Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik ben weer lekker een paar daagjes aan het spelen geweest, maar ikzelf vind dat het resultaat er mag wezen: www.patrickgodshal.com lay-out versie 3 =D

Comment

• Deze versie doet het wel gedeeltelijk op m'n iPod:)

Comment

• Ga je wekelijks een nieuwe lay-out uitbrengen? :)

Ziet er aardig uit! Enige puntje van kritiek is toch de muziek. Waarom moet altijd iedereen muziek op zijn website hebben? Áls je dan al muziek wilt, zet hem dan op de achtergrond. Hij moet niet mijn eigen muziek overheersen.

Voor de rest: ga zo door

Comment

• Misschien voor je media-middeltjes (twitter enzo) eventjes border="0" fixen? ;)
          Dat blauwe randje kan echt niet meer anno 2010. :D

En inderdaad, die earrape met je trance is echt irritant als je die niet snel kunt uitzetten. Zorg dat het volume op 25% staat ofzo, ik kan echt geen stuk tekst aandachtig lezen met een hoop herrie uit m'n luidsprekers of hoofdtelefoon.

Nog een tip, wissel niet iedere keer je lay-out, maar zorg voor een vaste lay-out die je eventueel licht aanpast. Bezoekers van je website moeten nu iedere keer wennen aan een nieuwe setup en waar ze de nodige informatie kunnen vinden, dat kan na verloop van tijd irritant gevonden worden.

Verder wel weer netjes hoor. ;)

Comment

• Ik heb nergens last van in Chrome + IE + FF + Opera. Op geen van mijn twee PC's van een blauwe rand. Ik zet overigens wel AP uit :P. En qua de layout, die was gewoon aan vervanging toe. Ik had meer ruimte nodig.

Comment

• Verder nog iemand op of aanmerkingen? =)

Comment

• Ja,

als ik bij discography links op 1 van de 2 'read more...' links klik kom ik weer op de startpagina (news) uit. Is dit de bedoeling??

Comment

• Ja. Dit is omdat er upcoming staat. Aangezien ik ervoor gekozen heb om bij discography de informatie uit een XML database te halen, kan ik dat ook niet afzonderlijk aanpassen. Er staat dus url="#", en afhankelijk van je browser, doet dit of helemaal niets, of refresht.

Comment

• Hee,

Ik ben weer bezig met een nieuwere website te maken, en dit is het begin: www.dj-jurgen.moonfruit.com

Wat vinden jullie ervan? Hebben jullie tips en ideeën?
                    De website komt als hij klaar is weer online op www.dj-scratch.tk

Comment

• Lees alles nog even door en zorg dat alles in de ik, of in de wij-vorm staat.

Wij beschikken over een geluidsset die maximaal 150 personen van geluid kan voorzien. Ik heb een grote muziek collectie....
                      Dit staat namelijk een beetje raar. Probeer verder nog wat foto's bij het apparatuur lijstje te zetten, zodat de klant kan zien wat hij krijgt voor het geld dat hij betaalt.

Verder ziet het er netjes uit! Alleen vind ik de naam DJ Jurgen Drive in show een beetje raar, maar dat is weer een ander verhaal..

PS: Het kopje 'schoolfeesten' mist een hoofdletter;)

Comment

• @ Mittiebol,

Bedankt voor je snelle reactie!
                        Ik was al bezig met het wij en ik vorm, en dat zag ik over het hoofd. ik ga het dalijk goed doorlezen, en proberen alle fouten eruit te halen. Dj Jurgen Drive In Show, word inderdaad nog veranderd, maar ik weet nog geen naam...
                        En ik ga een aantal foto's maken van de apparatuur.

Comment

• Je moet ook de site nog even na lopen op je en jij en dat veranderen in u en uw.

Comment

• @ Dj Funkey,

Bedankt voor de tip, dat zal ik zometeen ook even veranderen.

Comment

• Website is erg donker, oogt chemisch en ik zie de link nog niet met feestjes.
                              Wees structureel in je menu-structuur, dus overal hoofdletters.

Comment

• Ik heb het een en ander veranderd, onder andere de kleuren, en de typ fouten. Foto's daar ben ik nog mee bezig, en ook met een naam te verzinnen.

Comment

Working...
                                X