Of probeer eerst op een gratis website, een aantal dingen uit met een lay-out. Zodat je een idee krijgt.. Of kijk even op google, naar andere website's, en kijk hoe hun het gedaan hebben.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites
Collapse
X
-
Originally posted by Rick View PostEen te downloaden template waar je zelf nog dingen aan kunt aanpassen is toch het beste, omdat je met gratis websites altijd reclame hebt.
Het voordeel is, aan een HTML template kan je ook offline prima werken.
en deze site is een betaalde dus wil hier ook verder mee
anders is het zonde van me geld toch?
Comment
-
Via google kun je verschillende gratis HTML templates downloaden. Dit zijn dus al volledige websites, die je zelf kunt aanpassen door middel van het schrijven van HTML code. In principe heb je een map met deelbestanden waar de verschillende website-onderdelen worden getoond.
Echter, deze template zal je dan moeten hosten (als volledige map) op een stukje webruimte. Als het goed is heb je die dus al.
Experimenteer er eens mee. Downloaden van een template op je PC en een beetje uitvogelen hoe het werkt kan al in je voordeel werken. En simpele HTML dingen kun je zo van internet halen.
Comment
-
Stukken beter, maar zonde van de Vistaprint reclame. Trouwens, gebruik niet constant vette, cursieve tekst in een enorm lettertype. Komt heel schreeuwerig en dwingend over. Ik kan precies zien welke tekst je wel en welke tekst je niet zelf geschreven hebt.
Comment
-
Originally posted by Rick View PostStukken beter, maar zonde van de Vistaprint reclame. Trouwens, gebruik niet constant vette, cursieve tekst in een enorm lettertype. Komt heel schreeuwerig en dwingend over. Ik kan precies zien welke tekst je wel en welke tekst je niet zelf geschreven hebt.
dat komt omdat het een voorvertoon is
en ben er ook nog mee bezig
tekst is nu niet meer vet en ze zijn kleiner
en die lichten is dat wel of niet mooi er op
en wil jullie bedanken voor al jullie hulp
de download gaat ook wegLast edited by msvb music; Thursday-04-02-2010, 18:32.
Comment
-
Je server zal PHP moeten ondersteunen en hier zul je hoogstwaarschijnlijk een apart scriptje voor moeten maken, waarbij het formulier wordt opgeslagen en verzonden naar je e-mail. Voor jou is het het beste om een 'voorgekauwd' scriptje te zoeken, waar je alleen je velden moet ingeven.
Overigens, offerteformulier zou ik niet doen. Elk feest is anders en heeft andere wensen. Draai je alleen maar de muziek die klanten aangeven? Wat als ze alleen Jannes aangeven? Draai jij dan ook alleen maar Jannes? Persoonlijke benadering is het toverwoord, niet een klant als een nummertje neerzetten door ze een strikte contactmogelijkheid te bieden.
Comment
Comment