Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• We zijn onderling met een nieuwe site bezig, die zal aan het eind van de vakantie af zijn. ik had de links graag verwijderd, maar helaas begint heel de site dan te buggen. heb er nu helaas geen tijd meer voor omdat ik morgen op vakantie ga. maar dankjewel;D

Comment

• Inmiddels is er veel veranderd aan mn site hoe vinden jullie hem zo:
      (Het kan zijn dat de pagina niet laad, je hoort linksbovenin D&L drive-in shows te zien staan en er is een double derby zichtbaar)

Comment

• De combinatie van je tekst en de achtergrond is niet lekker leesbaar. Dat komt omdat je een heel donkere achtergrond combineert met een heel felle tekstkleur.

Verder zie ik je huisstijl niet terugkomen op de website. Het geel en rood van je logo mag best terugkomen in een paar accenten op je site, denk hierbij aan bijvoorbeeld kaders, wat tevens je website meer 'body' geeft. Nu zweeft je tekst nogal.

Lees verder je zinnen nog even na, vooral op de apparatuurpagina. Bepaalde zinnen kloppen niet volledig en ik heb ook al een erg aanwezige spelfout ontdekt.

Ook merk ik dat je website volledig in Flash is opgebouwd, waarom is daar voor gekozen?

Comment

• Verder is je foto van je Show 1 een beetje goedkoop ge-fotoshopped. (Ge-paint)

Verder vraag ik me af waarom jij 2 stroomgroepen nodig hebt voor die licht en geluidsset..

Je wilt niet weten hoe vaak wij op een enkele groep hebben gedraaid met 8 multiparren en een veel grotere geluid en licht set.

Comment

• Originally posted by Beckers Entertainment View Post
            Verder vraag ik me af waarom jij 2 stroomgroepen nodig hebt voor die licht en geluidsset..
            Vind ik opzich niet eens zo'n slechte voorwaarde. Liever teveel dan te weinig aanwezig, je moet er toch niet aan denken om in te prikken op een gaar groepje ergens in een hoek waar nog een frietpan en een satéwarmer op staan te pruttelen.

Comment

• Hierbij mij website :

www.djpeerke.nl

Comment

• Originally posted by Beckers Entertainment View Post
                Verder is je foto van je Show 1 een beetje goedkoop ge-fotoshopped. (Ge-paint)

Je wilt niet weten hoe vaak wij op een enkele groep hebben gedraaid met 8 multiparren en een veel grotere geluid en licht set.
                Omdat je beter meer stroom kunt hebben dan te weinig, stel je voor dat er een oven of een frituurpan op dezelfde groep staat.

overigens als iemand goed is in photoshop mag die de dmx balk met statief wel weg photoshoppen ;) (zelf kan ik dat namelijk niet)

Comment

• Even hier een foto van hoe de nieuwe website er nu bij staat (het is dus nog een concept van de layout, links zijn nog niet aanklikbaar).

Het is gemaakt door mijn webmaster, ik wil zo-en-zo al een aantal dingen veranderen, de balk naar links bij het logo bijvoorbeeld.

Misschien dat jullie ook nog een aantal mooie veranderingen/toevoegingen vinden.

De text is gewoon een tijdelijk stukje, daar gaat later nog goed over nagedacht worden.

Op de rechterbalk komen foto's te staan, deze wisselen elkaar af.

Menubalk word ook nog enigszins veranderd. De button geluid wil ik nog veranderen, bovendien zitten er nog sub-menu's onder...

http://www.eventlight.nl/design2.html

Comment

• Op mijn 15 inch laptopje is het tekstvak nogal smal. Dit kan in je nadeel werken wanneer je grotere zinnen en stukken tekst op de site gaat plaatsen. Misschien kun je de foto's iets groter laten weergeven aan de rechterzijde van je tekstvak, zodat je website iets breder is en wat meer 'body' krijgt.

Comment

• Originally posted by DJPeerke View Post
                      Hierbij mij website :

www.djpeerke.nl
                      Weet je dat jou fotoalbum niet helemaal klopt? De foto';s openen veel te groot.

Verder nette drive-in show hoor. Jou setje staat erg snel denk ik? Slants nog op wielen en een oplossing verzinnen om je toppen op hoogte te krijgen en je bent klaar.

Comment

• Originally posted by DJPeerke View Post
                        Hierbij mij website :

www.djpeerke.nl
                        Ik zit me eerlijk gezegd een beetje te vervelen als ik naar het Flash intro kijk. Het is totaal niet in verhouding met je website, je naam wordt niet vermeld en het is een loop dus ik word nooit doorgestuurd naar de echte website.

Je website doet echter vermoeden dat je een DJ bent voor apres-ski, carnavals- en feestmuziek, door de speelse opbouw, het constante gebruik van diverse letter-accenten (vet, cursief) en diverse slogans die door elkaar worden gebruikt om de klant over te halen.

Comment

• Hij is inmiddels weer aardig ge-update (menu balk en tekst kloppen nog niet)

http://www.eventlight.nl/design2.html

Rick, je hebt geen last van te kleine text? De rest ga ik proberen te fixen (iets breder maken)

Comment

• De kleine tekst vind ik niet echt hinderlijk, zolang ik niet veel hoef te lezen. Op het moment dat je echt lappen tekst gaat plaatsen zou ik wel kiezen voor een ander lettertype en wellicht een andere lettergrootte.

Comment

• Ziet er proffesioneel en overzichtelijk uit!

Comment

• Originally posted by Rick View Post
                                De kleine tekst vind ik niet echt hinderlijk, zolang ik niet veel hoef te lezen. Op het moment dat je echt lappen tekst gaat plaatsen zou ik wel kiezen voor een ander lettertype en wellicht een andere lettergrootte.
                                Zojuist weer even gebeld, de lettertypes zullen ook nog veranderd worden (maar dit kan altijd gebeuren, dus daar zal ik later nog naar kijken als er lange texten komen)

Ook word de site nog iets breder (ivm het menu en de grote van de foto's)

Nu moet ik nog een aantal namen van standaard sets bedenken (richting van X, XL, XXL, XXXXXXXXL :D)

Ook is het logo wat kleiner geworden (http://www.eventlight.nl/design3.html), de verschillende versies zitten tussen design 1 t/m 3, veranderd met de minuut :) )

Bedankt voor het compliment Rick1993!

Comment

Working...
                                X