Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Waarom een Flash site? Ik kan hem op mijn iPod ook niet zien.

Comment

• Waarom is Apple zo dom om geen Flash-ondersteuning op hun iPod en iPhones te zetten? Dat vind ik persoonlijker dommer, dat is gewoon de spreekwoordelijke boot missen!

Comment

• Omdat volgens Apple Adobe niet genoeg doet om een bug vrij systeem te ontwikkelen voor de Iphone/Ipad

Comment

• Adobe is niet van Apple toch? Anders zou het wel heel dom zijn! Het zou toch niet zo'n groot probleem moeten zijn om iets te ontwikkelen? Dat doet de helft van mijn informaticaklas als ontbijt! Maar goed, back on topic maar weer;)

Comment

• Kijk, ik richt de broncode van mijn website op browsers. Het werkt prima in IE, Chrome, Safari, Firefox, Opera en de hele rataplan. Maar ik ga echt niet nog eens alles opnieuw doen omdat een pauperproduct van Apple het niet kan lezen. Koop dan een Nokia, mijn N96 kan het prima lezen.

Comment

• Maar met safari op je iTouch of iPhone werkt het dus niet. Hier een link naar de voor pagina van een iTouch hier zie je dat er safari op zit.

Comment

• Een Itouch is er ook niet voor gemaakt om een website te bezoeken.
                Gebruik daar gewoon een computer voor, in plaats van altijd maar te klagen dat iets niet werkt op je Itouch.
                Ik heb ook een blackberry, daar werkt ook niet elke site op, maar de meeste klanten zullen je website toch benaderen van een PC.

Comment

• Als je snel een dj zoekt en je kijkt op je iPhone. Dan kan je dus zijn site niet zien.

Comment

• Op het moment dat ik als bijv. horeca-uitbater regelmatig een DJ nodig heb, beschik ik over een contactenlijstje van mensen die ik direct kan bellen. Op het moment dat ik zo'n contactenlijst ga samenstellen, zorg ik dat ik een avondje achter een pc of laptop ga zitten om op het gemakje te kijken. Zorgt ook voor een stuk meer overzicht.

Comment

• Originally posted by Beckers Entertainment View Post
                      Een Itouch is er ook niet voor gemaakt om een website te bezoeken.
                      Gebruik daar gewoon een computer voor, in plaats van altijd maar te klagen dat iets niet werkt op je Itouch.
                      Ik heb ook een blackberry, daar werkt ook niet elke site op, maar de meeste klanten zullen je website toch benaderen van een PC.
                      Je vergeet alleen de Ipad..

2 mensen op het forum hier besloten toevallig om je site te bekijken via een Iphone, beide konden de site niet zien.

Toevallig heeft Adobe zojuist bekend gemaakt dat 7 miljoen mensen gezocht hebben via een Iphone naar een download van Adobe voor de Iphone (Kleine indicatie van hoeveel mensen een Iphone/Itouch gebruiken), over cijfers gesproken: 75 miljoen Iphones/Itouches zijn verkocht.

Daar gaat binnenkort de Ipad bijkomen, die opnieuw geen flash ondersteund.
                      Ik ben het daar absoluut niet mee eens en vind dat Flash gewoon op de Iphone thuis hoort.

In ieder geval is het toch iets om rekening mee te houden bij het maken van een website, de keuze is natuurlijk geheel aan jou of je wel of niet je website zichtbaar maakt voor Apple (Iphone, Itouch, Ipad) gebruikers.

Comment

• Volgens mij gaat het niet over mijn website, of wel?
                        Onze huidige site is wel te zien via een Itouch, Iphone, enz.. En onze vernieuwde site, die binnen enkele dagen online komt, zal ook volledig ondersteund worden door deze 3 spelers.

Wat ik bedoel te zeggen is dat je een website niet moet bouwen op een Mac product (wat ik persoonlijk overigens maar bagger vind), maar juist op een browser op een PC. Dat sommige telefoons, waaronder de Iphone, ook op het internet kunnen is een bijkomstigheid.

Comment

• Waar nog bij komt dat ik vermoed dat 99.9% van je potentiële klanten nooit via zo'n klein schermpje serieus gaat lezen op je website. Als ik op zoek ben naar een drive-in en pak 'm beet 500 euro op zak heb, wil ik op een overzichtelijke manier zien wat zo'n bedrijf me te bieden heeft. En dat overzicht krijg ik mijns inziens niet door zo'n klein schermpje.

Comment

• Nou zo'n klein schermpje is het niet en hij past zich aan aan de grote van de site. En als je je iPod op zijn zijkant houd dan wordt het scherm breder En kun je het dus nog beter zien. Ook kun je nog inzoomen. 9 van de 10 dingen die ik op het forum zet komen van een iTouch en het werkt perfect.
                            Last edited by Guest; Tuesday-16-03-2010, 08:59.

Comment

• Zijn potentiële klanten zijn ook geen 15..

Comment

• Dat is waar. Maar als je ouder bent en je zoekt een dj op je iPhone dan zie je zijn site dus niet. Daar gaat het mij om maak gewoon een site waar je met elk apparaat Dat ie/safari ondersteunt op kan komen. En niet met alleen een pc/mac.

Comment

Working...
                                X