Waar heb ik sommige van die teksten eerder gelezen? ....
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites
Collapse
X
-
Originally posted by Patrick View PostWaar heb ik sommige van die teksten eerder gelezen? ....
Comment
-
En er is ook weer bij mij gewinkeld en wat aangepast.
Misschien wordt het voor sommige mensen toch eens tijd om zelf teksten te gaan schrijven, beginnend op een leeg stuk papier. Leuk is dat, als je moeite steekt in het beoordelen van de website en dan je eigen opzet weer terugziet met veranderde woordjes.
Je maakt hier geen goeie vrienden mee..
Comment
-
Bla bla bla bla bla ...
Het mag duidelijk zijn dat Jurgen, Rick's, mijn, Yourlive's, en andere websites heeft bezocht en de teksten aandachtig heeft gelezen. Van elke site heeft wellicht bepaalde structuur, of bepaalde zinnen (onbewust) overgenomen. Ook van mijn website zitten er bepaalde structuren in waarvan ik denk dat ken ik, maar ze zijn niet letterlijk overgenomen wel gebruikt ter inspiratie.
Ik heb de teksten vluchtig doorgenomen, maar kan niet ontdekken dat ze letterlijk van één van de eerder genoemde websites zijn gekopieerd.
Mocht je daar anders over denken, vind ik eigenlijk dat je het naar de betreffende persoon verder per PM moet afhandelen dan het forum als openlijke schandpaal te (gaan) gebruiken.
Kunnen we nu weer verder met opmerkingen te geven bijvoorbeeld de nieuwe huisstijl die pagina eerder gepost is. Of moet ik me maar schuil gaan houden voor een modder gevecht?
Comment
-
Originally posted by Dj-scratch View PostNou nee. Ik heb dit keer niets van Rick's website afgehaald, en ook niet van andere.
Je weet toch dat teksten op websites onder het auteursrecht vallen, en dat het dus strafbaar is om deze te kopieren?!
Comment
-
@BCDrivein
misschien is dit een klein foutje op deze pagina het voordeel: http://www.bcdriveinshow.nl/lasershows
Comment
-
Originally posted by BCDrivein View PostSerieus, jullie doen net alsof de wereld vergaat..
En wat doe jij dan? Control+C -> Control+V? Vind ik erg respectloos tegenover degene die wel gewoon urenlang heeft nagedacht over hoe hij zijn tekst het beste neer kan zetten...
Comment
Comment