Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by dj-drace View Post
    **** is net af, sinds 19.00 uur online :)

**** is een site waar je tegen 4 euro per half jaar onbeperkt muziek kunt downloaden.

Om de vragen "is dit niet illegaal" alvast te beantwoorden: Nee. De albums zijn niet door mij geupload, en zijn gehost op een externe hosting. Ik geef enkel album informatie, en de hyperlink er van.

Ik hoop dat er hier geintresseerde zijn :)

Edit: Voor onduidelijkheid te voorkomen, Deze site is van mij.
    Klinkt als commerciëel en het aanbieden van commerciële diensten/praktijken willen we hier niet.
    Hiernaast denk ik toch dat je ooit eens door de mand gaat vallen. Je kunt het zelf 'niet-illegaal' vinden, maar daar zal toch anders over gedacht worden. Hier hoef je het in ieder geval niet aan de man te brengen.

Comment

• Volgendsmij zijn nog steeds alle drive-in shows uit op commerciele doeleinden?

Comment

• Onze forumleden bieden hun diensten buiten dit forum aan en gebruiken het forum puur informatief. Het plaatsen van hun websites in dit topic is voor opbouwende kritiek, commentaar en ideeën.

Jouw website heeft echter niets direct te maken met licht, geluid of DJ, je bent niet zichtbaar uit op verbeterpunten én je prijst het geheel zelf nog eens extra aan door er een commerciële tekst aan te hangen. En dat is wat we absoluut niet willen, zeker niet met het type website die jij aanprijst.

Verdere vragen/opmerkingen kunnen per PM worden afgehandeld.

Comment

• De site is nog niet helemaal af (sommege dingen staan onder verkeerde tabblad)
          zodra hij af is word hij reclamevrij, zonder logo's van de hosting en op een nl domein naam.

Comment

• Ik vind het opzich een mooie site hoor. paar opmerkingen:
            -waarom niet meteen op een reclame vrije hoster?
            -waarom zo een klein tekstvak ( ik, en ik denk vele andere, haat scrollen!)
            -waarom flash? onthoud dat zoekmachines als google flash niet zo leuk vinden ;-) )

Comment

• - hij is nog niet af
              - oke ik zal het onthouden
              - oja? mijn vorige flash site stond altijd bovenaan, nooit problemen gehad

Comment

• Ik ben even google op gekropen en zag inderdaad dat google sinds 2008 flash wel ondersteunt. vergeet mijn reactie daar over dus maar;)

"back in the day" was ik ook bezig met een flash site (we hebben het over 2003 ofzo?) toen moest ik allerlei extra scripts laten mee draaien om google goed te laten werken ermee... erg moeilijk aangezien mijn script kennis toen een heeel stuk minder is als nu.

als je er dus voor zorgt dat je content gedeelte een heel stuk groter is als nu, gaat het helemaal goed komen ;-) je intro is overigens wel erg strak.. dat vind ik persoonlijk het leuke aan werken met flash.

Comment

• Ik heb zelf een aversie jegens flash intro's. Als ik naar de supermarkt wil, wil ik ook niet dat ik verplicht moet luisteren naar de manager die een liedje luistert. Screw that, ik wil gewoon boodschappen doen en zo snel mogelijk wegwezen uit die hel. Oh, ik moet toch verplicht luisteren? Ik ga wel naar de concurrent.

Comment

• Het intro is zeker mooi gemaakt. Maar bedenk wel dat elke klik moeite kost voor de potentiële klant en dat klanten dan eerder weg zullen gaan van de website.

Grootte van het tekstvak is al genoemd.

Voor de rest niets op aan te merken. Een erg mooie site!

Comment

• als ik vanuit een ander menu knopje terug naar home klik, is de rest van het menu ineens weg. Als ik op about en contact klik krijg ik een leeg scherm. Als ik op gallery klik zie ik het contactformulier

Voor de rest wel een nette site.

Comment

• ja de site is ook nog niet voor klanten te zien hoor, erg bedankt voor jullie reacties. Het zal trouwens wel iets persoonlijks zijn dat ik van flash websites houd(funkyro vind ik ook erg mooi).

en de site moet inderdaar nog geordend en gevuld worden.

tnx

Comment

• Robert heeft z'n site volgens mij in geen tijden meer bijgewerkt :p

Comment

• laatste update 10 feb 2010.. valt best mee toch ;-)

Comment

• Hit-driveinshow

Hier ook onze site!

Ik weet dat we erg goedkoop zijn en dat er foto's bij opmoeten maar zijn er nog verdere tips?

Comment

• Ik krijg er een beetje dit effect bij:

Dat komt omdat je achtergrond two-tone is met vrij groot contrast en dunne lijntjes.

Wij zijn een jong en enthousiast team van 4 jongens die uw feest tot een knalfeest proberen te brengen. Wij beschikken over professionele apparatuur en
                                proberen van uw feest dan ook een echt knalfeest te maken !!
                                4 jongens? wat doen die dan allemaal? licht, geluid, DJ en eeh.. manager?
                                knalfeest? Een bruiloftje mag best feestelijk zijn, maar dan hoeft het nog niet te knallen. ;) Tenzij je je alleen richt op jongeren.

LET OP dit is niet voor boekingen blijf daarvoor iets langer op contact staan in het menu.
                                Huh? Mag ik jullie niet boeken via dit schermpje? Dan niet he. Zo kan een klant denken.
                                Als u problemen heeft met het aanvragen van een show om wat voor reden dan ook kunt u contact opnemen met ons via de contact pagina.
                                Dan mag het opeens wel?

Je informatie komt erg dwingend over. Kijk daar eens kritisch naar.

Comment

Working...
                                X