Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• @ zassie,

Bedankt voor je reactie. Bij mij is de header gewoon steeds het zelfde. Alleen wat voor foto's kan ik dan wel in de header stoppen? Of moet ik gewoon een Logo laten maken (in loop der tijd), en die er eventueel in laten plaatsen? Ik heb eigenlijk géén ervaring met HTML, en Joomla. Ik heb via een vriend het een en ander laten doen, en de rest heb ik het zelf gedaan.

Met het foto album, daar zit het grote probleem. Dus dit houdt in; dat we geen foto's simpel kunnen plaatsen, en die dan vergroot, en dat je het verder met pijltjes kan klikken. Hiermee zijn we nog druk bezig.

Over de tekst heb je helemaal gelijk. We zullen één keer er goed naar gaan kijken, en alle lettertype veranderen.

Comment

• Over de header daar moet gewoon een logo in!
      Geen foto's, maar er zou wel een mooie foto van je lichtshow inkunnen, maar dan moet je het wel mooi photoshoppen.

Comment

• Gewoon wat met photoshop in elkaar flantsen, een logo in ieder geval, maar er moet ook een/meer foto's in.

Comment

• logo's zijn overrated! Een herkenbare naam of stijl is veel belangrijker dan een of ander lullig logo. Een eerste indruk maak je niet met een logo maar met een goede pagina en goed werk.

Wat voor foto's je wel kan gebruiken: probeer mooie foto's te krijgen van je licht effecten door de rook van je machine. Wat donkere foto's waarop mensen niet herkenbaar zijn, maar wel sfeer te zien is... dat soort dingen.

Wat ook een goede is ipv drie foto's naast elkaar: een uitsnede van 1 goede foto.

Comment

• tip die ik je dan nog geef: huur/leen een spiegelreflexcamera voor foto's die zo in het oog springen.
            Een logo waarin ik de pixels kan tellen vind ik er nogal goedkoop uitzien.

Comment

• Even een vraagje. Ik werk zoals eerder gezegt met Joomla. Ik wil een fotoalbum gaan maken op een pagina, alleen het lukt me niet / ik kan het juiste download niet vinden. Heeft iemand hier verstand van, en weet hoe het wel moet?

Comment

• ik vind zelf Joomgallery erg fijn werken als fotoalbum, volledig aan te passen, Css te bewerken.
                Je vind hem hier: http://www.joomgallery.net/

Voor hulp over die plugin hebben ze een forum op de website van de plugin

Comment

• We hebben weer een lange tijd aan de website zitten werken. We hebben vanalles veranderd, en we willen graag jullie reactie horen. Hij is vandaag online gegaan,, Ik heb het foto album bijna af.. Er moeten alleen nog een aantal albums erbij, maar dat gebeurt in loop der tijd. We gaan ook nog de albums in volgorde zetten..

Hebben jullie nog tips en/of opmerkingen? http://www.musicandlight4you.nl
                  Last edited by Dj-scratch; Monday-18-10-2010, 18:29. Reason: website erbij.

Comment

• Link?

Comment

• http://www.musicandlight4you.nl -> sorry, vergeten!

Comment

• - Haal dat show html weg. Klanten hebben daar toch niks mee en anders bekijken ze je bron code wel.
                        - Je pagina's schuiven naar de ene kant naar de andere kant.
                        - Ik zou geen foto's posten van een statief waar de kabels niet zijn weggewerkt en je een beetje witte/oranje kabels ziet zweven.
                        - Hou alleen een agenda bij op je site als er ook daadwerkelijk veel instaat.
                        - en ik heb nog niet de ''Drive in show'' thema in me. Ik vind persoonlijk dat grijs er niet zo bijpassen.

Comment

• Originally posted by Dj-scratch View Post
                          Ziet er aardig uit. Echter wat aandachtspunten:
                          - Weinig algemene informatie
                          - Bij de optie 'drive-in' shows is niet aangegeven dat je op de afbeeldingen rechts kan klikken voor meer informatie.
                          - Té technische namen, dit zie ik héél vaak. Gebruik simpelere benamingen voor je apparatuur, de meeste mensen zullen hier echt helemaal niks van snappen.
                          - Waarom heeft de compact show geen licht, kortom je betaald 20 euro meer als je één lichtstatief met 4 parren wilt.

Sommige dingen lopen wat achter, maar dit is slechts een kwestie van updaten. Voor de rest ziet het er leuk uit, maar niks bijzonders.

Comment

• Ja, je taalgebruik/spelling.
                            Daar moet je even op letten.

Bijvoorbeeld deze zin: "Bij de Compact show worden 2 speaker naast het DJ meubel neergezet."
                            Ten eerste klopt deze zin en wat heeft het voor meerwaarde?

Comment

• De uitstraling is rustig en netjes. Mijn complimenten.

Misschien inderdaad bij elk stukje appratuur even er bij zetten in Jip en Janneke taal wat is en wat het doet (en een foto'tje).

Comment

• Originally posted by Dj-Walter View Post
                                - Hou alleen een agenda bij op je site als er ook daadwerkelijk veel instaat.
                                Waarom zou je niet een agenda bij houden, als hobby heb je meestal niet elke week een showtje en dus ook geen agendapunten.;)

Comment

Working...
                                X