Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites
Maar je linker-menu is wel wat té dominant ten opzichte van je menu bovenin. Dat kwam bij mijn eerste blik niet goed naar voren, waardoor ik direct dacht 'hee waar is de contactpagina?'.
Probeer het met wit of zwart naar voren te brengen, dan lezen mensen dat wat sneller. ;)
Als ik een winkel binnen stap dan wil ik eerst mijn produkten vinden voordat ik naar de kassa ga. Zoiets had ik mijn hoofd:) In een volgende versie wil ik volgende punten aangepast (qua design):
- roulerende foto, die meid met discobol en een foto van mij dus, roulatie om de 10 minuten ofzo. (ik zou dus ook graag een mannelijke figuur op de pagina willen hebben.
- Twitterlogo op een betere plek zetten
bij voorwaarden driverwebs e.d. onderaan toevoegen de link dj limburg; linkt naar de index pagina- Google vind dit leuk
- vak links 'vraag online offerte aan':
dit idee verdwijnt hiervoor in de plaats komen roulerende teksten (op de 5 sec wisselen')
- Graag zou ik meer 3d diepte willen. In de praktijk betekent dit meer schaduw toevoegen aan de witte randen die dit niet hebben. Denk bijvoorbeeld aan de referenties.
echt een hele mooie website, maar wat misschien het nog wat mooier maakt is door een favicon toe te voegen, dat is het plaatje wat boven in je webbrowser staat elke website heeft een eigen plaatje van 16 x 16 pixels met bijvoorbeel hun logo. vaak is deze te vinden op een tabblad van bv, chrome, internet-explorer en firefox
Ik weet niet waarmee je je website gemaakt hebt maar op internet zijn verschillende beschrijvingen te vinden om een favicon te plaatsen.
Dat is en hele nette website, ziet er gewoon leuk uit, en is redelijk overzichtelijk.
Maarja ik moet toch wat te zeuren hebben:
De module willekeurige dienst voegt naar mijn mening niet veel toe, en is denk ik niet meteen voor iedereen duidelijk wat dat is. Ik zou er misschien een fotoslideshowtje zetten of beginnen met de reacties module.
Verder zit er bij mij een rare streep onder de tekst van je logo, ik neem aan dat dit een schaduw of spiegel effect moet zijn maar dat is niet te zien.
Verder heb je rechtsboven die wisselende afbeelidingen, in de linkeronderhoek zit hier ook een schaduweffect, aan de onderkant fade deze niet geheel uit maar wordt zon 10px boven het menu hard onderbroken. (waarschijnlijk dezelfde oorzaak als bij het logo ? )
dat was eigenlijk alles ewat ik heb kunnen vinden, maar het ziet er verder goed uit hoor!
Ik heb de vakantie ook maar aangegrepen om eindelijk eens de website gereed te maken, helemaal klaar ben ik echter nog niet, maar heb al wel een preview voor jullie...tekstkleuren zijn nog van het oude template...
de willekeurige dienst: Ik denk dat het wel degelijk wat toevoegt: mensen weten namelijk niet wat ik allemaal te bieden heb. De willekeurige dienst kan direct resultaat opleveren doordat mensen iets zien en niet altijd direct weten wat het is, met een klik zien ze wat het inhoud. Nu staat al die informatie ook onder de diensten etc... maar daar zijn meer klikken voor nodig. Mensen zijn veelal niet bereid te klikken voor iets wat ze niet (denken te) zoeken.
Daarbij brengt het net als een fotoslider wat kleur en onderbreking van de teksten. Een foto slider wilde ik beslist niet, daar heb ik er op de pagina's al twee van.
De harde onderbreking bij de topslider: je hebt gelijk zie ik nu op mijn laptop.. tijd om mijn monitor weer eens te kalibreren... helemaal niet gezien op mijn (toch wel grote scherm). Nu was ik toch al van plan die foto's opnieuw te doen, dus weet ik direct waar ik op moet letten bij het aanmaken de png-tjes.
Wat het lijntje onder het logo betreft.. dat is inderdaad schaduw, word niet onderbroken, dat hoort zo. Was bedoeld om iets meer diepte te creëren in het logo.. misschien nog eens herzien.
@Dj_Rob
dank
@Deejay
Ik vind het een heel erg eind 90's design. Kan werken.. niet mijn ding.
Comment