Ik vind overschrijven en overnemen 2 verschillende dingen. Toen ik begon keek ik ook een beetje rond, en zag op een website dat de de maximale hoogte voor een show 2 traptreden was. Ik had hier nog nooit over nagedacht, i.v.m. het tillen. Maar dit staat nu gewoon op 'elke' drive in website. Nou vind ik 2 traptreden een beetje laag, dus wij hebben er 70 centimeter van gemaakt.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites
Collapse
X
-
Ook daar kun je verschillen in maken.
Wanneer je aan het zoeken bent op andere drive-in websites naar bepaalde punten waar je zelf niet over hebt nagedacht, kun je die puntjes in je eigen woorden even in een kladblok of word bestandje plakken. Naarmate je onderzoek naar die punten vordert krijg je dan een volledige lijst.
Hierna ga je aan de hand van die verzamelde punten zelf een tekst schrijven en verwerk je het in je eigen stijl. Het is geen scholieren.com, een beetje aanpassen en veranderen om de docent voor de gek te houden werkt hier niet.
Kun je echt zelf niets verzinnen, vraag dan aan de eigenaar van de website of je een stukje tekst mag gebruiken. Klakkeloos kopiëren, daar maak je geen vrienden mee.
Ik herkende overigens alweer een stuk structuur. Omdat ik zelf geen zin meer heb om tijd en moeite te steken in iedereen die op mijn website komt shoppen zal het mij verder een worst wezen wat men er mee doet, maar op deze manier ga je natuurlijk nooit zelf iets kunnen schrijven. Boontje komt om zijn loontje. Smoesjes werken ook niet in deze wereld, uiteindelijk val je toch wel door de mand en daar maak je ook geen vrienden mee. (En dat zou zonde zijn in deze branche waar je wel eens iets aan elkaar kunt hebben..)
Hiermee wil ik de discussie voor eens en altijd afsluiten en mag ik hopen dat voor de personen in kwestie (wanneer ze zich aangesproken voelen mogen ze zich even achter de oren krabben) de ogen hierbij even geopend worden.
Comment
-
opmerkingen website
beste muzikale collega's,
Bij toeval kwam ik dit forum onderwerp tegen en ben natuurlijk benieuwd naar de op en aanmerkingen over mijn site.
Graag hoor ik jullie reacties.
Alvast dank!
Comment
-
Ik ga mijn indruk in een paar woorden posten, en dan mag je aangeven of ze op die manier bedoeld zijn. ;)
Hollands, een beetje fout, feestelijk, meezingers, entertainer, gouwe ouwe plaatjes.
Dat zijn de eerste dingen die bij mij omhoog kwamen.
Comment
-
Hoi Rick,
Dank voor je reactie!
Ik wil dat mensen zien dat de drive in show alle kanten op kan qua muziekstlijl en taal, en betreffende het zanggedeelte dit een voornamelijk NL talig repertoire betreft. Betreffende het "een beetje fout" is dat mensen ook voor een bepaald thema kunnen kiezen. Ik zie er toch niet zo fout uit haha.
Wellicht beter om meer onderscheidt te maken in de drive in en het zingen?
Comment
-
@Patrick:
Sorry, maar ik vond de vorige echt beter..
Het past trouwens ook niet helemaal op mijn beeldscherm. Ik zou zelf de biografie etc. weer gewoon op een andere pagina zetten (evt. een klein stukje op de voorpagina).
Foto van je vriendin op de homepage? ;)Last edited by rick1993; Tuesday-14-12-2010, 16:54.
Comment
-
Originally posted by BCDrivein View PostOriginally posted by rick1993 View PostPrijzen, extra kosten en reiskosten zijn ook duidelijk. Misschien nog een idee om ooit een berekening scriptje toe te voegen voor de reiskosten (kan volgensmij gekoppeld aan Google Maps).
En hoe kan ik dit het beste doen met een script? (weet ik zelf nog niet super veel van)
Ik vind het wel een goed idee!
Comment
-
@ patrick
Jan des Bouvrie zou trots zijn op je... zelden zo'n witte pagina gezien.
ik vind het zelf niks, te wit betrapte me erop dat ik last had met focussen op de tekst. Of dit nou komt door het font, structuur of de enorme witte vlakte weet ik niet.
Het zal vast erg goed werken met ipads, smartphones e.d. maar ik vind het zelf te strak en kaal.
Comment
-
Originally posted by ronald01 View Postbeste muzikale collega's,
Bij toeval kwam ik dit forum onderwerp tegen en ben natuurlijk benieuwd naar de op en aanmerkingen over mijn site.
Graag hoor ik jullie reacties.
Alvast dank!
Comment
-
@ Ronnie de wit
Design: ja zal wel.. past wel bij geheel, ga ik mij niet aan wagen.
Wel op het volgende:
Wat ik heel erg mis een een goede duidelijke contact pagina (met telefoonnummer!).
Klik op boekingen (waar ik het zou verwachten) krijg ik een hele lap tekst... geen antwoord op hoe ik je kan bereiken (ja onderaan staat dat ik op een andere categorie moet klikken... dan ben je mij als klant al kwijt.
Maak het je klanten zo makkelijk mogelijk! Binnen 3 klikken moeten ze informatie hebben die ze zoeken. Er is concurrentie zat die ook via google te vinden zijn.
Er zijn mensen die liever een belletje wagen, een normale email sturen dan een formulier in vullen, die mensen loop je nu mis!
Comment
-
Ik heb op veler verzoek mijn website wat moderner en flitsender gemaakt:P
Wat vinden jullie er zo van: www.kemusic.nl
Alvast bedankt!
Comment
Comment