zelf ben ik niet zo van de gratis sites... dan gaan mensen toch eerder twijfelen. Als je het toch doet, zal ik het met moonfruit doen, heb je geen reclame.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites
Collapse
X
-
En, wat ook heel belangrijk is, is je apparatuur in "jip en janneke taal" neerzetten. Mensen weten echt niet wat een led par of scanner is. Verder is je site langzaam, staat hij vol met reclame en ziet hij er goedkoop uit. Ook zou ik wat meer informatie bij "over mij" zetten, er staat nu ongeveer niks...
Comment
-
geen idee, mijn neef die heeft een heel pakket aangevraagd, en verhuurt kleine stukjes. Ik krijg van hem gratis hosting. het domein heb ik het 1e jaar gratis, dan maximaal 10 euro per jaar. Met die hosting heb ik dan wel mazzel, want je bent er zo per jaar rond de 1000 euro aan kwijt ofzo?
Comment
-
1000 euro? Dus niet. Ik betaal 30 euro per jaar, en dan heb ik een redelijk duur paket. voor 15 euro heb je al hosting+domein+E-mail voor het hele jaar.
Trouwens www.mijndomein.nl is een goede aanrader, je kan ook het website paket nemen. Daar kan je zelf je site in maken zonder reclame. Het werkt ongeveer zoals je nu hebt.
Comment
-
@dj-walter daar zal ik zeker eens naar gaan kijken!
maar ik wil eigenlijk wat meer kunnen en doen met mijn website, is er een ander webdesigner die jullie aanraden?
EDIT: ik heb joombla en moonfruit al gehoord, zijn deze goed?Last edited by debbbbbree; Sunday-27-02-2011, 00:37.
Comment
-
@ Walter:
Een design dat je zelf maakt en vervolgens los laat op al je pagina's kan je ook gewoon als (zelfgebouwd) template zien. Voordeel daarvan is dat het uniek is.. nadeel is dat als je het niet gereld via een (php)script en CSS je elke pagina handmatig moet veranderen op het moment dat je wat anders wilt qua looks.
Wat ik met joomla doe is een template uitzoeken dat qua structuur os wat ik zoek (ruimte op de juiste plekken) en vervolgens ga ik grondig aan de slag om alle icoontjes, plaatjes, kleuren, fonts e.d. naar min eigen stijl om te zetten. Dan is het wel een template, maar toch niet standaard en wel mijn eigen ding. ideaal als je eens wat anders wilt... want de data en het design zijn los gekoppeld van elkaar. Met een druk op de knop heb ik dan een andere layout.
@ het hosting verhaal:
Ik ben met hosting sinds kort weg van Vivor. Goede uptime, en een zeer handige, overzichtelijk backend: met een druk op de knop worden allerlei programma's op je server geïnstalleerd (en geupdate): resultaat: Joomla staat binnen 2 minuten op mn server ipv de gebruikelijke 30-45 minuten uploaden.
Goede (virtual) hosting gaat vanaf +/- 20 euro per jaar (afhankelijk van provider, pakketgroote en mogelijkheden) de ene hoster bied meer dan de ander en dat merk je vaak aan de prijs (eigen cgi scripts, php versies, SQL, htaccess, subdomeinen, ruimte, dataverkeer, etc.)
Ik betaal voor mijn pakketten gemiddeld 40 euro per jaar (sommige meer sommige minder).
Die duizenden euro's per jaar zijn voor dedicated of reseller hosting waarbij je een eigen server krijgt bij een provider.
Comment
-
@Zassie, Ik heb rond gekeken en ik vond geen goede template voor Joomla of Wordpress waar ik bij dacht: Ja, Dat is um!. Vandaar zelf aan de slag gegaan. Ik vindt het ook leuk dat ik kan laten zien aan mijn leraren die mij html geven kan zeggen: Kijk, dit hem ik nu zelf gemaakt.
Maar ik vindt het niet vermoeiend om mijn pagina in een html editor aan te passen. Dat leer ik tenslotte ook op school...
Comment
-
Mijn neef zegt dat joomla vaak van pas komt als je gaat werken met accounts etc. waar mensen zich aan kunnen melden. Anders hadden wij het ook gedaan met joomla. Hier een site van me neef die met joomla is gemaakt, wat er ook mee van pas komt:
Comment
-
ik ben gisteravond begonnen met moonfruit, ik ben er nu nog wel heel erg mee bezig om alles goed op zijn plaats te krijgen. www.djfadeout.tk
Comment
Comment