Sneller dan ik dacht, maar nu al online: www.audience-fx.nl
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites
Collapse
X
-
Media moet nog komen. Heb momenteel geen fatsoenlijk beeld- en videomateriaal en ik wil niet het 'filmen in de achtertuin'-imago krijgen, zegmaar. ;)
Als ik echt alles op orde heb wil ik eens contact gaan opnemen met mijn oude middelbare school om eens wat dingen uit te gaan testen. Die hebben een vrij basic installatie hangen, ideaal om eens iets anders te leveren.
Comment
-
2 puntjes:
-Bij contactgegevens staat nergens een adres. Hoe kan ik nou weten waar jij zit en waar je spullen kunt leveren? Ik weet dat het wel bij prijzen en voorwaarden staat, maar ik denk dat klanten toch vaak bij contact zullen kijken.
-Je domeinnaam is redelijk lastig (veel kans op spelfouten).
Ben je trouwens helemaal gestopt met je drive-in?
Comment
-
Originally posted by rick1993 View Post-Bij contactgegevens staat nergens een adres. Hoe kan ik nou weten waar jij zit en waar je spullen kunt leveren? Ik weet dat het wel bij prijzen en voorwaarden staat, maar ik denk dat klanten toch vaak bij contact zullen kijken.
Heb de informatiepagina dusdanig aangepast dat blijkt dat het geheel in Zeeuws-Vlaanderen zit.
-Je domeinnaam is redelijk lastig (veel kans op spelfouten).
Toch bedankt voor alle input overigens.
Ben je trouwens helemaal gestopt met je drive-in?
@ Rick
Ps. als je bij "Lasershows" op je site kijkt veranderd het kopje "Prijzen en voorwaarden" in "prijslijst".
Ook zit ik nog met het probleem dat de achtergrond niet helemaal lekker loopt op de wat grotere (22 inch breedbeeld) schermen. Wordt nog naar gekeken. ;)
Comment
-
Ik zou je achtergrond centreren. Nu is het op grote schermen (ja ik ben zo'n malloot met een halve muur aan beeldscherm voor me) aan een kant van je site wel achtergrond, aan de andere kant niet. Als je dat centreert is het meer in balans.
Daarnaast zou ik in photoshop e.e.a. groter maken tot dat hij ook op grote schermen beeldvullend is, zou hem niet in zijn geheel uitrekken, maar de zijkanten waar geen balletjes meer zitten, daar kan je dat wel mee doen.Last edited by zassie; Thursday-28-04-2011, 17:37.
Comment
-
Heb de achtergrond in de breedte gekopiëerd en gespiegeld. In het centrum zie je daar dus zo goed als niets van omdat het wit er voor zit. ;)
Heb echter zelf geen beestig groot scherm tot m'n beschikking.. ziet het er nu fatsoenlijker uit?
Comment
-
oke, hierbij mijn hoofd site.
www.godo4u.nl daarop kun je ook naar de andere sites, maar mbt de drive-in sow is dit het begin...:D
ik hoor/lees het wel ;)
Gerard
Comment
Comment