Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik zal hem toch eerder met moonfruit maken dan met die builder.
    Zelf heb ik een website met HTML, hij is pas veranderd!

Bij de foto´s, ik was de ty ripes vergeten en in tussen heb ik zwarte stekkerdozen en zwarte kabels.

Comment

• Originally posted by SLGV View Post
      persoonlijk vindt ik zon gratis .tk adres en zon host met reclame helemaal niets.. .nl domein kost maar een paar euro. Dan heb je in ieder geval al geen irritatante en zeer onprofessionele reclame meer. Over hoe de site er uit ziet ? nja het lijkt een beetje op al die andere site's van die gratis website programma's.. verder wel okay
      Elke euro kan je slechts één keer uitgeven. Die euro die jij gister hebt uitgegeven aan ´Euroknaller´ bij de McDonalds kan je niet meer spenderen aan die nieuwe lichtbrug. Wat ik probeer te zeggen is dat je soms ook genoegen moet nemen met minder. Oké, het is 20 euro voor 2 jaar. Maar ik denk dat je het geld beter kan bewaren voor apparatuur. Aangezien mond-tot-mond de beste reclame is en blijft, en dat internet slechts een uitbreiding is ´op´. Tevens weet 80% van de mensen niet dat .tk gratis is ;)

Comment

• @Yobotje: je heb een chique nette site met een erg gave foto op je beginpagina! je zou er wel wat meer tekst op mogen plaatsen. vertel iets meer wat je precies kan aanbieden. en dan bedoel ik niet je show uitleg. wat mijn volgende punt is.

opzich is het netjes, alleen (oke, ik keek ff heel erg snel ;-) )was het mij niet meteen heel erg duidelijk dat ik op die show linkjes kon klikken. het is erg leuk (Voor ons) om te weten waar je shows uit bestaat. een klant zegt dit erg weinig. probeer hier dus nog even fotos van te maken.

over je fotos gesproken, ik zie een rood kruisje op je foto pagina ;-)

@rintie: Bij een betaalde host heb je alleen veel meer mogelijkheden zoals normale email adressen wat een stuk proffesioneler uit ziet. een aantal andere zaken die je bij gratis hosts niet hebt kan er voor zorg dragen dat je beter gevonden wordt op zoekmachines. Mijn mening is: je kan nog zulke mooie pioneer spelertjes hebben en super apparatuur. maar als je geen geld aan promotie uitgeeft wordt je nooit geboekt.
        Last edited by full effect; Sunday-06-02-2011, 22:30.

Comment

• @ Yobo: Ik zou minder vaktermen en meer algemenere taal gebruiken. Mensen weten echt niet wat rigging is.

Comment

• Originally posted by rintie View Post
            Oké, het is 20 euro voor 2 jaar. Maar ik denk dat je het geld beter kan bewaren voor apparatuur.
            Met een beetje professionele uitstraling verkoop je veel makkelijker een show dan met zo'n amateuristische website. En je hoeft er maar 1 showtje extra door te verkopen om de kosten terug te verdienen...

Kijk maar eens naar het verschil tussen de website van Yobo en debree. Ze begeven zich beiden in hetzelfde segment, alleen Yobo geeft wel een professionele indruk en Debree absoluut niet. Ik weet wel voor wie ik zou kiezen....

Aangezien mond-tot-mond de beste reclame is en blijft, en dat internet slechts een uitbreiding is ´op´.
            Yeah wright... vertel dat maar eens tegen die honderden klanten die mij per jaar via onze websites benaderen. Die hadden nog nooit van mij gehoord voordat ze me op google vonden hoor... meer dan 80% van alle mensen orienteert zich eerst via internet.

Uiteraard is mond tot mond reclame ook een zeer belangrijk ding, maar internet is tegenwoordig wel iets meer dan "een uitbreiding op".

Comment

• @ Yobotje

Netjes, wat anderen zeggen: ik mis inhoud op je site en dan nog iets wat mij opviel:

Waarom laat je mensen klikken voor de shows....
              De inhoud van elk van die pagina's kan je beter in drie kolommen kwijt op één pagina. Is een klik minder en dus vinden mensen sneller wat ze willen en kunnen ze bovendien makkelijker vergelijken.
              Wat ik daarnaast mis zijn plaatjes.... een foto zegt meer dan 1000 woorden, dit geld helemaal als je een opsomming maakt van apparaten: de mensen weten niet wat het is en het boeit ze ook niet direct: mensen willen zien wat ze krijgen.

Comment

• @ een aantal
                Sorry, maar het maakt mij niet uit. Of het nou www.djfadeout.tk is of www.djfadeout.nl is, maakt niks uit. Het gaat om de inhoud. En als die al matig is, maakt dat hele domein ook geen bal uit. Als jij een .nl domein koopt verdwijnen echt de advertenties van Dj-Fadeout niet hoor, dus de uitstraling blijft matig. En nogmaals, 80% weet niet dat .tk gratis is. Natuurlijk is een domein mooier, en ik beweer ook niet dat het anders is. Maar je moet keuzes maken, en als je nog maar aan het begin van je toekomst bent, kan je beter het geld ergens anders aan besteden. Of denkt iemand hier anders over?

Comment

• ik denk dat jij "er mooi ut zien" en "functionaliteit" door elkaar haald in dit geval. tuurlijk werkt een hele mooie .tk site beter voor mensen als een lelijke .nl site. het is alleen wel zo dat .tk sites vele beperkingen hebben qua functionaliteiten;). en inderdaad je moet ergens beginnen en het is een kwestie van keuzes maken. ieder zn ding, en als hij een .tk voorlopig ok vind is dat zijn keuze. Mijn advies (Waar dit topic om gaat) is ook neem een betaald domein. of hij dat doet is nogmaals zijn keuze;)

Comment

• het is alleen wel zo dat .tk sites vele beperkingen hebben qua functionaliteiten.
                    (Facepalm) dot.tk linkt alleen door, en is dus geen site builder of host ;)

Comment

• Originally posted by rintie View Post
                      (Facepalm) dot.tk linkt alleen door, en is dus geen site builder of host ;)
                      Klopt, maar dot tk wordt gebruikt om gratis hosting adressen te verbergen en de gratis hostings hebben over het algemeen beperkingen. dat bedoelde ik, ik was alleen te lui om het helemaal uit te typen had ik het nu maar wel gedaan :mrgreen:

edit: ik ben overigens ooit, lang lang lang geleden begonnen met een lycos tripod site.. the good old days :mrgreen:

Comment

• Even nog een tip voor TK gebruikers:
                        Als je naar www.dot.tk gaat, kan je inloggen. Kies de optie TK Mailias. Je kan hier een e-mail aanmaken. Voorbeeld: Je website is www.discohuren.tk, je kan dan een e-mail adres maken met: info@discohuren.tk of boeken@discohuren.tk Je kan zelfs 250 e-mail adressen aanmaken.

Comment

• http://www.waltervanpeene.nl/ Barst los!

Comment

• vormgeving is erg strak en chique! netjes. wel vind ik het lettertype wat klein (nu zijn mijn ogen niet super, maar toch :p )

paar dingen die ik anders zou doen:
                            - in je header staan je bezigheden met een "/" er tussen. dit vind ik wat minder staan, ik zou voor de komma kiezen
                            -qua info is je site wel wat magertjes. er staat nergens precies beschreven wat je doet. een leek klikt snel verder ;-)
                            -het is vandaag 25 februari (2) en nog geen mei (5) (helaas nog niet :-p )

Comment

• Dankje wel, ik zal even kort toelichten dat je in de header die gitaar en microfoon ziet en dat dat precies het zelfde ook terug komt op mijn visite kaartje.

Klopt, inderdaad weinig info. Wie weet breid ik dit later nog wel uit, ik ben echt een leek in Nederlands en goed lopende teksten schrijven in ook niet mijn sterkste punt. Ik moet er echt eens met iemand voor gaan zitten om wat neer te kunnen zetten. Tot dan zo hoe het nu is. Dat is al wat meer dan 2 maanden of meer niks :)

Lettertype is inderdaad wat klein. Ik ga hem wat naar boven krikken.

Datum, bedankt voor de oplettendheid.

Comment

• die microfoon en gitaar vind ik erg netjes, ik bedoelde meer de tekst ;-)

Comment

Working...
                                X