Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• op die site kan je je gratis joomla site maken ;-) het kan ook niet dat je dat nu in een klein uurtje al geprobeerd en getest heb! rustig je tijd voor nemen :-)

Comment

• Originally posted by Geluid-en-licht.com View Post
      Hallo, Wij zijn Lars & Youri. Als u ons besteld komen wij met z'n 2en bij u draaien. Beide zijn we 13 jaar oud. Wij draaien van kinderfeestjes tot buitenfeesten etc. Voor elke categorie kunt u ons huren!

Onze bedrijfsnaam is Drive in show Offsound. De prijzen verschillen, wij vragen u eerst om een prijs dat u er voor over heeft, daarna kijken wij of we het ermee eens zijn.
      Kijk ook eens op de pagina 'Info' daar staan een aantal dingen die handig zijn om te weten voordat u ons besteld. Om het makkelijk te maken hebben wij ook de pagina 'Prijzen / Bestellen', daar kunt u ons direct bestellen!

U kan natuurlijk ook gewoon eerst even wat meer over ons te weten komen door te mailen naar: info@driveinshowoffsound.tk. Ons e-mail adres, telefoonnummer en social media zijn te vinden bij Contact.

Heeft u nog vragen? Kijk dan onderaan de pagina 'Contact', daar kunt u ons direct een vraag sturen! Neem gerust nog een kijkje op de site! En als u wilt, vertel het door!

Zo, das al een stuk beter ;)
      - Besteld, zou ik veranderen in boekt.

- Voor elke categorie kunt u ons huren! : dus als ik jullie boek voor een trouwfeest dan komen jullie dit verzorgen? hier stel ik me dan toch vragen bij.

- Bedrijfsnaam? 13 jaar oud en een bedrijf hebben, dit klopt niet.

- wij vragen u eerst om een prijs: Je laat de klanten toch niet zelf een prijs bepalen, het is aan jullie om een prijs te maken, is de klant daar niet tevreden mee dan zoeken ze maar een andere drive-in.

Comment

• Originally posted by full effect View Post
        op die site kan je je gratis joomla site maken ;-) het kan ook niet dat je dat nu in een klein uurtje al geprobeerd en getest heb! rustig je tijd voor nemen :-)
        gelukkig is het volgende week vakantie (:

Comment

• Originally posted by Mol View Post
          - Besteld, zou ik veranderen in boekt.

- Voor elke categorie kunt u ons huren! : dus als ik jullie boek voor een trouwfeest dan komen jullie dit verzorgen? hier stel ik me dan toch vragen bij.

- Bedrijfsnaam? 13 jaar oud en een bedrijf hebben, dit klopt niet.

- wij vragen u eerst om een prijs: Je laat de klanten toch niet zelf een prijs bepalen, het is aan jullie om een prijs te maken, is de klant daar niet tevreden mee dan zoeken ze maar een andere drive-in.
          We zijn niet gericht op trouwfeesten.
          Wel doen we buurtfeesten, kinderfeesten en nog meer.

Prijs: We hebben nog niet echt een idee wat we kunnen vragen.
          Wat zouden jullie ongeveer geven per uur als je onze apperatuur enz ziet?

We hebben binnenkort een feestje met iemand die zelf aanbood om 50euro per uur te betalen...

Comment

• Originally posted by DJ Lars View Post
            We zijn niet gericht op trouwfeesten.
            Wel doen we buurtfeesten, kinderfeesten en nog meer.

Dan vermeld je beter niet Voor elke categorie kunt u ons huren dan vermeld je beter waarvoor ze je wel kunnen boeken, wees duidelijk naar de klant toe....

Originally posted by DJ Lars View Post
            We hebben binnenkort een feestje met iemand die zelf aanbood om 50euro per uur te betalen...
            50 euro per uur? de meeste drive-in die al jaren en jaren bezig zijn en overlopen van ervaring verdienen dat niet.

Comment

50 euro per uur? de meeste drive-in die al jaren en jaren bezig zijn en overlopen van ervaring verdienen dat niet.
              Raar he?
              Om het nog gekker te maken: het is maar voor 30 kinderen.

Maar wat zou ongeveer normaal zijn voor ons, zo'n 15/20 per uur?

Comment

• ik zou er voor gaan om een standaard bedrag af te spreken en dat op je website te vermelden. als de klant het goedkoper wil dan kunnen ze natuurlijk bellen of mailen.

Comment

• Wat zouden jullie denken als er staat op onze site:
                  20 euro per uur?

Comment

• ik zou echt kiezen voor een standaardbedrag. voor een half uur draaien met jullie grootste set gaan jullie niet 10 euro vragen...

Comment

Mwa de meeste zitten wel op een goede 50 euro per uur of meer hoor.

Wij vragen 300 voor max 5 uur ( korter is het probleem van de organisator )
                      Dat komt dus op een 60 euro per uur draaien.

De meeste conculega's van ons zitten zelfs tussen de 400 en 500 euro voor een avond.

Niet dat ik het niet veel vind om op het niveau van lars 50 euro per uur te krijgen. Kan zijn dat het maar 1 of 2 uurtjes is dan is het natuurlijk anders. Je hebt natuurlijk ook je opbouw en afbreek en reis tijd.

Verder zou ik een prijs per feest met een max aan tijd nemen. Dan sta je straks niet voor 20 euro ( of minder ) ergens een halve dag te werken omdat ze maar 1 uurtje muziek willen. Willen ze langer dan kun je daar natuurlijk wel een prijs per uur ( wij doen per half uur voor wat flexibelere opstelling naar de klant ) extra voor vragen.

Zo is het dus bij ons standaard 300 euro voor max 5 uur elk half uur extra kost 35 euro.

Comment

• Originally posted by DJ eMPiii View Post
                        ik zou echt kiezen voor een standaardbedrag. voor een half uur draaien met jullie grootste set gaan jullie niet 10 euro vragen...
                        We doen sowieso per uur.
                        Half uur kan niet :D

Zou nog opbouw/afbouw kosten bij kunnen komen?

Comment

• Originally posted by ronennieshow View Post
                          Mwa de meeste zitten wel op een goede 50 euro per uur of meer hoor.

Wij vragen 300 voor max 5 uur ( korter is het probleem van de organisator )
                          Dat komt dus op een 60 euro per uur draaien.

De meeste conculega's van ons zitten zelfs tussen de 400 en 500 euro voor een avond.

Niet dat ik het niet veel vind om op het niveau van lars 50 euro per uur te krijgen. Kan zijn dat het maar 1 of 2 uurtjes is dan is het natuurlijk anders. Je hebt natuurlijk ook je opbouw en afbreek en reis tijd.

Verder zou ik een prijs per feest met een max aan tijd nemen. Dan sta je straks niet voor 20 euro ( of minder ) ergens een halve dag te werken omdat ze maar 1 uurtje muziek willen. Willen ze langer dan kun je daar natuurlijk wel een prijs per uur ( wij doen per half uur voor wat flexibelere opstelling naar de klant ) extra voor vragen.

Zo is het dus bij ons standaard 300 euro voor max 5 uur elk half uur extra kost 35 euro.
                          Dat is opzich best slim.
                          Maar wij zijn pas beginnend en zullen als we wat meer bekendheid hebben ook de prijzen gaan berekenen.
                          Nu ongeveer:
                          Per uur: €20,-
                          Buiten zuid holland: €5/10 euro per half uur rijden [wat vinden jullie?]
                          Opbouw/afbouw kosten: €15,-

Comment

• Opbouw/afbouw kosten, extra berekenen? Ik vind zoiets, dat moet totaal in je prijs zitten.

Wij vragen hier 150 euro voor 4 uur draaien. incl op/afbouw, draaien.
                            Reikosten zijn gewoon 50 cent per KM. -> Reken gewoon per KM. Veel handiger.. Anders moet je zo vreemd rekenen, wat als je in de file staat? Dan duurt het misschien wel langer dan een half uur..

Comment

• Dan zou het ongeveer zijn:
                              €80,- voor 4 uur draaien
                              reiskosten buiten zuid-holland €0,50 per KM

Comment

• jah dat zou ik er neer zetten... kan je rustig wat omhoog doen hoor... 100 per vier uur is prima.

Comment

Working...
                                X