Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• @roderickk: ergens kan ik het wel begrijpen. het is wel een risico qua diefstalgevoeligheid wat je neemt.

Comment

• dat niet eens voor je het weet heb je alles op straat liggen. Ze weten waar je woont als je pech hebt word er dan weer reclame enzo verstuurd. Veelal via websites komen ze achter je persoonlijke gegevens

Comment

• Diefstal inderdaad.

Comment

• Het principe diefstal heb ik nog niet over na gedacht. Van de andere kant, als er in een regulier huis word ingebroken word er ook wel een paar duizend euro meegenomen. En een beetje dief komt wel achter je gegevens.
          Des al niet te min, wil ik je zeker niet om praten.

Comment

• @jelle: reclame kan soms interessant zijn hoor ;) ik persoonlijk bekijk elk krantje om te kijken of er nog leuke inovatieve (hoop dat ik het zo goed schrijf :-P ) dingen in staan die handig kunnen zijn voor mij of mijn bedrijf.

@Rintie: het is toch een algemeen bekend feit dat licht en geluid apparatuur over het algemeen net ff iets intressanter is als "algemeen" spul.

Comment

• Beste Collegae,

Na vele uurtjes typwerk hebben we een nieuwe website online gezet: www.geluid-en-licht.com.

Ik ben natuurlijk erg benieuwd wat jullie hiervan vinden, maar ik heb ook jullie hulp nodig. Er ontbreekt namelijk nog 1 belangrijk onderdeel... leveranciers ;-) En die zijn hier natuurlijk genoeg. Meld je dus meteen even aan voor een gratis vermelding als je er toch bent! Thanks!

Comment

• De naam is duidelijk en makkelijk te onthouden. Maar natuurlijk heb ik altijd wat plus- en minpuntjes.

De header ziet er netjes uit, een beetje kiddie maar dat mag ook wel eens.
                Een minpunt zijn duidelijk de Google ads, maar je moet toch ergens je winst vandaan halen natuurlijk. Het lichtblauwe komt niet explosief over, en dus ook een beetje saai en goedkoop.

Het concept vind ik goed, en heb het niet eerder gezien. Maar tegenwoordig gaat alles via Marktplaats en ik ben bang dat het bezoekersaantal te weinig word.

Iig, het ziet er leuk uit maar of het nou echt dé site voor licht en geluid is betwijfel ik helaas.

Toevoeging:
                'Alle genoemde tarieven zijn exclusief 19% BTW.'
                Ik kan nergens een BTW nummer vinden, wat wel verplicht is.
                Last edited by rintie; Thursday-25-11-2010, 23:59.

Comment

• Beste Rintie,

Dank je voor je reactie. Ik heb inderdaad ook nog geen vergelijkbare site gezien (tenminste niet specifiek op deze branche gericht). De google ads, tja er moet inderdaad ergens wat geld mee verdiend worden. Dat zal voorlopig nog niet veel zijn overigens, maar ik hoef er ook niet van te leven.

Ik ben het echter niet met je eens dat alles via marktplaats gaat. Ik denk dat een veel groter deel via Google gaat, en daar kun je met een site als deze leuk in scoren. We staan nu al in de top 5 zoekresultaten op "geluid en licht kopen" en "licht en geluid kopen" en zijn ook aan het stijgen op "geluid en licht huren". Die posities zullen de komende tijd nog wel wat veranderen overigens, een nieuwe site komt altijd erg hoog in de resultaten en zakt dan vanzelf wat terug. Maar goed, de potentie is er.

Een ding is zeker, als geluid-en-licht.com de site voor geluid en licht wil worden heb ik veel linkjes naar de site nodig, en vooral ook een goede inhoud. Dus meld je zeker even aan voor een gratis basisvermelding, want ook jouw site is gebaat bij meer backlinks. In het ergste geval levert het je nog wat omzet op ook ;-)

Comment

• Idee is leuk, maar bestaat al een tijd in het buitenland. Ik ben al een tijdje samen met een buitenlands bedrijf aan het kijken of ik een Nederlandse versie hiervan op in het internet kan zetten.

Mede doordat ik er al een tijdje mee bezig ben (en dus ook al in verdiept hebt) vind ik je prijzen erg hoog.

Ik hoop in ieder geval dat je een hoop aanmeldingen krijgt.

Comment

• Beste Paradise,

Bedankt voor je reactie. Zou best kunnen dat het al een tijdje bestaat in het buitenland, maar het hoeft ook niet uniek te zijn om succesvol te zijn. Kijk maar naar marktplaats en hyves (niet dat ik me daarmee wil vergelijken), daar bestond ook allang een buitenlandse versie van maar dat is ook erg succesvol geworden. Uiteindelijk wel overgenomen door een groot bedrijf voor een flink aantal miljoenen, maar dat zou ik ook niet erg vinden hoor ;-)

Ik ben het niet met je eens dat de advertentieprijzen hoog zijn. Een basisvermelding is sowieso volledig gratis, en een uitgebreide advertentie met foto, tags enzovoorts kost 100 euro voor 2 jaar. Dat is een introductieactie omdat we natuurlijk nog in de opstartfase zijn en dus nog niet veel bezoekers trekken, maar als we straks een stabiele positie in de top 10 van google hebben is dat erg goedkoop. Kijk maar eens naar de tarieven op de grotere trouwsites ed...

Maar goed, ik sta altijd open voor suggesties. Wat zou jij een acceptabel tarief vinden en waarom?

Comment

• Ter vergelijking: Buitenlands bedrijf bied vermelding op website en Iphone app incl. complete verhuur en verkooplijst gratis aan. 450$ p/j voor grote banner.

Ik zelf was van plan om de het gratis te maken voor iedereen, met een maandelijks bedrag van 5€ voor grote banner. Hierdoor kom je uit de kosten (website + Iphone app) en heb je kans dat het een succes wordt.

Comment

• 100 / 24 = 4,17 per maand. Het is maar hoe je het verwoord.

Comment

• haha misschien moet ik een prijs per maand per gaan noemen dan, dat ziet er wel een stuk goedkoper uit ;) Ik heb alleen geen zin om iedere maand een factuurtje te moeten sturen...

Comment

• Prijs per maand noemen (om goedkoop te lijken) en per jaar factureren (=lagere kosten), je zal echt niet de eerste zijn die dat doet hoor.

Je kunt ook de prijs bepalen aan de hand van het aantal keer de pagina opgevraagd is.

Forum zou ik persoonlijk weghalen. Reden: Er zijn inmiddels meer fora en een forum waar niet of nauwelijks gepost wordt is niet echt een goede reclame voor de mensen die in jouw site gaan investeren.
                              Last edited by rick1993; Friday-26-11-2010, 16:28.

Comment

• De prijzen zijn idd ongelofelijk hoog, terwijl je weinig bezoekers hebt.
                                Bedrijven gaan geen €250 investeren als ze niet zeker weten of de site wel een succes word. Maak er eerst eens €5 euro per maand van, en hoe meer bezoekers je krijgt hoe meer geld je kunt vragen.

In ieder geval heb je al een .nl .com en .net domein gekocht, en dat is al weer een positief aspect. Toch stel ik mij nog steeds de vraag, trekt het bezoekers? Mensen zijn vaak eens in de 3 jaar op zoek naar een drive in, en wat is de eerste set dat mensen tegenwoordig doen? Google of Marktplaats. Je geeft zelf al aan dat dit niet waar is, maar de tijd zal ons het antwoord geven.

Ook heb ik nog geen antwoord op mijn vraag, "Alle genoemde tarieven zijn exclusief 19% BTW." waar gaat die BTW naar toe. Tevens vind ik ook dat je de bezoekers met 'u' an moet spreken en niet met 'je'.

Comment

Working...
                                X