Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Waar heb ik sommige van die teksten eerder gelezen? ....

Comment

• Originally posted by Patrick View Post
      Waar heb ik sommige van die teksten eerder gelezen? ....
      Kijk, en daarom heb ik dus een hekel aan de kopiëren en plakken optie op je pc

Comment

Op 1 van mijn websites, www.djhuren.nl :evil: Heel snel weghalen dus!

Comment

• En er is ook weer bij mij gewinkeld en wat aangepast.

Misschien wordt het voor sommige mensen toch eens tijd om zelf teksten te gaan schrijven, beginnend op een leeg stuk papier. Leuk is dat, als je moeite steekt in het beoordelen van de website en dan je eigen opzet weer terugziet met veranderde woordjes.

Je maakt hier geen goeie vrienden mee..

Comment

Gaat dit ook over mij of niet?

Comment

• Originally posted by Dj-scratch View Post
              Gaat dit ook over mij of niet?
              Ik hoopte eigenlijk dat je zelf ook wel wist dat een groot aantal van je teksten van Rick z'n website komen. Dat vind ik echt geen stijl.

Comment

• Nou nee. Ik heb dit keer niets van Rick's website afgehaald, en ook niet van andere. Waarom? Dan krijg ik weer berichten van dit en dat, waar ik geen zin in heb/had. Wat is dan volgens jou wat ik overgetypt / geplakt heb?

Comment

• Bla bla bla bla bla ...

Het mag duidelijk zijn dat Jurgen, Rick's, mijn, Yourlive's, en andere websites heeft bezocht en de teksten aandachtig heeft gelezen. Van elke site heeft wellicht bepaalde structuur, of bepaalde zinnen (onbewust) overgenomen. Ook van mijn website zitten er bepaalde structuren in waarvan ik denk dat ken ik, maar ze zijn niet letterlijk overgenomen wel gebruikt ter inspiratie.

Ik heb de teksten vluchtig doorgenomen, maar kan niet ontdekken dat ze letterlijk van één van de eerder genoemde websites zijn gekopieerd.

Mocht je daar anders over denken, vind ik eigenlijk dat je het naar de betreffende persoon verder per PM moet afhandelen dan het forum als openlijke schandpaal te (gaan) gebruiken.

Kunnen we nu weer verder met opmerkingen te geven bijvoorbeeld de nieuwe huisstijl die pagina eerder gepost is. Of moet ik me maar schuil gaan houden voor een modder gevecht?

Comment

• Originally posted by Dj-scratch View Post
                    Nou nee. Ik heb dit keer niets van Rick's website afgehaald, en ook niet van andere.
                    Neuh joh... alle tekst op je homepage komt vrijwel letterlijk van mijn site, al ben je nog wel zo aardig geweest ze een heel klein beetje aan te passen...

Je weet toch dat teksten op websites onder het auteursrecht vallen, en dat het dus strafbaar is om deze te kopieren?!

Comment

• Die teksten heb ik laten schrijven door een collega van mijn moeder, dus ik weet niet of het gekopieërd is. Ik zal wel kijken wat ik hieraan kunnen doen, maar kunnen we nu stoppen met het kopieren van teksten, en gewoon websites gaan beoordelen?

Comment

• Sorry Jurgen, daar geloof ik helemaal niets van. Er staan simpel weg te veel termen en begrippen in vanuit onze wereld.

Comment

• Serieus, jullie doen net alsof de wereld vergaat..

Comment

• @BCDrivein

misschien is dit een klein foutje op deze pagina het voordeel: http://www.bcdriveinshow.nl/lasershows

Comment

• Originally posted by BCDrivein View Post
                              Serieus, jullie doen net alsof de wereld vergaat..
                              Je snapt het niet helemaal volgens mij. Unieke content is voor veel professionelere bedrijven erg belangrijk omdat zij daarmee ook hoger in de zoekresultaten komen. Dus veel mensen doen veel moeite over hun teksten om deze ook zo goed mogelijk te laten scoren in Google. Dat is voor een simpele drive-in show website al snel uren werk als je het goed oppakt.

En wat doe jij dan? Control+C -> Control+V? Vind ik erg respectloos tegenover degene die wel gewoon urenlang heeft nagedacht over hoe hij zijn tekst het beste neer kan zetten...

Comment

• Nu doe je net alsof ik dat heb gedaan..
                                Alle tekst die ik nu op mijn website heb staan is gewoon zelf geschreven.

Comment

Working...
                                X