Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn complimenten. Duidelijk dat je op de homepage meteen ziet welke shows je kunt boeken.

Goed dat je die 4e show weg hebt gelaten. Dat was de show met dezelfde apparatuur als de duurste show, alleen dan anders opgesteld (voor een lagere prijs).

Een nieuws item is erg mooi, maar zorg dat het wel up-to-date blijft. Het liefst elke 2 weken wel een nieuw nieuwsitem plaatsen.

Prijzen, extra kosten en reiskosten zijn ook duidelijk. Misschien nog een idee om ooit een berekening scriptje toe te voegen voor de reiskosten (kan volgensmij gekoppeld aan Google Maps).

De link onderaan naar bw-webdesign.nl doet het niet. Staat dat BW toevallig voor de initialen van je naam?

Comment

• Originally posted by rick1993 View Post
      De link onderaan naar bw-webdesign.nl doet het niet. Staat dat BW toevallig voor de initialen van je naam?
      Klopt, dat wordt ook nog een website van mijzelf denk ik.
      Ik wou alleen even testen als dat daaronder kon.

Originally posted by rick1993 View Post
      Misschien nog een idee om ooit een berekening scriptje toe te voegen voor de reiskosten (kan volgensmij gekoppeld aan Google Maps).
      Heb je een voorbeeld?
      En hoe kan ik dit het beste doen met een script? (weet ik zelf nog niet super veel van)
      Ik vind het wel een goed idee!

Originally posted by Dj-Walter View Post
      Alleen als je naar de show's kijkt zie je maar 1 kleine foto die je niet groter kan openen. Ik zou persoonlijk wat meer foto's neerzetten die mensen ook in het groot kunnen zien. Verder zoals Kevin al zij zou ik een andere banner kiezen.
      Dit was ik sowieso nog van plan, maar als nog bedankt!

Comment

• Heb het al vaker gezegd maar ik blijf het storend vinden.

Een drive-in show is een mobiele discotheek. Het enige wat wij niet bij ons hebben, is de feestlocatie.

Comment

• Originally posted by Patrick View Post
          Heb het al vaker gezegd maar ik blijf het storend vinden.
          Waarom?

Comment

• Omdat dat van de site van een ander forumlid afkomt, dat weet je zelf net zo goed.

Comment

• Originally posted by Patrick View Post
              Omdat dat van de site van een ander forumlid afkomt, dat weet je zelf net zo goed.
              Veel drive-in show websites hebben dit.

Comment

• Ik vind dat je ook wel sommige teksten mag overnemen van andere drive-in shows, niet te letterlijk maar je gaat mij niet vertellen dat alle drive-in shows die er bestaan een andere tekst op hun site hebben staan (althans niet met teksten die ze van andere site's hebben gehaald)

Comment

• Iets anders bedenken is toch niet zo moeilijk?
                  Wij nemen alles zelf mee. Behalve de feest locatie, daar moet u zelf voor zorgen.

Comment

• Daar heb je gelijk in, ik zou het zelf verzinnen (met wat inspiratie van andere site's) maar zou het zoiezo niet letterlijk overnemen.

Comment

• Klopt, daar hebben weer gelijk in.
                      Ik zal het veranderen.

Back on-topic !

Comment

• Originally posted by BCDrivein View Post
                        Heb je een voorbeeld?
                        En hoe kan ik dit het beste doen met een script? (weet ik zelf nog niet super veel van)
                        Ik vind het wel een goed idee!
                        Eerste hit google

Uit die afstand kun je dan met PHP wel de reiskosten berekenen (alleen als je de afstand ook naar je script toe krijgt).

Comment

• <?php
                          $straat_vertrek = 'Hazenstraat 18';
                          $plaats_vertrek = 'Amsterdam';

$straat_aankomst = 'Kerkhofstraat 5';
                          $plaats_aankomst = 'Rotterdam';

echo '<a href="http://routes.tomtom.com/t/#/route/'.$straat_vertrek.', '.$plaats_vertrek.', NL/'.$straat_aankomst.', '.$plaats_aankomst.', NL/?leave=now_with_traffic'>Plan route</a>;
                          ?>

Zoiets?

Comment

• Originally posted by rick1993 View Post
                            Eerste hit google

Uit die afstand kun je dan met PHP wel de reiskosten berekenen (alleen als je de afstand ook naar je script toe krijgt).
                            Het risico is ook dat de mensen mijn adres kunnen zien en dat heb ik liever niet...
                            Last edited by BCDrivein; Monday-08-11-2010, 18:19.

Comment

• Originally posted by --Djdave-- View Post
                              Ik vind dat je ook wel sommige teksten mag overnemen van andere drive-in shows, niet te letterlijk maar je gaat mij niet vertellen dat alle drive-in shows die er bestaan een andere tekst op hun site hebben staan (althans niet met teksten die ze van andere site's hebben gehaald)
                              Nee, niet alle drive-in shows hebben een eigen, originele tekst op hun website staan. Er zijn genoeg mensen die klakkeloos kopiëren en winkelen bij andere websites.

Zelf kan ik me daar dood aan ergeren. Het harde werk dat je zelf in die tekst gestoken hebt, teniet gedaan door iemand die met ctrl+c en ctrl+v overweg kan gaan.

Hiernaast helpt het schrijven van je eigen teksten bij de ontwikkeling van je communicatie en woordenschat, ook tegenover je klanten. Wanneer jij dure woordjes kopiëert van een website en in je mails jip-en janneke taal gebruikt en spelfouten maakt, gaat dat wellicht voor twijfel zorgen bij je klant.

Comment

• Originally posted by BCDrivein View Post
                                Het risico is ook dat de mensen mijn adres kunnen zien en dat heb ik liever niet...
                                Wat te verbergen dan? Daar is toch niets ergs aan?

Comment

Working...
                                X