Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bij www.patrickgodshal.com heb ik gewoon een robots.txt draaien.

Code:
    User-agent: Googlebot
    Disallow: 
    User-agent: googlebot-image
    Disallow: 
    User-agent: googlebot-mobile
    Disallow: 
    User-agent: MSNBot
    Disallow: 
    User-agent: Slurp
    Disallow: 
    User-agent: Teoma
    Disallow: 
    User-agent: twiceler
    Disallow: 
    User-agent: Gigabot
    Disallow: 
    User-agent: Scrubby
    Disallow: 
    User-agent: Robozilla
    Disallow: 
    User-agent: Nutch
    Disallow: 
    User-agent: ia_archiver
    Disallow: 
    User-agent: baiduspider
    Disallow: 
    User-agent: naverbot
    Disallow: 
    User-agent: yeti
    Disallow: 
    User-agent: yahoo-mmcrawler
    Disallow: 
    User-agent: psbot
    Disallow: 
    User-agent: asterias
    Disallow: 
    User-agent: yahoo-blogs/v3.9
    Disallow: 
    User-agent: *
    Disallow: /
    Crawl-delay: 10
    Disallow: /cgi-bin/
    Disallow: /private/
    Sitemap: http://www.patrickgodshal.com/sitemap.xml

Dus gewoon in je root zetten, dan pakt Google hem. Met http://www.patrickgodshal.com/sitemap.xml verwijs ik naar de belangrijkste content.

Comment

• Originally posted by J.S. Coolen View Post
      @Rick, met alle respect maar als je dit 1 van de betere site's vindt, moet je misschien toch eens wta meer site's bezoeken. De site is prima hoor, maar behoorlijk basic en springt er nu niet echt uit.
      Tuurlijk zijn er betere site's. Maar ik had het over de site's die ik in dit topic tegenkom. De meesten hebben geen .nl domein en zijn met een standaard in elkaar gezet gevalletje...

Comment

popupjes kun je toch heel mooi oplossen met lightbox?
        Lightbox (fancybox met andere woorden) wordt niet door elke browser ondersteund en raad ik af tenzij je verstand hebt van Javascript en browserafhankelijke scripts kunt schrijven. Ik ben bezig met een vergelijkbaar systeem voor de nieuwe webshop, maar ik kan je vertellen dat je hier best wel wat tijd in mag gaan steken, wil je het goed werkend krijgen.

Comment

• Ik heb voor m'n collega Bart (bekend van de Bax-shop helpdesk :D ) ook maar eens wat in elkaar geknutseld. Hij komt waarschijnlijk op www.baath.nl , de preview staat op http://baath.patrickgodshal.com

Comment

• Ziet er goed uit! En werk lekker snel wat niet altijd bij alle site's is. Helemaal zelfgemaakt?

Comment

• Laat je maar eens horen :)

Ik zou graag verbeteringen, commentaar of suggesties horen:)

@Patrick, maak je dat flashgebeuren zelf?:O

Comment

• OK zet je scrap.

- De foto's in de header kloppen niet helemaal en geven een heel raar beeld.
                - De plaatjes bij info kloppen niet (letters hyper aan de zijkant
                - de fotos bij prijzen zijn veel te groot waardoor het laden alng duurt en bij sommige helemaal niet lukt. (waarom zet je in je prijslijst dat je flightcases hebt, een klant vindt dit echt niet boeiend.)
                - verwijder je gastenboek, er staan maar 3 berichten op waarvan 2 negatief.
                - Waarom een link occaissions als je geen spullen te koop hebt?
                - persoonelijk zou ik de filmpjes weghalen, in het eerste filmpje staan maar 4 mensen te dansen in een lege zaal en de tweede is alleen een lege zaal te zien, en een vu metertje die behoorlijk aan zijn max zit.... (bovendien zul je geen rechten afdragen voor de muziek die eronder zit)

tot slot: het magische woord is: Spellingscontrolle!
                Last edited by J.S. Coolen; Thursday-20-05-2010, 10:52.

Comment

• Originally posted by Patrick View Post
                  Ik heb voor m'n collega Bart (bekend van de Bax-shop helpdesk :D ) ook maar eens wat in elkaar geknutseld. Hij komt waarschijnlijk op www.baath.nl , de preview staat op http://baath.patrickgodshal.com
                  Waarom staat er op de homepage onder het kopje Welcome bij de woorden "ancient tribes" een link naar kaskade music? Lijkt me nogal onzinnig;)

@ DJ-drace: ik zou je tekst normaal uitlijnen, en niet centreren (in het midden zetten). Ik neem aan dat je je site professioneler wil maken dan de standaard .tk site, dus gebruik dan ook niet de stijl van een "ellemijns hobbyhoekje"-website! Het centreren van de tekst vind ik al snel een aanwijzing om zo snel mogelijk weg te klikken;)

Verder, wat JS Coolen ook al aangegeven heeft zijn belangrijke punten! Hopelijk kun je er wat mee!

Comment

• Originally posted by dj-drace View Post
                    Header verandert ook vééél te snel en dat is irritant als je serieus aan het lezen bent. Laat de foto's rustig in elkaar overvloeien.

Comment

• 2Dirk, omdat ik daar eerst een achtergrondmuziekje had draaien en daar eerst de credits stonden, fix ik zometeen nog wel even.

Comment

OK zet je scrap.

- De foto's in de header kloppen niet helemaal en geven een heel raar beeld. Heb je misschien een screenshot?
                        - De plaatjes bij info kloppen niet (letters hyper aan de zijkant Wat klopt er niet aan?
                        - de fotos bij prijzen zijn veel te groot waardoor het laden alng duurt en bij sommige helemaal niet lukt. (waarom zet je in je prijslijst dat je flightcases hebt, een klant vindt dit echt niet boeiend.) zijn niet groter als de anderen, laden gewoon goed en waar zie jij iets over flightcases?
                        - verwijder je gastenboek, er staan maar 3 berichten op waarvan 2 negatief.negatieve berichten zijn heel raar, heb nooit op een feest gedraait van die persoon. maar ben er mee eens. die gaat er af :)
                        - Waarom een link occaissions als je geen spullen te koop hebt? Omdat er binnenkort spullen te koop gaan.
                        - persoonelijk zou ik de filmpjes weghalen, in het eerste filmpje staan maar 4 mensen te dansen in een lege zaal en de tweede is alleen een lege zaal te zien, en een vu metertje die behoorlijk aan zijn max zit.... (bovendien zul je geen rechten afdragen voor de muziek die eronder zit)Filmpjes gaan we inderdaad mee stoppen, ga ik er binnenkort vanaf halen. ik wil een betere camera gaan kopen, een foto zegt meer dan duizend woorden!

tot slot: het magische woord is: Spellingscontrolle! Waar zie je dan spelfouten?:O
                        Dankje, zou je even willenreageren op het dikgedrukte bovenstaande?
                        Graag zie ik ook een screenshot;)

Comment

• Klopt je foto's in de header zijn uitgetrokken. Net als in word je foto breed en dun maken! en worden de mensjes klein en dik.

Comment

• BEste dj race,

Heb je serieus gekeken naar de dingen die ik heb geschreven of verwacht je dta ik alles helemaal voor je ga uitwerken...

Een screenshot is niet nodig alle foto's in de header zijn uitgerejt en zien er niet uit. Bezoek je eigen site en je ziet het zelf.

De uitlijning van het onderste plaatje klopt niet, zoals je zelf kunt zien zie je dat hij buiten de border valt.

fllightcases: http://hyperdisco.nl/apparatuur.php

occasions: Zolang je het niet gebruikt is het echt onzin om op je site te zetten. JE kan hem toch onzichtbaar maken zolang je hem niet gebruikt.

HEt gastenboek is nog steeds te zien: met een eigen reactie:
                            Naam: DJ-Remco datum: 08-03-10 14:55
                            Heey, Plaats ook snel een berichtje in ons gastenboek.. het is zo leeg hier!
                            Haal hem dan helemaal weg, er is toch niemand die het leest, het enige wat je nu laat zien is dat mensen niet graag op je site terugkomen.

Spellingscontrole: Sorry maar dat ga ik niet voor je doen, gebruik word ofzo of huur iemand in.

Comment

• Ik zal de apparatuur pagina wijzigen, als ik jou was. En gewoon de de namen erbij zetten, en een aantal foto's. Dit duurt zo lang met het scrollen ect...

Comment

• Ben weer eventjes bezig geweest, maar het is nu bijna af!
                                Er moeten nog een paar veranderingen gedaan worden, sommige tekst moet nog veranderd worden, of gecontroleerd en sommige pagina's moeten nog aangevuld worden.

Graag opmerkingen & tips.

Comment

Working...
                                X