Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Als het goed is heb ik alles opgelost wat jij zei Patrick. Alleen die pagina met foutmeldingen kom ik niet uit haha.

Zo zou het dan goed moeten zijn begrijp ik?

Spotlight Entertainment

Verdere tips en/of aanmerkingen hoor ik graag.

Comment

• Ziet er neutraal uit zo! Alleen heb ik ook nog een tip. Jij gebruikt voor je contact links een mailto: hyperlink zodat outlook automatsich start en het e-mail adres is ingevuld.

Ik ben een webmail gebruiker. Ik gebruik geen outlook. Simpelweg vind ik webmail handiger. Maar als ik op jouw link druk en ik gebruik bijvoorbeeld hotmail, Google mail enz. Moet ik best veel moeite doen om je e-mail adres te vinden. Ik zou gewoon je e-mail adres er zo opzetten. Of neem een contact forum. Ik hoop dat je hier wat aan heb.

Comment

• Originally posted by Dj-Walter View Post
        Ziet er neutraal uit zo! Alleen heb ik ook nog een tip. Jij gebruikt voor je contact links een mailto: hyperlink zodat outlook automatsich start en het e-mail adres is ingevuld.

Ik ben een webmail gebruiker. Ik gebruik geen outlook. Simpelweg vind ik webmail handiger. Maar als ik op jouw link druk en ik gebruik bijvoorbeeld hotmail, Google mail enz. Moet ik best veel moeite doen om je e-mail adres te vinden. Ik zou gewoon je e-mail adres er zo opzetten. Of neem een contact forum. Ik hoop dat je hier wat aan heb.
        Als je met je muis op de link gaat staan zie je linksonder gewoon het adres, dan heb je het al dus :).

Comment

• De meeste mensen nemen dan geen moeite om het eerst weer op papier te schrijven (omdat je muis er af haalt dat je dan het niet meer ziet) en later weer in te vullen bij hun webmail ect.

Comment

• Maar weten je klanten dat ook? Nu leven we wel in een digitaal tijdperk, maar nog lang niet iedereen is erg goed met de computer. ;)

Comment

• Ik heb eens even zitten kijken naar de mogelijkheid tot een contactformulier, maar zoals al aangegeven: ik ben een complete n00b op het gebied van programeren.

Om eerlijk te zijn snap ik weinig tot niets van deze formulieren. Ik was blij dat ik eindelijk HTML onder de knie had, blijkt er voor een contact formulier ineens weer PHP nodig te zijn haha

Ik heb het nu aangepast. Hoe vinden jullie het zo?

Comment

• Ja, is al een stuk beter zo. Nu kunnen mensen zo kopiëren en plakken naar hun e-mail prog of wat dan ook.

Als je eens rond kijkt op google (bijv. zoekterm: contact forum html) zit er leuk spul tussen. Vaak wordt er uitgelegt hoe je hem moet instaleren of inbouwen op je site. Succses!

Comment

• Dat is inderdaad de term die ik gebruik had, maar dan kom je constant op .PHP bestanden uit. En om eerlijk te zijn, daar snap ik dus niets van ;) Heb geprobeerd te snappen wat er geschreven werd, maar het ging me redelijk boven mijn pet. Voorlopig vind ik het goed zo. Zodra ik meer tijd heb ga ik me wel uitgebreid inlezen in het .PHP verhaal ;).

Comment

• Originally posted by Dj-Walter View Post
                    Als je eens rond kijkt op google (bijv. zoekterm: contact forum html)
                    Ik vermoed dat je op 'contactformulier' meer gaat vinden, 'forum' is iets anders.

Comment

• Maakt niet zo gek veel uit ;)

Comment

• Ja, maar in je post zei je 'forum' in plaats van 'form'.

Comment

• contactformulier html is de term waar ik op heb gezocht :)

Comment

• Ongeacht hoe je het schrijft, een werkende volledig HTML-based contactform bestaat niet.

Comment

• Daar was ik helaas al achter haha ;)

Zijn er nog andere mensen met op en/of aanmerkingen over de website?

Spotlight Entertainment

Alvast bedankt :)

Comment

• Ik vind je achtergrond wel erg.... blauw.

Verder ziet het er netjes en overzichtelijk uit!

Comment

Working...
                                X