Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik ben een beetje bezig met mijn website.

Graag tips & opmerkingen!

Hij is nog niet af!

Comment

• Wat is het verschil tussen de large show en de extra large show? Alleen dat stukje truss en hoe de parren hangen??

Ik zou vooral bij de large show even nieuwe foto's maken (met je nieuwe meubel).

De site ziet er proffesioneel uit, maar houd rekening met je leeftijd! Mensen die een drive in boeken verwachten volgensmij niet dat er een 14-jarige aankomt zetten. Ik zou wel even iets over jezelf er bij zetten (en ook je leeftijd).

Comment

• Bedankt voor de positieve reactie Rick!

De website is nog niet af, en ik ga nog het een en al veranderen, en ook aanpassen.
        Er komen ook nog andere pagina's zoals ik vertel dat ik 14 jaar ben enz.

Je hebt gelijk dat de Large show en de extra large show het zelfde zijn, alleen is kleiner.

Ik weet niet waar ik de large show zo even kan opzetten, of ik zal een zaaltje moeten huren.

Maar dat komt wel goed!

Comment

• Vanwaar dat prijsverschil tussen de large en de extra large show dan?

Originally posted by site BCDrivein
          Tip: rookmachine wordt gratis geleverd bij een lasershow, het effect is mooier!
          Dat is geen tip, dat is een feit.

Elk uur na 0:00 kost €10,-. Elk uur extra kost €10,-. Misschien een beetje duidelijker omschrijven.
          Dus na 0:00 kost elk extra uur €20,- (extra uur + na 0:00)?
          Last edited by rick1993; Friday-26-02-2010, 18:02.

Comment

• Originally posted by rick1993 View Post
            Dat is geen tip, dat is een feit.
            Klopt, even aanpassen.

Comment

• Ziet er netjes uit.

Comment

• Bedankt!

Nog tips of opmerkingen? (hij is nog niet af!)

Comment

• Hallo allemaal!
                  Ik ben een beginnende drive-in, en heb nu een website klaar.

Jah, ik weet het. het is een .tk adres. Dit zal volgende maand veranderen als ik weer geld heb om een .nl adres te nemen.

Groet,
                  Tom

Comment

• Zelfs met mijn 22' breedbeeld scherm past de site niet precies binnen het frame midden op de pagina. Zou ik dus iets breder maken, want nu valt elke keer de laatste letter van de regel weg.

Comment

• Met welke browser bekijk je de website? Met Internet Explorer past de website prima op mijn scherm en beslaat niet de volledige breedte.

Comment

• Google Chrome.
                        Je hebt gelijk. IE heeft het probleem niet.
                        Misschien toch iets om na te kijken...

Gezellig op 't kantoor Rick?

Comment

• Originally posted by Beckers Entertainment View Post
                          Gezellig op 't kantoor Rick?
                          Tuurlijk. ;)

Maar om terug te komen op het originele onderwerp, het is inderdaad verstandig om met verschillende browsers je website eens te bekijken of hij overal hetzelfde getoond wordt (of in ieder geval acceptabel). ;)

Comment

• Hm, oke bedankt voor de tip.
                            Ik heb gemaakt door steeds te kijken naar firefox en IE daar werkt het allebei goed.

Zal even kijken of ik iets aan chrome kan doen.

Comment

• Nog opmerkingen of tips over de inhoud?

Comment

• Ik herken de opbouw van de site ergens van, volgens mij heb je de mijne als basis gebruikt. ;) Vind ik verder helemaal niet erg, want je hebt de content wel zelf opgezet. Wel zou ik iets duidelijker zijn in je opstellingen.
                                Bijvoorbeeld met je kleine set/discoset, maakt dat ene lichteffect echt het verschil tussen een 100% geslaagd feest of een niet geslaagd feest?

Comment

Working...
                                X