Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by DJ eMPiii View Post
    jah dat zou ik er neer zetten... kan je rustig wat omhoog doen hoor... 100 per vier uur is prima.
    We houden het voorlopig dan op 80,-

Ga het zaterdag even overleggen, dat zal het dus waarschijnlijk online komen.

Comment

• op je nieuwe site staat vermeld:
      Geluidsset
      Onze geluidsset bestaat uit:
      2x Laptop, beide laptops beschikken over enorm veel muziek
      1x Monitor, een extra beeldscherm gericht naar de gasten. Met tekst en reclame.
      1x DJ meubel
      1x MIDI controller
      1x Mengpaneel
      2x Koptelefoon
      2x Microfoon

Dan mis ik toch speakers

en wie is eindverandwoordelijke bij jullie?
      zijn dat de ouders/verzorgers van youri of lars?
      aangezien jullie niet aansprakelijk kunnen worden gehouden voor wat dan ook financieel gezien, maar ook rechtelijk, mocht er brand uitbreken of iemands iets overkomen...

Comment

• Originally posted by JONKIE_NL View Post
        op je nieuwe site staat vermeld:
        Geluidsset
        Onze geluidsset bestaat uit:
        2x Laptop, beide laptops beschikken over enorm veel muziek
        1x Monitor, een extra beeldscherm gericht naar de gasten. Met tekst en reclame.
        1x DJ meubel
        1x MIDI controller
        1x Mengpaneel
        2x Koptelefoon
        2x Microfoon

Dan mis ik toch speakers
        Jep, deze komen er binnen een paar dagen op.
        We hadden daar Skytec's staan, maar die worden over een paar dagen verkocht (:
        En dan komen er 2x Berhinger B212D

en wie is eindverandwoordelijke bij jullie?
        zijn dat de ouders/verzorgers van youri of lars?
        Onze beide ouders.

aangezien jullie niet aansprakelijk kunnen worden gehouden voor wat dan ook financieel gezien, maar ook rechtelijk, mocht er brand uitbreken of iemands iets overkomen...
        Wij zijn niet aansprakelijk door schade die niet door ons is verricht.
        EDIT: Maar hoe doen jullie dat dan? Als jullie bijv. brand maken?

Comment

• Een professioneel bedrijf is voor zoiets verzekerd met een speciale WA verzekering voor ondernemers.

Onze prijzen beginnen bij 350 ex btw voor maximaal 5 uur, en meestal zitten we daar nog ruim boven. Maar goed, wij hebben dan ook wel flink andere kosten : een eigen bedrijfspand, een bus, dure spulletjes, en oh ja ik woon niet meer bij mijn ouders ;)
          Last edited by Geluid-en-licht.com; Tuesday-11-10-2011, 20:49.

Comment

• Originally posted by DJ Lars View Post

Wij zijn niet aansprakelijk door schade die niet door ons is verricht.
            EDIT: Maar hoe doen jullie dat dan? Als jullie bijv. brand maken?

ten eerste is voorkomen beter dan genezen

dus lampen op de grond leggen voor je dj booth is niet echt veilig,

en mocht er brand onstaan, dan wordt dat gewoon een verzekering kwestie

sowieso staat in mijn overeenkomst(zowel verhuur, als drive-in)

J.B.N. is niet aansprakelijk voor eventuele schade gedaan door en bij derde,

Bij diefstal, vandalisme en vermissing van verhuurde Apparatuur.
            zal er door J.B.N. aangiften worden gedaan, en eventuele schade op huurder worden verhaald

geen quote, ff uit me kale hoofd overgetypt
            Last edited by JONKIE_NL; Tuesday-11-10-2011, 21:04.

Comment

• En er staat, word in rekening gebracht. Je mag zonder kvk geen rekeningen schrijven...

Comment

• Bedankt voor jullie meedenken allemaal!
                Zal morgen even aanpassingen maken.

@JOnkie
                Zouden wij dat mogen gebruiken op onze site?

Comment

Bedankt voor jullie meedenken allemaal!
                  Zal morgen even aanpassingen maken.

@JOnkie
                  Zouden wij dat mogen gebruiken op onze site?
                  van mij wel,

ik zou morgen als ik jou was samen met je maatje eens gaan zitten en alles op papier vast leggen zowel wat jullie willen als drive in, maar ook als individu

tevens leg ook alle serienummers vast van laptop controller e.d.

Comment

• Originally posted by waltervanpeene View Post
                    En er staat, word in rekening gebracht. Je mag zonder kvk geen rekeningen schrijven...
                    klopt, maar als minderjarige drive in, kun je het wel anders formuleren,
                    en eventuele onkosten bij je uur tarief rekenen

Comment

• Ik heb een lijst met de apperatuur die onze drive in heeft,
                      Het weekend gaan wij beide een lijst maken met wat we nou echt willen.
                      De aanpassingen aan de site zal ik kijken vanaf hier wat er aanrpast moet worden.
                      Dit alles zal zaterdag en zondag gebeuren.

Ik vraag me eigenlijk waar ik was zonder bax :o

Comment

• Originally posted by ronennieshow View Post

De meeste conculega's van ons zitten zelfs tussen de 400 en 500 euro voor een avond.
                        Maar voor de meesten is een avond 8u.
                        300 euro voor 5u is dik betaald (voor een bedrijf ok want die hebben nog andere kosten) en dan nog 35 euro per half uur, een trouwfeest duurt toch een 7 tot 8u dan betalen ze rond de 600 euro, dat vind ik toch heel veel.
                        Last edited by Mol; Tuesday-11-10-2011, 22:15.

Comment

Zou nog opbouw/afbouw kosten bij kunnen komen?
                          Voor een controler op een tafel te plaatsen, 2 speakers aan te sluiten en 2 parren op een statief te monteren nog extra kosten vragen?

Comment

• Open en afbouw kosten zou ik achterwegen laten ik vind het eigenlijk onzin, anders heb je van die bijdehante mensen die dan zeggen van ik doe zelf wel jou spullen opbouwen dan hoef ik die kosten niet te betalen.

Ik zou een tarief nemen voor 4-5 uur draaien en daar dan je op en afbouw kosten bij inbegrepen en dan een extra uren tarief los vermelden.

Comment

• Originally posted by Mol View Post
                              Maar voor de meesten is een avond 8u.
                              In Nederland niet hoor, daar duren feesten meestal van 20:00 tot 1:00 of zoiets. Ik heb sowieso het idee dat de tarieven in Belgie belachelijk laag zijn. Dat en de lange werktijden is voor mij genoeg reden om me totaal niet op Belgie te richten, terwijl ik er toch vlakbij woon.

Overigens moet je ook rekening houden met de tijd die je kwijt bent aan op/afbouw, administratie enzovoorts. Het is niet alleen de tijd die je daadwerkelijk aan het draaien bent.

Comment

• De Ron & Nie Show is een bedrijf ;) hebben een BTW nummer kvk nummer dus alles is netjes op orde. Als ik dan verder kijk wat ik mee breng ben ik al zeg ik het zelf nog vrij goedkoop. Als ik de uren tel dat ik daadwerkelijk weg ben zit ik op een kleine 40 euro per uur. Dit is dan dus al incl. BTW. Doe daar je investeringen bij en overhead kosten.

Goh ben eigenlijk gek dat ik niet meer vraag als ik het financiële kant bekijk. Ik móet het dan wel heel graag doen.

Comment

Working...
                                X