Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Maar het gaat hier nu wel héél veel over het administratieve gedeelte en minder over de websites zelf. Back ontopic.

Comment

• Mijn nieuwe website is ook online. Link

Comment

• nette frisse site!

paar kleine opmerkingen:
        -vooral op de homepage viel me op dat je vaak nieuwe regel begint na een . hoeft niet denk ik ;-)
        -je hyves logo in je footer werkt niet, je twitter logo wel!
        -Overweeg voor je offerte aanvraag formulier eens chrono forms, deze heeft als voordeel dat je bijvoorbeeld bij de datum dat je bezoekers via een kalendertje kunnen selecteren en bij de tijden via een klok kunnen selecteren ;-)

Verder zie ik paar erg mooie fotos!! (lasers, spiegelbol) en ik vind je "neon effect" onder je dj meubel erg geslaagd! goed bezig dus.

ow, en probeer eens je favicon te veranderen in BC oid :)

Comment

• Bedankt voor je reactie! De website is zo goed als af, alleen nog een aantal bewerkingen etc.

De favicon word sowieso nog veranderd! Ik zal binnenkort is kijken naar Chronoforms, ben ik wel benieuwd naar!
          Last edited by BCDrivein; Saturday-05-11-2011, 20:20.

Comment

• Je heb het over 3 standaard shows, maar ik kan ze nergens vinden? Lijk mij wel handig voor je toekomstige klanten.

Overigens een nette site.

Comment

• Bedankt voor je reactie!
              Ik heb het op de site staan dat ze kunnen mailen of bellen voor informatie. Morgen ga ik waarschijnlijk die pagina's van de shows maken!

Comment

• denk persoonlijk dat juist die informatie de kern van de hele website zou moeten vormen. Althans een groot deel ervan. Als mensen op zoek zijn naar een drive in en ze kunnen niet (snel) de informatie vinden die ze willen op je site, gaan ze door naar een ander.

Comment

• Dat weet ik, maar dat ga ik morgen allemaal toevoegen aan de website!

Comment

• Omdat ik binnenkort verder ga onder een andere naam, en bij die andere naam een ander logo hoort heeft mijn website een klein likje verf gekregen:)

Comment

• netjes, zou alleen even kijken naar je witte tekst met een witte achtergrond foto (althans veel wit erin) leest niet zo makkelijk

Comment

• Ja klopt inderdaad:) Thanks voor de tip. Daar moet eigenlijk een foto van mij komen, maar gedoe met fotograaf enzo:)

Comment

• De website is nog niet helemaal af maar toch zo goed als.
                          Op de pagina openingsdansen moet er nog een tabel komen, zodat er ruimte komt tussen de uitvoerder en de track en het gastenboek zal straks ook voorlopig verdwijnen tot er commentaar komt van klanten.

Link: www.feest-dj.be

En omdat er geen goed belgisch dj forum bestaat en belgen zich nu moeten richten tot nederlandse fora, ben ik bezig met het maken/instaleren van een belgisch dj forum.
                          En uit respect voor dit forum plaats ik de link naar het forum niet sorry.
                          Last edited by Mol; Sunday-04-12-2011, 17:54.

Comment

• Originally posted by Mol View Post
                            De website is nog niet helemaal af maar toch zo goed als.
                            Op de pagina openingsdansen moet er nog een tabel komen, zodat er ruimte komt tussen de uitvoerder en de track en het gastenboek zal straks ook voorlopig verdwijnen tot er commentaar komt van klanten.

Link: www.feest-dj.be

En omdat er geen goed belgisch dj forum bestaat en belgen zich nu moeten richten tot nederlandse fora, ben ik bezig met het maken/instaleren van een belgisch dj forum.
                            En uit respect voor dit forum plaats ik de link naar het forum niet sorry.
                            Die slogan 'Omdat het perfect moet zijn...' ken ik ergens van, kan dat kloppen??

Comment

• Originally posted by JanPetersen View Post
                              Die slogan 'Omdat het perfect moet zijn...' ken ik ergens van, kan dat kloppen??
                              omdat 9 van de 10 bedrijven die heeft...

Comment

• Ahzo dat zal ik maar aanpassen dan ;-)

Comment

Working...
                                X