Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Rick View Post
    Moet je voor de grap eens helemaal naar onder scrollen, dan wordt je vermoeden direct bevestigd.
    Haha!

Laat je tekst door je ouders controleren op goede ABN Taal, ik ben ook nog jong, en laat dit ook doen! (voorbeeld die ik zie op de site: tyfouten, niet eindigen met een punt etc.)
    Ook zou ik alle tekst die met Caps Lock is geschreven verwijderen, en normaal typen ter irritatie van de klant.

Originally posted by Beckers Entertainment View Post
    Of ben ik niet de enige?
    Nee ;)
    Last edited by BCDrivein; Tuesday-12-01-2010, 20:17.

Comment

• ik weet dat het gelijk erg goed is maar is eerste keer klopt is van vistaprint maar dat maakt me niet echt uit moest gewoon een site .

het wordt nog veranderd en layout ook ik zal binnenkort een van me ouder het even laten na kijken op spellingsfouten

het domein naam is nog niet goed domein veranderd nog naar ddriver.nl
      maar zo ver ben ik nog niet .

ps: wie heeft 20 van die contact berichten gestuurd me hele mail box staat vol

Comment

• Originally posted by djslash View Post
        ik weet dat het gelijk erg goed is maar is eerste keer klopt is van vistaprint maar dat maakt me niet echt uit moest gewoon een site .
        Verkeerde opzet. Een website maak je niet 'omdat het ff snel moet', daar denk je over na, daar steek je tijd in om te ontwikkelen, features te testen en tekst na te lezen om te zorgen dat je iets compleets aan je potentiële klant kunt leveren.

het wordt nog veranderd en layout ook ik zal binnenkort een van me ouder het even laten na kijken op spellingsfouten
        Ook dit is een verkeerde opzet. Waarom eerst een standaard lay-out definiëren die je binnenkort weer gaat veranderen? Volgens mij maak je de uiteindelijke lay-out vóórdat je de site online gaat zetten.

het domein naam is nog niet goed domein veranderd nog naar ddriver.nl
        maar zo ver ben ik nog niet .
        Dan hoop ik dat je potentiële klanten nog niet naar dit domein gaat leiden, want die hebben er later dus niets meer aan als jij je domein gaat veranderen en hier geen redirect aan koppelt.

ps: wie heeft 20 van die contact berichten gestuurd me hele mail box staat vol
        Dat kun je beveiligen door elk veld verplicht te laten invullen en eventueel een captcha codebeveiliging toe te voegen.

Comment

• hij is een beetje geupdate alleen nog spelling controlle doen

ik heb veder nog niemand mijn domein gegeven

en mijn pagina's zijn wat groter gemaakt en staan nu aan de linker kant ;)

ik zal probeeren alle tips te gebruiken

Comment

• Oke, het ziet er al beter uit maar het is waarschijnlijk nog een standaard lay-outje of niet?

Webs.com is per 31 augustus 2023 gesloten. Lees wat dit betekent voor jouw website en hoe je die kunt verhuizen naar een andere provider.

Ik zie de helft van de tekst niet (duidelijk). Staat een stuk rechts in het zwart...

"50 % voor uw feest betalen ." Dus alle shows voor de halve prijs? :p Ik denk dat je bedoelt 50% vooraf betalen.

En over dat klikken op verstuur:
            Dat zullen wel meer mensen gedaan hebben.... Ik heb er ook 1 keer op geklikt om te kijken of het werkte, ik zag namelijk .html in de adresbalk en niet .php . Dat vond ik een beetje vreemd....

Adres 1:
            Adres 2:
            Plaats:
            Provincie:
            Postcode:

2 adressen maar toch 1 postode???

Misschien kun je zoiets beter doen:

Straat + huisnummer:
            Postcode:
            Plaats:
            (provincie is een beetje zinloos)

Comment

• Lees ook je 'belangrijk'-pagina eens goed na. Spelfouten en agressieve zinnen worden hier gebruikt. En kijk ook eens naar de paginatitel..

Comment

• ben bezig met aan passen maar dat donkeren moet ik even kijken wat ik moet doen lkan met tekst vak niet veder verplaatsen

@ rick spellings fouten waren bekend maar wat vindt je er veder fout aan
                positieve reacties mogen ook gepost worden
                lijkt wel meer op afzeiken van somige mensen omdat ze anders niks te zegen hebben ofzo
                wat ik dus zeer vervelend vindt

Comment

• Uhm, het enige wat in dit topic gebeurt is tips geven om je site te kunnen verbeteren en optimaliseren zodat jij klanten binnenkrijgt.
                  Mocht je die tips liever niet ontvangen, dan hoor ik het net zo graag, mocht je daar mij mee bedoelen.

Comment

• nee ik bedoel jou niet natuurlijk weet ik ook dat het tips zijn maar somige komen zo niet over

Comment

• Probeer overigens nog wat te doen aan je posts qua interpunctie. Hoofdletters en leestekens zouden een goede toevoeging zijn.

Comment

• ik ga me best doenn dit weekend . heb dan niks te doen behalve vrijdag moet ik draaien maar veder niks gelukkig een keer .
                        ik zal me collega er ook ff naar laten kijken die heeft een opleiding er voor gedaan.

Comment

• Ik heb weer een tijdje aan mijn website zitten veranderen. Onderandere: minder links in een nieuw tabblad. En als je op een foto klikt, dat ze vergroten.

Hebben jullie nog tips, of opmerkingen, wat beter kan?

Comment

• Originally posted by Dj-scratch View Post

Hebben jullie nog tips, of opmerkingen, wat beter kan?

Zo'n apparatuur lijstje is leuk maar een klant weet echt niet wat een Reloop rmx-40 of een JB-Systems SM1612 is. Als je er foto's bij zet ziet de klant ook werkelijk wat het is, en hoeven ze niet eerst the googelen(Wat de meeste klanten niet eens zullen doen)

Comment

• Ik denk dat zowieso de klant zich niet zo interesseert hoe de namen heten, maar hoe het wordt neergezet.

Misschien is de header iets te druk, en kun je daar alleen het logo doen. (heb je eigenlijk wel een logo?)

Comment

• Persoonlijk denk ik dat een klant het niet veel uitmaakt welke CD speler jij precies hebt.
                                Je kunt misschien beter een foto maken van je case met de cd spelers en mixer en dan erbij zetten. Reloop CD spelers met JB systems mixer.

Die namen kennen ze, maar die typenummers boeit hun vrij weinig.

Comment

Working...
                                X