Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe zou ik deze zin beter kunnen maken?

Comment

• Zonde dat redelijk wat mensen steeds de verkeerde volgorde aanhouden bij het ontwikkelen en lanceren van (al dan niet nieuwe) websites en layouts.

De meeste websites worden al gelanceerd als nog maar net de lay-out volgens de ontwikkelaar klaar is en nog niet eens de helft van de teksten of media is serieus of nog ontbreekt.

Wat je wél kan doen is een ontwikkelomgeving als subdomein van je website lanceren, waar je tevens direct kan zien wat voor effect een bepaalde aanpassing heeft. Wanneer je zelf tevreden denkt te zijn met het resultaat en alles tiptop in orde is kan je een externe partij laten kijken naar wat je gebrouwen hebt. ;)
      Een paar andere ogen ziet andere dingen die jij niet meer ziet na lange tijd staren op dezelfde pagina. Je gaat fouten die er in het begin al in zitten niet meer zien en dat kan een vreemde wel.

Hiernaast is het ook zeker niet aantrekkelijk voor je klant om een halfgevulde website te bekijken. Wanneer je niet de juiste tekst hebt om je klant uit te nodigen om heel je website door te kammen, of erger nog, die tekst bestaat totaal niet en er staat continu een 'meer info volgt spoedig' zinnetje, dan komt je klant echt niet meer terug en wordt je concurrent geboekt. Het doel van je website is immers om je klant te lokken naar je website en die hier ook te houden. Dát bereik je nou juist met een interessante tekst, een aantrekkelijke lay-out en met gekruisde vingers hoop je dan dat je klant blijft plakken.

Incomplete pagina's, spellingsfouten, tegenstrijdige informatie, ontbrekende informatie en pagina's die 'nog niet beschikbaar zijn' zorgen alleen maar voor een averechts effect.

Just my 2 cents. ;)

Comment

• Rick,

Hij is heel even voor jullie online, en gaan z.s.m weer offline hoor!

Comment

• Dus als een klant jullie website nu toevallig bezoekt kan hij er straks niet meer op?

Comment

• Originally posted by Rick View Post
            Dus als een klant jullie website nu toevallig bezoekt kan hij er straks niet meer op?
            Ja.

Maar graag hoor ik daar nu niks meer over, want het is niet jullie probleem! ;)

Comment

• Eh.. is er echt zoveel veranderd aan je site? De vorige keer was het design redelijk hetzelfde..

Een paar puntjes dan:
              -Zoals ik de vorige keer ook al zei, zou ik (richt)prijzen bij je shows zetten. Een klant wil vergelijken met de prijzen, als ze een paar vergelijken zullen velen geen moeite nemen om nog eens naar jou te mailen wat jou prijs is.
              -Dat kleine balkje met "Build your own free website Moonfruit" zou ik weg proberen te halen. Is het niet mogelijk om zelf ongeveer dit design na te maken zonder hulp van moonfruit? Met een beetje basiskennis HTML/PHP/CSS valt dit vast wel te proberen..

Voor de rest ziet het er wel netjes uit.

Comment

• Originally posted by rick1993 View Post
                Eh.. is er echt zoveel veranderd aan je site? De vorige keer was het design redelijk hetzelfde..

Een paar puntjes dan:
                -Zoals ik de vorige keer ook al zei, zou ik (richt)prijzen bij je shows zetten. Een klant wil vergelijken met de prijzen, als ze een paar vergelijken zullen velen geen moeite nemen om nog eens naar jou te mailen wat jou prijs is.
                -Dat kleine balkje met "Build your own free website Moonfruit" zou ik weg proberen te halen. Is het niet mogelijk om zelf ongeveer dit design na te maken zonder hulp van moonfruit? Met een beetje basiskennis HTML/PHP/CSS valt dit vast wel te proberen..

Voor de rest ziet het er wel netjes uit.
                Bedankt, maar dat is de demo site.

Comment

• Oke, het is een nieuwe link!

Rick je had gelijk, ik had het moeten doen! (niet Rick1993)
                  Last edited by BCDrivein; Wednesday-04-08-2010, 15:32.

Comment

• Het is natuurlijk nog niet helemaal af, maar ik moet zeggen dat ik de eerste indruk echt leuk vind!

Hoe heb je dit nu gemaakt? Zelf met CSS of met behulp van een CMS systeem (moonfruit o.i.d.)?
                    Last edited by rick1993; Wednesday-04-08-2010, 15:25.

Comment

• Originally posted by rick1993 View Post
                      Het is natuurlijk nog niet helemaal af, maar ik moet zeggen dat ik de eerste indruk echt leuk vind!

Hoe heb je dit nu gemaakt? Zelf met CSS of met behulp van een CMS systeem (moonfruit o.i.d.)?
                      Bedankt!

Ik wil met Moonfruit gaan stoppen, en momenteel gebruik ik een CMS systeem. (e107)
                      HTML, .PHP & CSS gebruik ik voor sommige dingen, zoals voor sommige afbeeldingen o.i.d

Comment

• Consistentiefout, ultimate show schrijf je zonder hoofdletter, de rest is met hoofdletter.

Comment

• Mijn tips:

1) doe iets aan je header (compleet doorlopende strepen zou geen overbodige luxe zijn)
                          2) menu mis ik echt, navigeren door je site is zo haast onmogelijk
                          3) loop je paar teksten die je nu hebt door, het is zo onvolledig
                          vb op home: Wij zorgen er voor dat uw feest van top tot teen geslaagd is, jullie kunnen van ons veel verwachten. WAT KAN IK DAN VERWACHTEN?
                          4) Fotoservice weghalen, niemand gaat daaraan beginnen vooral niet met de foto's die jij op je website toont. Maak het gratis en voor 10 euro stuur je het op zonder watermerk op originele grootte.
                          5) Referentie pagina: maak er een soort gastboekje van dat mensen zelf kunnen reageren, of gebruik iets van aanhalingstekens nu lijkt het net of je klant reageert maar ik als feestbezoeker/klant dat niet kan.

Je layout is goed gekozen en er zit echt wel potentie in!

Comment

• Bedankt voor je goede tips Roderick, ik ga er iets mee doen! ;)

Nu heb ik meerdere menu's, kijk maar op de site :)
                            http://www.test.bcdriveinshow.nl (maar de pagina's zijn nog niet goed hé)

Edit; is de header zo beter?
                            Last edited by BCDrivein; Thursday-05-08-2010, 11:33.

Comment

• Nog een paar tips:

-Ik zou de referenties, 'wie zijn wij' en het nieuws ook in de header zetten. Dat is een stuk overzichtelijker.
                              -Tja, die fotoservice "LETOP: Foto's worden verstuurd, en niet gedrukt." De meeste mensen zullen echt niet zoveel geld hiervoor betalen, zoals Roderick al zei kun je dit beter gratis doen (of niet).
                              Last edited by rick1993; Thursday-05-08-2010, 12:23.

Comment

• Ik vind dat jullie eigenlijk wel gelijk hebben.
                                Eerst wou ik wie zijn wij, nieuws en FAQ als sublink gebruiken, maar dit lukt niet met deze template. (erg jammer..)

Comment

Working...
                                X