Mooi gedaan hoor! Ben jarloers :) ik kom niet verder met een simpel html site.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites
Collapse
X
-
Als ik met met mijn browser op volledige grootte op mijn 22'' scherm kijk zie ik dat rechts je achtergrond weer opnieuw begint, dus twee foto's die naast elkaar staan.
Hier rechts op het plaatje.
Ik weet niet of je hier een boodschap aan hebt en of je er wat mee wilt doen maar ik vindt het persoonlijk niet zo netjes als het zo in elkaar over gaat.
Comment
-
Mooie site patrick inderdaad beter dan dat het was dit is toch wat fleuriger en gezelliger.
Mijn website heeft onlangs ook een rebuild gehad.
KIJK MAAR
Fotoalbum is nog niet serieus te nemen wordt binnenkort gedaan foto,s zijn te groot waardoor het laden te lang duurt ook ben ik het niet eens met de foto selectie.
Comment
-
Originally posted by Partysounddriveinn View PostMooie site patrick inderdaad beter dan dat het was dit is toch wat fleuriger en gezelliger.
Mijn website heeft onlangs ook een rebuild gehad.
KIJK MAAR
Fotoalbum is nog niet serieus te nemen wordt binnenkort gedaan foto,s zijn te groot waardoor het laden te lang duurt ook ben ik het niet eens met de foto selectie.
Ook als ik op drive-in-shows klik, dan spreekt het bovenste lettertype mij persoonlijk niet echt aan (de perfecte show voor een feest met een laag budget!). Maar dit is erg persoonlijk.
En je noemt het al, het fotoalbum. Wat is persoonlijk erg lastig vond is dat ik op een foto klik om hem vergroot te bekijken, en dat dan ineens mijn onderste menubalk verdwijnt. Hierdoor moet ik op het kruisje klikken om hem weer terug te krijgen.
Voor de rest, super. Netjes gemaakt:cool:.
Comment
-
Ik ben nu nadat ik terug ben gekomen van vakantie weer even bezig geweest met het nieuwe design, en dus een gehele nieuwe website.
Zie: http://www.bcdriveinshow.nl/index.php
Het begint er al op te lijken, al vind ik dat zelf.
Tips of opmerkingen?
(alles is nog niet helemaal goed, (vooral de tekst) ik zou meer kijken naar het design, en niet naar de rest)
Comment
Comment