Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Logo

Originally posted by debbbbbree View Post
    die laatste ziet er inderdaad heel erg netjes uit, maar het probleem is, dat ik nog geen logo heb, en ik heb ook geen idee hoe ik daaraan moet komen, ik ben niet zo handig op dat gebied....
    Misschien kan ik er een voor je maken of in ieder geval een paar printjes van logo's maken om je op ideeen te brengen?

Julian

Comment

• @ Julian, als je dat voor mij zou willen doen, heel graag! Ik had zelf al iets geprobeerd in paint, maar dat was niet heel erg gelukt;)

Comment

• Originally posted by debbbbbree View Post
        @ Julian, als je dat voor mij zou willen doen, heel graag! Ik had zelf al iets geprobeerd in paint, maar dat was niet heel erg gelukt;)
        Ik heb er een paar gemaakt!
        Logo 1
        Logo 2

Ik hoor wel wat je ervan vindt!

als je er een wilt geef dan even je e-mail adres door via pm.

Julian.

Comment

• leuk gemaakt;)
          Zijn dat standaard templates of heb je ze zelf ontworpen?
          Bij het 2 logo zou ik alleen de spiegeling weghalen voor de rest leuk gedaan;)

Comment

• Originally posted by debbbbbree View Post
            @ Julian, als je dat voor mij zou willen doen, heel graag! Ik had zelf al iets geprobeerd in paint, maar dat was niet heel erg gelukt;)
            Toen ik zei dat je hier een voorbeeld aan kon nemen bedoelde ik niet dat je de header precies na moest maken :p

Comment

• haha die eerste lijkt er idd een beetje veel op:p

Comment

• Op een één of andere manier doet nummer twee me denken aan Q-music. Q is good for you?

Comment

• sorry dat ik de laatste dagen afwezig was, ik had hele erge hoofdpijn en heb bijna de hele dag geslapen, maar nu ben ik weer beter.

@ julian, heel erg bedankt voor de ontwerpen, ik vind logo 1 wel mooi, ik stuur je zo even een pm met mijn e-mail adres

Comment

• logo

Originally posted by debbbbbree View Post
                    sorry dat ik de laatste dagen afwezig was, ik had hele erge hoofdpijn en heb bijna de hele dag geslapen, maar nu ben ik weer beter.

@ julian, heel erg bedankt voor de ontwerpen, ik vind logo 1 wel mooi, ik stuur je zo even een pm met mijn e-mail adres
                    Hallo, allemaal

Niks te danken jasper!
                    Dit zijn geen standaard templates en ik heb ze beiden zelf ontworpen:D

Groeten Julian

Comment

• Heb je wel eens na gedacht welke wijzen je naam kan worden geïnterpreteerd?

Hit may mean a strike (attack), the act of hitting someone or something to cause physical harm.
                      Nederlandse vertaling

Meer leuke en minder leuke betekenissen Wikihikipedia
                      Last edited by Citybeatz; Tuesday-25-01-2011, 18:42.

Comment

• Ik heb mijn design een beetje veranderd. Klikkerdeklik!

Comment

• op je homepagina staat in je footer een stukje html code wat daar niet hoort;) verder vind ik je header vrij somber. ik denk dat je de laser iets meer naar voren mag laten komen. verder zou ik er persoonlijk voor kiezen om de achtergrond kleur van de buitenrand ietsjes donkerder te maken (echt 1 tintje ofzo) zodat het verschil met je tekst vak iets groter wordt.

Ik vind het wel een erg strakke site waar prettig naar te kijken is!;)

Comment

• Originally posted by full effect View Post
                            op je homepagina staat in je footer een stukje html code wat daar niet hoort;)
                            Waar dan? Ik zie namelijk niks wat met HTML te maken heeft in de footer. Misschien F5..

Comment

• *hier stond een link van een plaatje, maar ik hou me server graag schoon, dus nu niet meer *

edit: wel knap dat je dat voor elkaar krijgt in joomla om dit zo op 1 pagina te krijgen :-p

edit2: in je overige paginas staat ook een deel van een url code in je footer. er staat namelijk een </a> attribuut. maar die hoort voor zover ik kan zien nergens bij.
                              Last edited by full effect; Saturday-29-01-2011, 10:41.

Comment

• Heel raar, ik zie ze niet eens. Misschien ligt het aan de webbrowser.
                                Welke webbrowser gebruik je? Ik Google Chrome

Comment

Working...
                                X