Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nee, misleid het niet. Heb vrijwel alles hier staan van A-merken, op paar kleine dingen niet. Dat daar wat tussen zit wat van Showtec is, dat kan ja. Ik zet het er wel gewoon tussen, waarom? Lijstje beetje opvullen, anders staan er maar 4 merken ofzo. Als mensen specifieke dingen willen weten over de apparatuur krijgen ze alles te weten wat ze willen weten.

Enne:

tekst is al tijdje aangepast he.. staat nu een iets ander verhaaltje.

Comment

• Ga er nou eerst eens vanuit dat mensen die een drive in inhuren niet kijken naar matteriaallijsten, a-merken, showtec, dap, pioneer, etc. Ze willen je inhuren om een gezellige avond met muziek te hebben.

Materiaallijsten zet je alleen neer als je zonodig de ogen van je concurent wil uitsteken met wat je hebt staan.

Er word een veel te groot punt gemaakt van de materiaallijst. Als een klant Showtec ziet staan, en hij gaat google-en, krijgt hij onnoemelijk veel hits, die denkt meteen dat dit wel goed moet zitten.

Wij zijn kritisch, de klant wil alleen maar een goed verzorgde show volgens afspraak.

Er word hier te veel ophef gemaakt over materiaallijsten, ik heb er niet eens 1 op m'n website. Helemaal niet belangrijk. Als een klant het wil weten, vraagt ie er wel om.

Ik gebruik alleen A-merken omdat ze bewezen degelijker zijn.

@ stereo events

Enne:

Nou alleen nog een foto waar wat op te zien is.

Comment

• Teksten hebben compleet geen nut... Ze gaan ook niet zo gauw zoeken op google! Er zijn duizerden drive-in shows?! Geef ze een reden om te googlen ze kiezen wel een ander die meer info heeft staan..
        Wij de apparatuur die je hebt zoveel mogelijk foto's zetten helpt wel! IEDER mens weet dat hoe meer schuifjes op een mengpaneel hoe duurder die (kan... Maar ik praat nuvoor anderen ) is... En als een klant ziet dat jij best wel en leuk mengpaneel hebt, voorbeeld, zeggen ze gauw wouw dat is wat...

Maar nu praat ik nogsteeds over apparatuur ... Dit heeft voor geen enkele klant zin! Foto's!!! Van je complete opstelling... De uitstraling die je drive-in hebt... Leuke foto's van een lichteffect of wat dan ook! Dat zegt een persoon veel... En bied altijd aan dat je draait wat ZIJ willen... en niet zomaar iets erin gooit... Bij het afspreken gewoon afspreken wat ze willen :) Meestal weten ze dat precies, altans bij ons wel altijd.

Maar ik ga nu een beetje offtopic volgens mij :)
        Trouwens, al die adres gegevens bla bla is standaart dat kopie en plak ik altijd onder ieder iets wat ik uit naam vn de drive-in doe... Bekijk het vanaf deze kant nu weten alweer heel wat meer mensen alle gegevens van Baseline :) Maar ik zou het voortaan er niet onderzetten.

Justin

Comment

• Originally posted by DJVulcano
          nu weten alweer heel wat meer mensen alle gegevens van Baseline :) Maar ik zou het voortaan er niet onderzetten.
          Justin
          En je denkt dat het nut heeft om op een licht en geluidforum waar voornamelijk DJ's en LJ's zitten je gegevens te plaatsen?
          Ik denk niet dat je hier veel potentiële klanten zal treffen, ook is het niet echt de bedoeling om hier te adverteren met je drive-in, of als DJ. :wink:

Comment

• Justin, gewoon een leuk stuk reclame hier op het forum, bedoel je. Of ga je beweren dat je een autoreply gebruikt op forums, met al je bla bla over
            Trouwens, al die adres gegevens bla bla is standaart dat kopie en plak ik altijd onder ieder iets wat ik uit naam vn de drive-in doe... Bekijk het vanaf deze kant nu weten alweer heel wat meer mensen alle gegevens van Baseline Maar ik zou het voortaan er niet onderzetten.
            Gewoon niet doen, dus, je kan ook gewoon je website ter beoordeling neerzetten, weten we het ook allemaal. Of link je website in je profiel.

Bij Baseline.nl krijg ik trouwens een heel irritante popup in me smoel gegooid, ik kan me niet voorstellen dat je op je opleiding te horen hebt gekregen dat dit gaat werken, popups jagen mensen juist weg, zijn er huiverig voor.
            Verder wel een nette site.

Die gamesite is, ondanks de nieuwe plaatjes niet echt orrigineel, forumstyle 13 in een dozijnspul, daar zijn er heel veel van.

De vuurwerksite is een link naar een freewebhost link, ook erg netjes maar waar blijft het vuurwerk nou???

Verder: je post hierboven
            Teksten hebben compleet geen nut... Ze gaan ook niet zo gauw zoeken op google! Er zijn duizerden drive-in shows?! Geef ze een reden om te googlen ze kiezen wel een ander die meer info heeft staan..
            Wij de apparatuur die je hebt zoveel mogelijk foto's zetten helpt wel! IEDER mens weet dat hoe meer schuifjes op een mengpaneel hoe duurder die (kan... Maar ik praat nuvoor anderen ) is... En als een klant ziet dat jij best wel en leuk mengpaneel hebt, voorbeeld, zeggen ze gauw wouw dat is wat...
            Dit is echt onzin, jij hebt ook veel tekst op je site staan, doe je dit voor niets dan??? kom ik weer op die popup, die gaat niet werken dan.
            Het stukje dat ik heb gequote is ook weer van slechte nederlandse makelij
            Wij de apparatuur die
            ??
            Jullie schatten de klant veel te veeleisend in, die wil muziek en een show, iets moois. Iets om maanden over door te bomen. Denk je echt dat ze in die maandenlange gesprekken nog even je materiaallijst er naast leggen en het aantal schuifjes van je mengpaneel gaan tellen????

Hou een site simpel, zakelijk, met nette teksten en mooie overzichtsfoto's. Informatief dus.

Ik zie veel mensen ook een beschrijving geven van zichzelf, met leeftijd erbij. Dit schrikt af, neem dat maar even aan!!

Comment

• Originally posted by sonic boom
              @ stereo events

Enne:

Nou alleen nog een foto waar wat op te zien is.
              Kijk is in het drive-in show foto topic.

Comment

• Op je materiaalpagina staat een foto waar ik niet veel van kan maken, bedoelde ik.

Comment

• Ja, ik wist dat het hier ook zou zijn.

Wij hebben inmiddels ook een nieuwe website (PHP ipv van html)

De spelfouten moeten er nog uit en de foto's (schaam schaam) zijn inmiddels van voor het jaar 2004 (zonder ledverlichting nog veel ouder)

Maar dat gaat nog veranderen.

edit: linkje

Comment

• Vernieuwd design

Tekst en inhoud wordt weer zo snel mogelijk geupdate en hertypt. Typ en spel fouten staan er genoeg in, melden mag maar wacht nog maar even.

Gaat me nu even om het design / uitstraling. op/aanmerkingen?

Comment

• wat me meteen opviel is die reclame, terwijl je toch je eigen producten aan het aanprijzen bent en niet die van andere.

Hoeveel medewerkers heb je in dienst?

Algemeen zaken:XXXXXXXXXXX
                      Patrick (Manager): XXXXXXXXXX

Telefoon/Fax nummer

Telefoon (algemeen): 06-14209076 (Patrick Oreel)
                      Ma. t/m vr. : 16:00 - 22:00 uur.
                      Weekenden en vakanties (zuid NL): 11:00 - 23:00 uur.

Het kan uiteraard voorkomen dat u geen medewerker aan de lijn krijgt. Spreek gerust een voicemailbericht in waar u duidelijk uw telefoonnummer achter laat. Wij bellen u dan zo spoedig mogelijk terug.
                      dit werkt de impressie dat er meer werken, maar niet tijdens school/werktijden :wink:

Comment

• Het is uiteraard maar een bij-zaak dat city beatz. Iedereen die voor mij meehobbyt heeft natuurlijk een fulltime eigen job of is student/scholier.

We doen het momenteel met z'n 3e.

Comment

• zou daar eerlijk in blijven. Dan weten de klanten ook waar ze aan toe zijn. Eerlijk duurt het langst.

Maar waarom de reclame?

Comment

• Hoe wou je dat vermelden.

Reclame levert geld op :lol:

Comment

• schrikt ook mensen af.

Ik doe geen zaken met bedrijven die ook nog reclame voor andere bedrijven maken. Laat zien hoe proffesioneel je bent.

Daarnaast verpest het je layout.

En laten we eerlijk zijn wat levert het nou op per maand. 50 euro, misschien 100 euro (als je site tenminste voldoende bezoekers hebt. wat op dit moment op 244 unieke bezoekers per maand is)
                              Als het daarin tegen 3 klanten per jaar afschikt (en dat is nog weinig) dan heb je al verlies.............

Comment

• Kan je daar niets anders dan gelijk in geven. Zelf heb ik er nog nooit bij stilgestaan. Bedankt hiervoor.

Wat gaan we doen, reclame eraf halen :wink: (binnenkort)

Comment

Working...
                                X