Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik heb Analytics code op elke pagina van mijn websites staan, dus niet alleen in index.html. Zo kun je ook precies zien welke pagina's het meest bekeken worden, waar bezoekers afhaken enzovoorts.

@ Patrick, ik zou tablet PC's zoals de iPad zeker wel ondersteunen als ik jou was. Dat is toch iets dat veel gebruikt gaat worden door jouw doelgroep. En waarom zou je het niet doen?

Comment

• bij joomla gebeurd dat automatisch:p

Comment

• Originally posted by BCDrivein View Post
        Waar moet je die code plaatsen? Ik heb 'm in de index.html geplaatst, is dit goed?
        plaatsen op elke pagina die je wilt tracken (bijhouden)
        In jip en janneke taal: op elke pagina.

Werk je met templates hoef je m in de regel alleen in je template te verwerken.

hoe het werkt: klikkerdeklik

Originally posted by full effect View Post
        bij joomla gebeurd dat automatisch:p
        Alleen als je het toepast in je template 8)

Comment

• of een speciaal daar voor bestemd component gebruikt;) overigens hoogtijd dat er is wat meer componenten en modules voor 1.6 beschikbaar komen (noem een virtuemart)

Comment

• virtuemart is bijna zover (beta draait al toch?)... daarbij ik wacht liever nog een poosje.. heb niet zo'n haast 1.5.22 werkt nog prima

Comment

• er draait nu een virtuemart beta 3 ja. ik heb hem getest op een schone 1,6 installatie, maar het werkt nog erg brak..

het voordeel van beide versies is dat de SEF zeer goed verbeterd is... waar je bij 1.5 (vm 1.1.6) nog losse modules nodg hebt die allemaal extra geld kosten

Comment

• Ik ben ook maar weer aan het knutselen geslagen, door een standaard template ongelofelijk te verbouwen.

Tot nu toe heb ik dit als basis:

Iemand opmerkingen so far? (En dan met name de kleurenkeuze, lay-out en contentplaatsing)

Comment

• Ziet er netjes uit, word dit voor je ''special effect verhuur/verzorging'' de site?

Comment

• Yep. ;) Zie ook de bubbeltjes in het ontwerp en de handen die omhooggaan. :mrgreen:

Comment

• De taal word wel aangepast neem ik aan? Voor de rest ziet het er zeer netjes uit!:)

Comment

• Originally posted by Dj funkey View Post
                        De taal word wel aangepast neem ik aan? Voor de rest ziet het er zeer netjes uit!:)
                        Ja, en de tekst ook. Was niet van plan een complete website te maken voor een template-portaal. ;)

Comment

• Die handjes, lijkt wel heel erg veel op de site van je concurrent
                          ( http://www.perfect-effects.eu/ ) Misschien toch niet zo handig.

Maar het ziet er natuurlijk wel mooi uit.
                          Last edited by SLGV; Sunday-10-04-2011, 21:51.

Comment

• Wel stomtoevallig dat jij dat weet, want ik was er niet van op de hoogte. ;)

Ik had ze gezien bij een ander template (een of andere music-layout) en verwerkt in dit design. Zal nog eens kijken wat ik er mee kan doen, maar in de toekomst wil ik daar toch wel iets anders bij plaatsen.

Comment

• Zou dus alleen maar kunnen betekenen dat hun dezelfde layout aan het wijzigen zijn geweest.. of het is een standaard brush in photoshop;) zou goed kunnen hoor!

Comment

• die handjes zie je zoooveel terug bij evenementen en verhuurbedrijven... standaard vectortje dat je zo'n beetje overal kunt downloaden

Comment

Working...
                                X