Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ja, dat snapte ik. Letter grote is aangepast. Probeer het nog eens :) Header vindt ik zo mooi staan. Ieder zijn smaak toch? ;)

Comment

• stuk beter! kan ik me vergrootglas weer opbergen:p! zeker, als jij het zo ok vind moet je het zo laten;)

Comment

• Ik vind het feit dat je steeds over 'wij' spreekt storend. Het is tenslotte je persoonlijke website. Daar zou ik echt iets anders mee doen. Je maakt een bedrijfssite met 'wij', of je maakt een persoonlijke website met 'ik'.

Tenmiste, dat is zoals ik het zou doen (en ook doe). ;)

Comment

• Goedemorgen,

Bedankt voor je tip! Ik heb er eigenlijk nog niet zo stil bij gestaan. Ik heb het aangepast.

Comment

• Walter, ik zie dat je met frames werkt. Slecht idee, zie hieronder waarom:

Tevens zou ik hier eens naar kijken: http://validator.w3.org/check?uri=ww...Inline&group=0 . Je CSS is wel in orde.

Comment

• Owjee, dat word knutselen. Ben een leek in dat soort dingen...

Comment

• ik zou persoonlijk gewoon even gaan spelen met een CMS pakket... zoals Joomla: template zoeken, plaatjes/kleuren/fonts aanpassen aan wensen, plugins erin, data erin en klaar.

Als je dan de look van je site wil veranderen hoef je (in theorie) alleen een template te veranderen. Ook makkelijk met SEO, bijhouden (alleen internet nodig, geen software)

Comment

• Maar ik vind dat je dan altijd aan zo een template vast zit. Ik heb liever dat ik zo alles kan aanpassen wat ik wil. Ik wouw een simpele site, ik lag op bed ik pak mijn aantekeningen blok. Ik tegen een schets en vrijdag avond had ik niks te doen. Start photoshop banners maken alles in elkaar zetten hoe ik het zelf wil.

Alleen loop ik nu tegen een groot probleem op met die weergave op de Mac. Daar moet ik even goed achteraan...

Comment

• Mijn website:

Pas nog even geknutseld met de foto's...

ja dat feest de lichtbrug ziet er niet uit... gebeurt ook nooit weer... heb nu zwarte stekkerdozen

Comment

• de vormgeving zoals je dat nu hebt kan je ook zien als template... templates kan je aanpassen, en er zijn er duizenden te vinden.

Comment

• Ik? of Yobotje. Die van mij is totaal zelf gemaakt en uitgewerkt en geen template.

Comment

• Miss om bij shows in plaats van zo'n muzieknoot gewoon een foto (opstelling) te doen.

Comment

• nou die site van yobodrive in show vind ik persoonlijk heel overzichtelijk en best mooi. Alleen weinig foto's. Maar daar kun je nog alles aan veranderen.

Comment

• beste forumlezers,
                              ik gebruik nu deze site, gemaakt met www.freewebs.com, maar ik wil eigenlijk iets meer doen ermee, wie heeft tips?!?!?!

alvast bedankt!

Comment

• ziet er leuk uit. misschien ook de prijzen zodat mensen weten van. Oke, zo goedkoop of zo duur of van oke dat is een leuke prijs.

Comment

Working...
                                X