 2001 | Music styles: Armenian music, Oriental music, Arabic music, Russian music, Urban, Housen etc.

Comment

• Weliswaar heb ik geen Drive-in show of ben ik DJ en heb ik ook geen licht- en/of geluidsverhuurbedrijf, toch wil ik hier even een linkje plaatsen van mijn website. Wat ik dan wel doe zie je daar ;)

Comment

• Probeer een kwalitatieve header op te leveren, de jpg-compressie zorgt voor een korrelig geheel en dat is jammer.

Ik heb alleen wel een gruwelijke hekel aan popups (en je doelgroep denk ik ook ;)), probeer een hostingpakket zonder reclame te vinden.

Comment

• Daar heeft Rick gelijk in, en je moet onderin je Copyright tekst groter maken ;)

Comment

• @ Rick: Wat bedoel je precies met header? Van de pop-ups had ik nog niet gehoord, heb zelf vanaf verschillende pc's en IP adressen de site geopend, maar nog nergens pop-up gezien.
            @ BCDrivein: welke Copyright tekst bedoel je?

Comment

• Met de header bedoel ik het donkerpaarse gedeelte met het microfoon-logo er in. De compressie is duidelijk te zien.

Comment

• Ik bedoel daar mee, wat ik nu net ook zag, dat sommige tekst, & letters erg klein zijn.

Comment

• Oké, ik zie het zelf niet zo, ondanks een 19 inch LCD scherm, maar hoe zou ik de kwaliteit van de header kunnen verbeteren? Als basis is inderdaad een jpg afbeelding gebruikt, maar ik heb ook niets anders waar ik het van ik het af zou kunnen halen. Ik wil wel de gebruikte header willen houden, dit is namelijk mijn bedrijfsstijl, om het maar zo te noemen. Ook visitekaartjes, reclamebord, magneetborden voor de auto e.d. zijn in deze stijl.
                  Wat betreft de tekst, ik zal mijn webmaster vragen om het allemaal een beetje groter te maken, hoeven jullie niet bij Hans Anders langs ;)

Comment

• Je zou een afbeelding kunnen opslaag als .png of desnoods als standaard .bmp (neemt wel veel ruimte in). Het korrelige viel voornamelijk op tussen de diverse regels tekst.

Comment

• Goed, bedankt voor jullie opbouwende kritiek. Ik zal er samen met mijn webmaster wat aan proberen te doen. :)

Comment

• Mijn nieuwe website is online.

Punten die nog verbeterd worden.
                        - Foto,s bij de diverse shows.
                        - Meer foto,s gehele site
                        - Grammatica hier en daar
                        - Meer thema shows worden toegevoegd
                        - Entertainment en verhuur gedeelte wordt nog toegevoegd.

Wat vinden jullie tot nu toe?

Comment

• Ziet er netjes uit!

Comment

• website

Hee, Ik heb sinds pas een nieuwe website, http://www.dj-scratch.tk

Hebben jullie eventueel een tip? Post het dan!!

Comment

• - het laden van je site is enorm traag, klanten gaan wegklikken
                              - een .tk adres onthoudt niemand snel
                              - noem niet direct alles letterlijk op wat in een set zit, dat boeit een klant weinig. Je kunt omschrijven wat er in een set zit en zorg dat er een actiefoto + opstellingsfoto bij staan.
                              - je sets openen in een pop-up, nergens voor nodig.

Comment

• Niet zozeer je site, maar meer je drive-in show.
                                -Zorg voor statiefjes waar je je topjes op kunt zetten.
                                -Zorg dat je geen witte stekkerdozen gebruikt bij je lichtshow.. http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-C3QZNOAA.jpg

De website ziet er overigens wel behoorlijk goed uit! Alleen die eerder aangegeven fout bij het openen van "Sets" wegwerken.

Comment

Working...
                                X