Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• the good old internet explorer. in firefox zie ik het inderdaad ook niet.. nu wordt het pas echt intressant:p

toevallig ergens een spatie teveel gedaan aan het einde?? zeker php is hier erg gevoelig voor.

Comment

• Als het goed is, is het nu weg!

Comment

• juist, wat was het?

Comment

• Originally posted by full effect View Post
          juist, wat was het?
          Foutje in de template.php ;)

Comment

• Zijn er nog mensen die eventuele ideeën hebben voor mijn website?

Comment

• bij informatie staat eens stukje over de unicef loop.

Dit zou ik hier weghalen want is niet echt info over je drive in.
              Zoiets past beter bij het kopje nieuws waar het overigens ook al een keer bij staat.
              Last edited by Rick; Sunday-30-01-2011, 19:37.

Comment

• Klopt, daar heb je helemaal gelijk in.

Comment

• Ik vind je header een beetje leeg. Verder laden je foto's nogal traag. Verklein ze en zet ze er dan op. Nu heb je en grote foto klein gesleept maar duurt de laad tijd wat langer.

Comment

• Ik vind ook dat de header wel wat gevulder en kleurrijker mag. Daarnaast zou ik de regelafstand wat groter maken. De alinea's staan nu wel erg dicht op elkaar (vreemd genoeg niet op de pagina's "home" en "nieuws").

Kijk tenslotte nog eens kritisch naar je kopjes. "informatie" en "drive-in show" zijn te vaag, ik weet niet wat ik daaronder moet verwachten. Noem het kopje "informatie" bijvoorbeeld het overal gebruikte "over ons". Ik zou de sets en tarieven ook nooit zoeken onder een kopje "drive in show".

Op een paar kritiekpuntjes na vind ik je website echter ook veel positieve punten hebben. Je hebt je contactgegevens op elke pagina staan, duidelijke foto's van je (overigens ook professioneel uitziende) show, prijzen, reacties van klanten enzovoorts.

Comment

• Hartelijk dank voor je reactie!
                      Over de namen van de kopjes heb je helemaal gelijk. Zou ik de pagina naam van drive-in show dan naar tarieven veranderen?

Comment

• precies lekker duidelijk houden daar houden klanten van;)

Comment

• Originally posted by BCDrivein View Post
                          Zou ik de pagina naam van drive-in show dan naar tarieven veranderen?
                          Zoiets lijkt me prima ja.

Comment

• Mijn site nog een keertje, wat vinden jullie ervan?

KlikkerDeKlik

EDIT: Ik ben nog even bezig met de foto's onder het kopje apparatuur, even recht zetten enzo
                            Last edited by debbbbbree; Sunday-06-02-2011, 17:47.

Comment

• persoonlijk vindt ik zon gratis .tk adres en zon host met reclame helemaal niets.. .nl domein kost maar een paar euro. Dan heb je in ieder geval al geen irritatante en zeer onprofessionele reclame meer. Over hoe de site er uit ziet ? nja het lijkt een beetje op al die andere site's van die gratis website programma's.. verder wel okay

Comment

• Ik ben het met SLGV eens. Ook komt dit erg onprofessioneel waardoor mensen gaan twijfelen.
                                Sowieso moet je toch ergens mee beginnen! ;)

Comment

Working...
                                X