Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ziet het er zo beter uit?

De site is bijna klaar!

Comment

• - De tekst van de fotobanner is pixel-achtig, lijkt geresized
      - "Wij leveren u een complete Drive-in show", drive-in show is geen naam dus mag (moet) met kleine letter beginnen.
      - In reacties van klanten heb je één reactie? Heb je maar één klant gehad of maar één positieve reactie?
      - "Wat vind u van de vernieuwde website van B&C Drive-in shows?" Shows? Je hebt er meerdere?
      - Je hobby's in de wie-zij-wij pagina zal me aan m'n reet roesten, ik zoek een show, geen hobbypagina. Zelfde als je leeftijd of de muziekstijlen die je leuk vindt. Sowieso zou ik heel de werknemerslijst weghalen, die van ons staat toch ook niet openbaar?
      - In de FAQ: "U moet minstens 14..." Ik moet helemaal niks! "Graag ontvangen wij uw boeking 14 kalenderdagen voor aanvang van het evenement. Mocht dit niet mogelijk zijn dan vragen wij u zo spoedig mogelijk ons te contacteren" staat veel netter dan gelijk met bedragen te komen.
      - "U moet voor het feest contant betalen." Ehh wat? "Graag ontvangen wij uw betaling contant ten tijde van het evenement."
      - "Laat dit wel vooraf weten." "Wij dienen wel vooraf kennis te nemen of dit gewenst is."
      - Dasspeldmicrofoon is één woord.
      - "Dit moet zelfs!" -> "Dit wordt zelfs ten zeerste op prijs gesteld!"
      - Drive-in show pagina: "drive-in show is een mobilie discotheek" ... mobilie?
      - "Wij draaien alleen in Almelo en omstreken" -> "Momenteel kunnen wij enkel diensten leveren in Almelo en de nabijgelegen gebieden."
      - "Wij hebben genoeg ruimte ...." ja, duh, maar vertel dat lekker als je de aanvraag al binnen hebt

En zo kan ik nog wel even door gaan, maar hoop dat je de post snapt. Een klant MOET niets, JIJ moet dingen. Je mag alleen dingen vragen van een klant. En zet dit dan ook bij voorkeur niet frontaal op je website, maar in je algemene voorwaarden, of bespreek dit met de klant als je de aanvraag al in je zak hebt.

Overigens is het een HP100 hoofdtelefoon, en geen koptelefoon. Een klant heeft een hoofd en geen kop.

Comment

• Overigens mis ik de Algemene Voorwaarden op je website. Als je die niet hebt, maken dan! Een voorbeeld die je kan gebruiken: http://www.patrickgodshal.com/downlo...dshal_2010.pdf

Comment

• Bedankt Patrick.

Hier ga ik wat aan doen!

Originally posted by Patrick View Post
          - De tekst van de fotobanner is pixel-achtig, lijkt geresized
          Bedoel je die van de foto service? (volgens mij wel, want je zegt fotobanner)
          Ik zie er zelf niks pixel-achtig.

Originally posted by Patrick View Post
          Zelfde als je leeftijd of de muziekstijlen die je leuk vindt. Sowieso zou ik heel de werknemerslijst weghalen, die van ons staat toch ook niet openbaar?
          Maar hoe kan ik het dan samenvatten dat ik 14 ben?
          Want velen (o.a Rick1993) zeiden dat ik dat er wel op moest zetten, omdat ik nogal "proffesioneel" overkom, en dat ze dan eerder te maken hebben met wat oudere mensen.
          Last edited by BCDrivein; Friday-06-08-2010, 16:43.

Comment

• Ik vind opzich wel dat de klant dat moet weten, maar zet dat dan in een verhaaltje hoe b&c drive-in shows is ontstaan ofzoiets.
            Als je je leeftijd erin vermeld gaan de mensen vaak verder zoeken, dus zet goede impressiefoto's op je website ...

Comment

• Originally posted by BCDrivein View Post
              Bedankt Patrick.

Hier ga ik wat aan doen!

Bedoel je die van de foto service? (volgens mij wel, want je zegt fotobanner)
              Ik zie er zelf niks pixel-achtig.

Maar hoe kan ik het dan samenvatten dat ik 14 ben?
              Want velen (o.a Rick1993) zeiden dat ik dat er wel op moest zetten, omdat ik nogal "proffesioneel" overkom, en dat ze dan eerder te maken hebben met wat oudere mensen.
              Op een LCD scherm met Cleartype (die van Bax-shop) ziet het er pixelachtig uit. Daarnaast, dat je 14 bent, gewoon weglaten. Je leeftijd heeft niets te maken met de diensten die je levert en is dus overbodige en potentiele afschrikkende informatie.

Comment

• Originally posted by Patrick View Post
                Daarnaast, dat je 14 bent, gewoon weglaten. Je leeftijd heeft niets te maken met de diensten die je levert en is dus overbodige en potentiele afschrikkende informatie.
                Maar mensen vragen zich dat wel snel af.
                Kan ik het dan niet vertellen in een klein verhaaltje zoals Dave zei?

Comment

• U kunt dagelijks terecht bij onze klantenservice.

----> U kunt dagelijks contact met ons opnemen....
                  Geen dingen neerzetten die je niet hebt..... Je doet het vast zelf.. dat is geen klantenservice... en die heb je ook zeker niet nodig. Komt voor mij ook totaal ongeloofwaardig over. Kantoor kan nog....klantenservice is echt over the top

Om het in het Nederlands te zeggen: Doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg :)

Comment

• Een leeftijd zou ik niet doen, dat kan in jouw geval alleen maar afschrikken (ieh hij is nog maar 14, is dat wel iets?). Je kunt het wel verwoorden als jeugdig of jong, dan mag de klant zelf de leeftijdscategorie inbeelden.

Op het moment dat je jezelf dan netjes profileert tegenover de klant zal het hem een zorg zijn dat je maar 14 bent. Zitten je mails echter vol spelfouten en zijn deze opgesteld met een zwaar informele opmaak dan kan het in je nadeel werken..

Comment

• Ik zou het persoonlijk wel melden en/of duidelijk terug laten komen op foto's. Als mensen hoge verwachtingen hebben voor een 70/80's disco en ze krijgen iemand van 14, dan krap je toch even achter je oren.

Leeftijd is niet geheel onbelangrijk hoor... Zo werd ik laatst opgebeld voor een geluid klus bij een begrafenis en toen had ik gelukkig NIET mijn leeftijd op mijn website vermeld. Het verschil is dan wel dat ik het heb geleverd plus een geluid technicus van 40 jaar in pak. Die klus had ik nooit gekregen als mijn leeftijd er stond, het is maar net wat je wilt uitsralen.

Comment

• Is dit een goede zin: "We zijn nog een jong team, en hebben al op vele feesten gedraaid."

Prima toch?

Comment

• Uhm..... Voor ''en'' komt nooooooit een komma.

Zet het in een leuk daglicht: Wij zijn een jong en ontzettend enthousiast team.

Comment

• Originally posted by roderickk View Post
                            Uhm..... Voor ''en'' komt nooooooit een komma.

Zet het in een leuk daglicht: Wij zijn een jong en ontzettend enthousiast team.
                            Bedankt Roderick!

Comment

• De website is zo goed als klaar.

Wat vinden jullie ervan?

Comment

• en zijn uitgegroeid tot een van de grootste drive-in show SSS in de regio

Ook hebben we al vaak het geluid verzorgt (D toch?) bij toespraken en presentaties.

Comment

Working...
                                X