Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Je hebt het telkens over ons en wij. Wie zijn ons en wij?

Misschien een idee om eigen foto's in de toekomst te gaan gebruiken?

Comment

• Allereerst vind ik je header erg mooi uitgewerkt.

Originally posted by ronennieshow View Post
      Je hebt het telkens over ons en wij. Wie zijn ons en wij?
      Dat is juist niet zo, er wordt juist erg veel "wij" en "ik" door elkaar heen gebruikt. Daar heb ik trouwens zelf ook veel moeite mee, dus dat kan ik ook ergens wel begrijpen.

Tot slot zou ik er voor kiezen om voor de body ook een specifiek (en ander!) lettertype te definiëren, ik krijg hier nu je website met Times New Roman, een lettertype dat ik niet zo goed bij de rest vindt passen.

Tot slot, maar dat kan een cultuur-verschilletje zijn, begrijp ik de kop "vragenlijst" niet zo goed. Ik zou het dan eerder een contactformulier oid noemen.

Anyways, paar uitdagingen nog dus:)

Comment

• Originally posted by ronennieshow View Post
        Je hebt het telkens over ons en wij. Wie zijn ons en wij?

Misschien een idee om eigen foto's in de toekomst te gaan gebruiken?
        Eigen foto's komen later, ik moet er eerst hebben :p

De teksten moeten nog eens overlopen worden want ik spreek inderdaad over ik en wij, het moet namelijk ik worden.

Comment

• Originally posted by ThePartyDJS View Post
          Allereerst vind ik je header erg mooi uitgewerkt.

Ik had al eerder 3 headers gemaakt en deze vond ik ook wel iets hebben.

Tot slot zou ik er voor kiezen om voor de body ook een specifiek (en ander!) lettertype te definiëren, ik krijg hier nu je website met Times New Roman, een lettertype dat ik niet zo goed bij de rest vindt passen.

De site zelf heb ik laten maken door iemand van het forum, enkel de plaatjes maak ik zelf, ik zal eens zien of ik het lettertype naar verdana kan veranderen anders vraag ik het aan de persoon die de site heeft gemaakt.

Tot slot, maar dat kan een cultuur-verschilletje zijn, begrijp ik de kop "vragenlijst" niet zo goed. Ik zou het dan eerder een contactformulier oid noemen.

Vragenlijst is niet hetzelfde als contactformulier, maar ik bekijk het even.

Anyways, paar uitdagingen nog dus:)

Zo blijven we bezig.

Bedankt voor de opbouwende commentaar.
          Last edited by Mol; Monday-05-12-2011, 11:44.

Comment

• hier nog eentje van mij voor Jullie

Tis een gratis Host vanuit wix
            zelf opgebouwd dus geen standaard template

kijk en oordeel,*Spelling en typ fouten voor behouden!

klik hier> JONKIE.TK

Comment

• Ik vind dat je site net zo goedkoop oogt als je hosting en prijzen...

Ik dacht in eerste instantie dat ik met iemand van 13 te maken had, (dat is dus de indruk die je wekt, bij mij in elk geval!) en dan is zo'n site prima. Maar het blijkt dat je al 24 bent en dan verwacht ik wel een wat professionelere uitstraling.

Je prijzen zijn belachelijk laag, daarmee verziek je zelfs de markt voor 13 jarigen. Nu hoef je natuurlijk ook niet meteen 300 euro te gaan vragen, maar 75 euro voor een complete drive-in show met dj is veeeel te weinig.

Houdt er ook rekening mee dat mensen je op basis van je prijs en website (waar overigens ook redelijk wat spelfouten in staan) juist niet zullen boeken vanwege het hoge 13 jarige gehalte.

Comment

• vandaar dat ik hem ook post, en ik weet het de prijzen zijn echt heel laag, en kunnen idd nog omhoog.
                maar dit is ook puur hobby, ik wil er niet rijk mee worden of me werk van maken!

dit is dan ook mijn eerste site, die ik "bouw" dus tips en adviezen zijn altijd welkom
                ik wil gewoon kijken of dit werkt voor mij,
                Last edited by JONKIE; Monday-12-12-2011, 15:10.

Comment

• Je prijzen moet je echt gewoon verdubbelen, en zelfs dan zit je nog aan de lage kant.
                  Ook hobbyisten kunnen best een redelijke prijs vragen, dan hou je ook weer wat meer centjes over om bij Bax uit te geven ;-)

Het geeft niets dat je geen professionele website bouwer bent, maar je moet je wel realiseren wat voor indruk je wekt met de combinatie van zo'n amateuristische website en zo'n lage prijzen.

Mensen verwachten nu ook een hele amateuristische show en een "dj" van 13 met een computer vol illegale muziek, terwijl je misschien best een nette show neerzet of geweldig draait.

Ik heb nog wel enkele verbeterpunten voor je:
                  - Zet een telefoonnummer en e-mail adres op je site. Als mensen zelf contact kunnen opnemen wekt dat veel meer vertrouwen.
                  - Zet foto's van je show op je site, zodat mensen weten wat ze kunnen verwachten.

Comment

• Originally posted by Geluid-en-licht.com View Post
                    Je prijzen moet je echt gewoon verdubbelen, en zelfs dan zit je nog aan de lage kant.
                    Ook hobbyisten kunnen best een redelijke prijs vragen, dan hou je ook weer wat meer centjes over om bij Bax uit te geven ;-)

Het geeft niets dat je geen professionele website bouwer bent, maar je moet je wel realiseren wat voor indruk je wekt met de combinatie van zo'n amateuristische website en zo'n lage prijzen.

Mensen verwachten nu ook een hele amateuristische show en een "dj" van 13 met een computer vol illegale muziek, terwijl je misschien best een nette show neerzet of geweldig draait.

Ik heb nog wel enkele verbeterpunten voor je:
                    - Zet een telefoonnummer en e-mail adres op je site. Als mensen zelf contact kunnen opnemen wekt dat veel meer vertrouwen.
                    - Zet foto's van je show op je site, zodat mensen weten wat ze kunnen verwachten.

oke zal ik gaan doen, ik twijfel alleen nog wat ik wil gaan gebruiken kwa foto album ik zie hier vaar "mijnfotoalbum" maar is flikr of iets dergelijks ook voldoende?

en wat betreft layout!
                    ik wil het fris en duidelijk, maar merk wel dat ik erg eentonige pagina's heb, hoe zou ik dit kunnen verbeteren?

Comment

• Je site is inderdaad nogal saai.
                      Eentonig, weinig kleur en ik voel me niet direct aangetrokken.
                      De bedoeling is dat de klant op je website komt en het idee heeft, "nou die krijgt het allemaal wel goed geregeld."
                      Dat idee heb ik bij jouw site absoluut niet.
                      Soms ben je beter af met een gewone php of html website dan dat je een flashwebsite bouwt waar enorm veel problemen in zitten en niet mooi afgewerkt is.

Op de pagina apparatuur heb ik geen scrollbalkjes in de 2 kaders.
                      Heel jammer want zo mis ik een deel van de info

Standaardiseer je lettertype. Nu heb je op elke pagina wel ongeveer hetzelfde lettertype, maar op pagina 1 staat het in 12px, op pagina 2 in 14px, enz... Dit komt enorm slordig over.

Op de pagina "over jbn" heb je kadertjes met afgeronde hoeken.
                      Jammer dat deze afgeronde hoeken allemaal verschillend zijn.

Ik zou om te beginnen op al mijn pagina's al van die gekleurde kadertjes gebruiken zoals op de "over JBN" pagina.
                      Mooi afgewerkte kadertjes zoals hierboven al beschreven. Titeltjes in bijvoorbeeld 16px bold, tekst in 12px normal, ...

Op vlak van foto album kan je zeker iets extern gebruiken.
                      Flickr, picasa, mogelijkheden genoeg.

Comment

• Originally posted by showtechnics View Post
                        Op de pagina apparatuur heb ik geen scrollbalkjes in de 2 kaders.
                        Heel jammer want zo mis ik een deel van de info
                        Ik heb liever geen scrollbalkje en wel een goed werkende scrollknop op m'n muis dan wel een scrollbalkje maar een vage site waar m'n scrollknop het niet doet...

Het enige waar het dan mis gaat is op een iPad, maarja, die ondersteund toch geen Flash, dus daarmee kun je de site sowieso niet bekijken ;)

Tip: schop die gratis hosting en je .tk domein er zo snel mogelijk uit en ga voor een .nl zonder reclame. Dat hoeft niet veel te kosten, zie 1eurohosting bijvoorbeeld (12,- per jaar en 6,- voor je domeinnaam).

Comment

• Als je natuurlijk zodanig veel info op je site hebt, moet je iets van scroll voorzien.
                          Echter is dit op deze website perfect te verhelpen door de kadertjes groter, of het lettertype kleiner te maken.

Renevanh haalt ook een heel belangrijk punt aan, namelijk compatibiliteit naar smartphone/tablet en dergelijke.
                          Met een flash site zullen ze inderdaad bitter weinig te zien krijgen.

Comment

• heel kort iets om over na te denken: mensen huren jou in om een feest te bouwen... waarom straalt je site dat dan niet uit?

Persoonlijk dank ik dat je je beter kan verdiepen in een bouwprogramma als joomla of wordpress, kost ook niks, kan veel mee en is ook leesbaar op ipad / iphone / etc

en idd: dump .tk en ga voor een .nl domein

Comment

• Originally posted by JONKIE View Post
                              oke zal ik gaan doen, ik twijfel alleen nog wat ik wil gaan gebruiken kwa foto album ik zie hier vaar "mijnfotoalbum" maar is flikr of iets dergelijks ook voldoende?
                              Ik heb weleens gallery gebruikt, maar tegenwoordig zet ik foto's gewoon via HTML in de site.

en wat betreft layout! ik wil het fris en duidelijk, maar merk wel dat ik erg eentonige pagina's heb, hoe zou ik dit kunnen verbeteren?
                              Foto's! Door veel kleurrijke foto's te gebruiken (ook in je header) krijg je al snel een vrolijkere en minder saaie pagina die bovendien FEEST uitstraalt.

Comment

• Ik probeerde net je contactformulier en kreeg de error "owner e-mail not set" :)

Comment

Working...
                                X