Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik wil nog even een compliment geven op de site van Zassie. Ziet er echt leuk uit zo! Nog niet vaak gezien bij Clown's

Comment

• Onze website is ook vernieuwd en we hebben een publieke beta online gezet: www.gearjunkies.com

Comment

• Lekker fris! Persoonlijk mis ik wel een beetje 'body' aan de layout, misschien een idee om de kleuren van het menu te inverteren? (blauw vlak met witte letters)
        Dan springt dat er gelijk een stukje meer uit en is de scheiding tussen menu en artikels ook gelijk een stuk duidelijker. :)

Comment

• Hier is onze site,

Game Audio

www.game-audio.nl

Comment

• Het design heb ik niets op aan te merken, ga zo door. Wel zie ik een aantal grammaticale fouten staan.

"Wij hebben diverse geluid sets in de verhuur elk geschikt voor zijn eigen doelen" <- geluid en set is samengesteld dus moet worden "Wij hebben diverse geluidsets in de verhuur, elk geschikt voor zijn eigen doelen."

Zelfde bij "Yamaha geluids tafels" <- geluidstafels

"Wij beschikken over diverse soorten truss voor elk doeleind hebben wij wel iets" Ik mis een komma tussen truss en voor.

-------------

"Heeft u vragen en of opmerkingen wij zijn u graag van dienst als u op deze site even uw gegevens in wilt vullen op het contact formulier met uw eventuele vraag en of opmerking dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op."

Als jij een klant op je site krijgt heb je 2 seconden om zijn aandacht vast te houden, en als je dat gelukt is, 7 seconden om te beslissen of hij op je website blijft of niet. Dan helpt een lange zien niet echt mee. Je kan het beter opdelen in stukken: "Heeft u vragen en/of opmerkingen? Wij zijn u graag van dienst! Als u op deze site uw gegevens in wilt vullen op het contact formulier met uw eventuele vraag en/of opmerking ,dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

-------------

Nieuwspagina:
            "omdat dit verouderd was" -> "omdat deze verouderd was"
            "van dienst zijn nu onze administratie" -> "van dienst zijn. Onze administratie"
            "geïntrigeerd" -> ?!? -> "geïntregeerd"
            Processoren bestaan niet. Het is processors.
            "het F.O.H." -> de "F.O.H." (het is ook de house, en niet het house)
            "fase correctie" -> fasecorrectie

etc. etc.

Comment

• @ Walter

dank! en toch gaat deze zit binnen nu en een paar maanden verdwijnen. Hij voldoet niet meer aan wat ik wil/nodig heb en hij is erg lastig te onderhouden. Elke pagina is nog gewoon ouderwets met de hand gemaakt. Komt (als het goed is) een nieuwe CMS gedreven site aan. Qua structuur moet die gaan lijken op mijn andere website http://www.sjaakdepiraat.nl, maar dan nader desigfn en uiteraard CMS (want dat is die andere ook niet)

Comment

• @ Greendiek

foutje... het stond in de CSS niet in de pagina bron...
                stuur je wel even een PM met e.e.a.

Comment

• @ Patrick

Bedankt voor de info ;)
                  Heb de aangegeven fouten verbeterd. Zal de site ook nog eens goed laten nakijken door iemand anders. Zijn best wel domme fouten eigenlijk.

Comment

• Ik zou ook onze website even posten :

Reacties & opmerkingen zijn welkom ;)

Comment

• ''Natuurlijk kunnen we ook een grotere licht/geluidsset bezorgen op uw feest. Natuurlijk word dit wel in rekening gebracht.''

Ik zou niet zeggen dat je max. 60 personen aankunt terwijl er op een andere pagina staat dat je ook een set kunt bijhuren voor meer capaciteit.

Ook is het altijd handig om duidelijke foto's op je site te zetten, dan weten je klanten ong. wat de kunnen verwachten.

Voor de rest ziet de site er al redelijk netjes uit.

Comment

• Oké, even op een rijtje een aantal dingen die me opvallen:
                        - .tk domein: Probeer een .nl domein te regelen. Kost je een tientje per jaar, staat professioneler en is het eerste wat klanten intikken.
                        - 'powered by moonfruit', ik zie dat je een van hun templates gebruikt hebt en daar je website host. Hierdoor wordt het laden wat trager en zijn de designs niet zo spectaculair.
                        - achtergrond vind ik persoonlijk irritant en te druk, leest ook niet prettig
                        - lettertype op je site is te speels en informeel, probeer een wat strakker lettertype te verzinnen
                        - header mag wat meer gepersonaliseerd worden, een plaatje met een dj er op is niet origineel meer. ;)

Jammer dat ook jij iets van mijn website overgenomen hebt zonder hier je eigen tekst van te maken:
                        N.B. Vergunningen zijn verantwoordelijkheden voor de klant. ( bijv. geluidsvergunningen, aanvraagformulieren evenement) U gaat automatisch akkoord met deze voorwaarde bij één of meerdere boekingen.
                        Ik vraag me af of je überhaupt weet wat N.B. betekent.
                        Je formulier kan ik niet downloaden maar ik hoop dat je ook dat niet van mij geleend hebt...

Comment

• Wat tevens ook nog handig is: Kijk een beetje rond op site's van andere mensen. En als je dit topic even helemaal doorspit, weet je gelijk alle punten waar je op moet letten.

Comment

• Originally posted by J&W drive-in View Post
                            Wat tevens ook nog handig is: Kijk een beetje rond op site's van andere mensen.
                            Om inspiratie op te doen: ja.
                            Om teksten te jatten: NEE!

Helaas heb ik al meerdere malen gezien dat mensen teksten van andere mensen jatten (dus kopiëren en plakken), bij deze nogmaals;
                            Je kunt prima op websties van andere drive-in shows kijken hoe zij hun websites en teksten hebben opgebouwd. Echter dien je altijd zelf je eigen teksten helemaal te schrijven en op te bouwen. Je mag dus nóóit zomaar teksten van iemand anders' website klakkeloos kopiëren en plakken.
                            Niet alleen is het ethisch gezien uit den boze (denk maar eens aan de tijd en moeite die er door de originele schrijver in is gestopt), hiernaast is het slecht voor je eigen google ranking (duplicate content) en wanneer de originele schrijver hier achterkomt zal hij ook niet blij zijn en in het ergste geval je naam bevuilen.

Comment

• Maak eens wat overzicht foto's van je shows, zo'n paint plaatje geeft niet echt een goede indruk. Ik kan me voorstellen dat veel mensen willen zien wat ze nou precies boeken..

Comment

• Mijn opmerkingen:

- Als je scrollt, wordt je gek van de flikkerende achtergrond.
                                -(informatie) Je geeft 2 linkjes naar een website, verwerk die ook in zo'n link knop. Anders kan je het toch niet openen.
                                - Doe alle pagina's de zelfde lettertype en grootte.
                                - zo als aangegeven door andere, paint tekeningen weg.
                                - Leg dit eens uit: 30 a 35 man (aanbevolen mag altijd meer zijn).
                                - Deze tekst: ''Natuurlijk kunt u zelf ook een show samestellen met de apparatuur waarover wij beschikken. U kunt dit eenvoudig doen door paint tekening naar ons te mailen met u show.'' zal ik er niet zomaar neer zetten.
                                - bij de pagina ''dj's'', vertel meer over je eigen ervaring, ect.

Succes.

Een .nl domein is slimmer, mensen kunnen je dan vinden, en via .tk kan niemand je vinden!

Comment

Working...
                                X