Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Leuk dat je reageert en dat je er tijd in hebt gestoken, dat waardeer ik.

Originally posted by rick1993 View Post

This website is for sale! robustsound.nl is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, robustsound.nl has it all. We hope you find what you are searching for!

Ziet er zeer proffesioneel en overzichtelijk uit, alleen:
    "Onze klantenservice staat dagelijks voor u klaar." Bij jou krijg ik ook een beetje de indruk dat het een heel groot bedrijf is ipv iemand van 17 jaar... (vooral door die foto)
    Dat ik de indruk wek dat ik een groot bedrijf ben klopt, maar ik zou de teksten op de site liever niet willen veranderen. Op deze manier haal ik een gemiddelde van 1,5 verhuurklanten per week. Alle klanten zijn super tevreden, omdat ik juist wel service lever wat grote bedrijven niet kunnen. Vooraf duidelijke uitleg en telefonisch ondersteuning indien dit nodig is.

Originally posted by rick1993 View Post
    Verder vind ik je toeslagen erg hoog.
    - 50-175 euro als je op feestdagen draait
    - 70 euro voor een sterrendoek
    - 30-70 euro aan reiskosten (niet erg duidelijk, dat 15-35 euro en dan heel klein eronder (per rit, dient vermenigdvuldigd te worden met 2)
    - 25-75 euro als de loopafstand meer dan 50 meter is (wat bedoel je hiermee? van de auto tot de exacte locatie in een gebouw, ga je het nameten soms?)
    - 10-30 euro als je pas een week van te voren boekt
    Ik vind de toeslagen eigenlijk helemaal niet hoog. Enfin het ligt misschien wat uit verhouding met de show prijzen, maar ik moet toch ergens mijn winst op willen pakken? Vind jij overigens maar is een drive-in show die een standaard showtje (van 8 parren, sub top geluidset en een dj) op oud en nieuw kan neerzetten voor € 500,00 excl. BTW.

€70,00 voor een sterrendoek is inderdaad niet heel goedkoop, maar die dingen zijn erg kwetsbaar. Voordat je je sterrendoek terugverdiend hebt en een beetje winst hebt, kan je alweer naar een nieuwe gaan kijken.

Reiskosten staan helemaal niet goed geformuleerd, dit kan beter per postcode gebied gaan. Of iemand nog anders tips?

Loopafstanden toeslag heb ik bewust voor gekozen. Heb jij wel eens 80 meter moeten lopen met zware kisten of je actieve subwoofers vooruit moeten duwen waarbij de versterkers aan de onderkant zitten? Geloof het is geen pretje. Wij staan maandelijks op zo'n locatie en als je het drukt hebt wil je daar echt geld voor terug zien. Verder is die afstand maar een relatief begrip, ik ga natuurlijk niet met een meetlint de boel nameten.

Daarnaast zijn last-minute boekingen vaak een hoop extra werk. Zie jij maar is twee dagen van te voren een dj te regelen.

Ook de BTW kwestie is eigenlijk smerig voor particulieren (bedrijven is het juist interessanter), maar iedereen in de omgeving doet het. Doe ik het als enige niet lijk ik duurder dan andere, dus klikt men weg. Ik heb er wel voor gekozen om op verdere pagina's ook de inclusief BTW prijs te vermelden. Kijkt maar http://djverzorging.nl/compact_show.php.

Ben je het niet met mij eens hoor ik het graag. Wie weet zie ik iets in je argumenten en pas ik het aan.

Comment

• Originally posted by roderickk View Post
      Vind jij overigens maar is een drive-in show die een standaard showtje (van 8 parren, sub top geluidset en een dj) op oud en nieuw kan neerzetten voor € 500,00 excl. BTW.
      Eh, ja. Maar dat zal dan wel het verschil zijn tussen Twente en de randstad...

Comment

• Originally posted by roderickk View Post
        Ik vind de toeslagen eigenlijk helemaal niet hoog. Enfin het ligt misschien wat uit verhouding met de show prijzen, maar ik moet toch ergens mijn winst op willen pakken? Vind jij overigens maar is een drive-in show die een standaard showtje (van 8 parren, sub top geluidset en een dj) op oud en nieuw kan neerzetten voor € 500,00 excl. BTW.
        Waar kan ik tekenen? Voor 500 ex BTW wil ik best een avondje Oud&Nieuw draaien hoor! Het is totaal tegen mijn principes op Oud&Nieuw (zo heb ik ook bij carnaval geen boekingen, dan ben ik alleen in Bergen op Zoom te vinden), maar voor €500,- met acht parren, subtop en DJ kom ik echt mijn bed wel uit!

Comment

• Ik vind 500 euro ook wel redelijk aan de hoge kant, maar dat kan natuurlijk ook weer aan de omgeving liggen!

Comment

• Voor oud en nieuw word voor een gemiddelde drive-in show 800,- betaald.

Spreek ik over een gemiddelde drive-in show die zijn zaken goed op orde heeft, regionale bekendheid, goede DJ's.

Alleen het probleem is, veel allround DJ's vertikken het om op oud en nieuw te draaien. (Als je niet zo ben kun je gerust een PM sturen :p)

Comment

• ik heb al besloten om bij de mediamarkt een webdisign software te kopen .
              kost me eenmalige 70 euro met onbeperkte domeinamen dacht ik
              met email
              en cms

dus ik probeer samen wel te knutselen en anders kan ik altijd hulp vragen aan me buurjongen die werkt bij de mediamarkt ;)

Comment

• Originally posted by djslash View Post
                dus ik probeer samen wel te knutselen en anders kan ik altijd hulp vragen aan me buurjongen die werkt bij de mediamarkt ;)
                Niemand heeft mij bij de media markt nog goed kunnen helpen. Succes ermee!'

Comment

• Originally posted by Bart Coppens View Post
                  Ik vind 500 euro ook wel redelijk aan de hoge kant, maar dat kan natuurlijk ook weer aan de omgeving liggen!
                  De gemiddelde drive-in show kost 450 euro excl. BTW, dan heb ik het niet over de buurjongen om de hoek. Op oud en nieuw verdubbelen ze hun prijs gemakkelijk. Op feestdagen wordt immers een werknemer ook in 200% uitbetaald.

Comment

• Originally posted by djslash View Post
                    met onbeperkte domeinamen dacht ik
                    met email
                    Alleen domeinnamen of ook hostruimte?
                    (is dat niet een bedrag per maand?)

Daar wil ik dan wel meer over weten.... :cool:

Comment

• ik heb mijn best gedaan op mijn eerste web het veranderd nog domein naam veranderd ook een deze dagen maar tot nu toe is die best goed gelukt vind ik zelf http://dylandegraaf.vpweb.nl/

Comment

• o, zulk soort domeinnamen (dacht aan normale nl domeinnamen, maar dat is natuurlijk te mooi om waar te zijn).

Over je site:
                        -de links in je balk zijn erg klein
                        -wat betekent "info nu! is er op gericht..."
                        -spelfouten "belangrijk voor uw ons boekt" (dat uw moet natuurlijk u worden)
                        -"een grote geluid set, en grote licht set met pro verlichting, en keuzen tot zelf kiezen" ( , en en hoeft niet beide. Wat bedoel je met pro verlichting, dat is een ruim begrip. En keuzen tot zelf kiezen?)
                        -"ONZE DJ'S WORDEN VERZORGT WAT MOET UW DAAR ONDER ZIEN ( DRINKEN )" (zeer onlogische zin)
                        -ik mis de echte foto's van opstellingen van wat mensen nou precies krijgen bij een basis show, een middel show of een big show.

Dit is allemaal opbouwende kritiek. :cool:

Comment

• Ik sluit me bij Rick1993 aan. Ik vind je lay-out zeer goed gelukt maar je teksten moeten nog eens goed nagelopen. Zorg ervoor dat je perfect ABN gebruikt en aantrekkelijk formuleert. Vermijd moeilijke woorden en te lange zinnen. Daarnaast zou ik het "mvg" veranderen door Met vriendelijke groet. En gebruik geen herhaalwoorden!

Afkortingen kun je het beste gewoon achterwege laten. De enige afkortingen die je kan gebruiken in een officiele tekst, zijn degenen die je ook zo uitspreekt (cd, LED, DMX etcetera).

Comment

• Dit ziet er meer uit als een gratis vistaprint layoutje, heb namelijk memo blokken toegestuurd gekregen in die layout van vistaprint zonder dat ik er ook maar om gevraagd heb.

Mij persoonlijk maakt het niets uit, maar ik weet niet hoe klanten hier tegen aankijken...
                            Last edited by Joep; Tuesday-12-01-2010, 19:14.

Comment

• Moet je voor de grap eens helemaal naar onder scrollen, dan wordt je vermoeden direct bevestigd.

Comment

• Zou sowieso iets aan je menubalk wijzigen. Ik met mijn toch vrij goede ogen kan op mijn 22" scherm de titels niet echt duidelijk lezen. Of ben ik niet de enige?

Comment

Working...
                                X