Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mooi gedaan hoor! Ben jarloers :) ik kom niet verder met een simpel html site.

Comment

• Maar waarom zo vaak je site veranderen? Heb je geen identiteit of eigen huisstijl qua kleurgebruik o.i.d.?

Comment

• Je moet toch wat als je je verveelt op zondag...

Comment

• Mooie layout Patrick:)

Heb alleen zelf een hekel aan uit zich zelf startende filmpjes op een website, en ben daarin niet de enige, misschien dit nog heroverwegen, maar verder zeker nice:)

Comment

• Als ik met met mijn browser op volledige grootte op mijn 22'' scherm kijk zie ik dat rechts je achtergrond weer opnieuw begint, dus twee foto's die naast elkaar staan.

Hier rechts op het plaatje.

Ik weet niet of je hier een boodschap aan hebt en of je er wat mee wilt doen maar ik vindt het persoonlijk niet zo netjes als het zo in elkaar over gaat.
            Last edited by ooto-drive-in; Monday-02-08-2010, 18:25. Reason: Plaatje er bij gezet

Comment

• Ja, dat zag ik vandaag ook, fix ik zometeen.

Comment

• Mooie site patrick inderdaad beter dan dat het was dit is toch wat fleuriger en gezelliger.

Mijn website heeft onlangs ook een rebuild gehad.
                KIJK MAAR

Fotoalbum is nog niet serieus te nemen wordt binnenkort gedaan foto,s zijn te groot waardoor het laden te lang duurt ook ben ik het niet eens met de foto selectie.

Comment

• Zien er mooi uit jongens!

Jullie doen dit allemaal met HTML etc, maar met welke progamma's?

Comment

• Ik gebruik GIMP voor images, PageBreeze voor de basis aan HTML, Notepad++ voor het opschonen van de code en andere scripts zoals PHP, CSS, JS en XML.

Comment

• Originally posted by Partysounddriveinn View Post
                      Mooie site patrick inderdaad beter dan dat het was dit is toch wat fleuriger en gezelliger.

Mijn website heeft onlangs ook een rebuild gehad.
                      KIJK MAAR

Fotoalbum is nog niet serieus te nemen wordt binnenkort gedaan foto,s zijn te groot waardoor het laden te lang duurt ook ben ik het niet eens met de foto selectie.
                      De site ziet er erg netjes uit. Alleen op sommige punten had ik het lettertype anders gekozen. Als ik bij de themafeesten kijk bij het concent: School is out! dan lees ik de volgende zin: School is out, it is time to leam to party. Waarschijnlijk staat er learn, maar de r en de n staan te dicht op elkaar om dit goed te zien.

Ook als ik op drive-in-shows klik, dan spreekt het bovenste lettertype mij persoonlijk niet echt aan (de perfecte show voor een feest met een laag budget!). Maar dit is erg persoonlijk.

En je noemt het al, het fotoalbum. Wat is persoonlijk erg lastig vond is dat ik op een foto klik om hem vergroot te bekijken, en dat dan ineens mijn onderste menubalk verdwijnt. Hierdoor moet ik op het kruisje klikken om hem weer terug te krijgen.

Voor de rest, super. Netjes gemaakt:cool:.

Comment

• Inderdaad staat dat raar in themashows daar moet aan gewerkt worden, bedankt.

Lettertype is inderdaad persoonlijk, als je een laag budget hebt spreekt het wel aan denk ik haha.

Fotoalbum is inderdaad nog .......

Thnx for the comments.

Comment

• Ik ben nu nadat ik terug ben gekomen van vakantie weer even bezig geweest met het nieuwe design, en dus een gehele nieuwe website.

Zie: http://www.bcdriveinshow.nl/index.php

Het begint er al op te lijken, al vind ik dat zelf.

Tips of opmerkingen?

(alles is nog niet helemaal goed, (vooral de tekst) ik zou meer kijken naar het design, en niet naar de rest)

Comment

• Ik zou je fotodienst schrappen en die wegzetten naar gratis zonder afdrukken. Komt een beetje zuigerig over zo :P . (mijn mening)

Verder wel leuk gemaakt, zelf gescript? Of zelf aangeklikt?

Comment

• Originally posted by Fiegel5 View Post
                              Verder wel leuk gemaakt, zelf gescript? Of zelf aangeklikt?
                              Het is een systeem. (e107)
                              Template heb ik gezocht op internet, maar heb er wel heel wat aangedaan.

Comment

• Kijk nog even goed naar de spelling: Wanneer u zelf druk bezig bent met het vieren van uw grote feest, of u ..... Klopt niet helemaal. Maar verder ziet er goed uit!

Comment

Working...
                                X