Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Weet je zeker dat dit een voorwaarde is:
    ''Alle apparatuur die door J.B.N Wordt gebruikt is professioneel en wordt elk jaar nauwkeurig gekeurd.''

Dit lijkt mij meer iets als ''Info''

Comment

• Nee, dit kan dus echt niet..

- Gratis host inclusief de gratis reclame: straat geen proffesionaliteit uit. Je moet zo denken: Ook de klant weet dat je voor 2 tientjes een .nl domein hebt.. als je dat er niet voor over hebt... wat heb je dan wel over voor je show en draaikunsten.

- Eigenlijk vindt ik flash gewoon not-done voor websites (maar daar gaat deze discussie niet over) Zeker op deze website voegt het niks toe, dit kan je ook gewoon met html maken.

- De lay-out, tja het is er wel aan te zien dat het je eerste keer is. Ik denk dat je met een beetje oefenen met photoshop en wat standaard html een stuk verder komt.

- Let een beetje op taalfouten. Verder niks mis mee als je zegt pro-spul te gebruiken, maar dan moet er in je app lijst niet 80% budget spul te vinden zijn.

- Zoek eens wat algemene voorwaarden en ontdek wat dat eigenlijk inhoud.

enne, 20 euro voor de hele karoake set inclusief 32" lcd scherm en laptop... Normaal kost inhuur van enkel een tv meer dan het viervoudige.

Comment

• Originally posted by SLGV View Post
        - Eigenlijk vindt ik flash gewoon not-done voor websites (maar daar gaat deze discussie niet over)
        Dat ben ik niet met je eens. Flash kan wel degelijk iets toevoegen op een website, ik gebruik bijvoorbeeld op sommige websites flash voor de header.

Je moet alleen nooit flash gebruiken voor belangrijke items zoals het menu of belangrijke informatie, al is het maar omdat flash niet ondersteund wordt door de iPhone en iPad.

Ik programmeer ook altijd het eerste stukje van mijn flash animatie als gewone achtergrondafbeelding zodat er altijd wat te zien is, ook als het flash filmpje niet geladen kan worden.

Overigens kun je tegenwoordig ook heel veel met HTML 5, CSS 3 en javascript, maar dat wordt wel erg ingewikkeld ;)

Comment

• Woow ff een hoop info,

ten eerste hartstikke bedank, hier kan ik denk ik wel wat mee!

verder heb ik geen flauw idee wat joomla wordexpress en al dat soort dingen zijn, laat staan werken,

ik denk dat het voor mij eerst handig is om een site aantrekkelijk te maken met idd foto's en wat meer kleur.
          voor ik me zelf helemaal over de kop werk met programma's die ik niet ken

ook zie ik over al "maak nu uw domein aan" en dan zie ik tal van site's die mij idd voor vrij weinig een .NL adress bieden, maar hoe bepaal je welke goed is en waar let ik op

ik ben zoals ik al zij in mijn begin post, echt een leek op het gebied van sites maken, al vind ik het wel leuk om me zelf hier in te verdiepen!

alvast bedank, en zal morgen eens een 2de poging wagen

Comment

• Ik heb zelf al mijn sites bij YourHosting, dat is een behoorlijk betrouwbare partij maar niet de allergoedkoopste. Transip is wel erg goedkoop, vooral met domeinnamen, en wordt veel gebruikt door domeinhandelaren. Dan heb je nog Versio, ook goedkoop maar schijnt wel wat last te hebben van uitval af en toe. Maar goed, das niet zo'n ramp als je niet afhankelijk bent van je site.

Met Wordpress en Joomla kun je zelf websites bouwen. Het zijn gratis "content management systemen (CMS)" en Yourhosting (en veel andere hosts ook) hebben deze software standaard al geinstalleerd. Het is vrij gemakkelijk te gebruiken en er zijn talloze gratis en betaalde "templates" beschikbaar, waarbij alles eigenlijk al door iemand anders ontworpen is en jij alleen je tekst en foto's nog maar hoeft toe te voegen.

Het kost natuurlijk wel wat tijd om je daarin te verdiepen, maar ik denk dat het voor jou wel een goed alternatief is. Er zijn op internet genoeg beginnershandleidingen te vinden. Persoonlijk vind ik Joomla iets duidelijker van opzet als Wordpress.

Ik heb het mezelf overigens ook allemaal aangeleerd hoor, in het begin vooral via www.handleidinghtml.nl. Ik schrijf de HTML code wel zelf, dus niet via Joomla of Wordpress.
            Last edited by Geluid-en-licht.com; Monday-12-12-2011, 23:30.

Comment

• oke ja ben nu aan het kijken bij Yourhosting
              maar JONKIE.nl bestaat al

dus nu ff andere naam bedenken!
              JBN is ook al bezet
              iemand idee?
              ik wil liever geen lees tekens in het adress,

maar ja morgen nog een dag, dan eens rustig voor gaan zitten,

Comment

• Dan neem je jonkie.com , ook niks mis mee hoor.

Comment

• Originally posted by JONKIE View Post
                  alvast bedank, en zal morgen eens een 2de poging wagen
                  Daar ga je dus al de fout in: een goede website doe je niet effe in een dag (zeker niet als je het nog nooit gedaan hebt). Daar ga je eerst goed over nadenken, dan uitwerken. Het is een proces niet een klusje dat je even tussendoor doet.

Wat joomla/wordpress betreft: zat instructie video's op youtube (ook in het NL). en voor 2 tientjes heb je een boek dat je stap voor stap duidelijk uitlegt waarom je iets doet en laat zien hoe en wat.

Maar waar je het ook mee maakt: het begin is een idee uitwerken en niet een programma openen en gaan aankloten (trust me I've been there).

Comment

• Originally posted by zassie View Post
                    Daar ga je dus al de fout in: een goede website doe je niet effe in een dag (zeker niet als je het nog nooit gedaan hebt). Daar ga je eerst goed over nadenken, dan uitwerken. Het is een proces niet een klusje dat je even tussendoor doet.

Wat joomla/wordpress betreft: zat instructie video's op youtube (ook in het NL). en voor 2 tientjes heb je een boek dat je stap voor stap duidelijk uitlegt waarom je iets doet en laat zien hoe en wat.

Maar waar je het ook mee maakt: het begin is een idee uitwerken en niet een programma openen en gaan aankloten (trust me I've been there).
                    oke maar met 2de poging bedoel ik ook meer van idd ff kladje opstellen foto's uit zoeken en teksten opstellen, en onder tussen even kijken wat kwa site builder voor mij goed werkt via filmpies op youtube ben ook pas net wakker dus ik ga er strax lekker relaxt voor zitten met een kop koffie en een boterham hagelslag

Comment

• Hier leer je al de basis van html om een website te maken.
                      Wat je ook kan doen is de basis aanleren, je zoekt op het net een simpele website en kopieert de broncode en met een editor zoals PSPad kun je die wat aanpassen naar je eigen wensen en zorgen dat hij anders is dan de originele, en zo ga je verder met de rest van de pagina's et voila een site met enkel wat aanpassingen, niet netjes om een bestaande site te kopieren naar zat mensen die het doen (deed ik vroeger ook)

>>> http://www.homepage-maken.nl/htmlcur...noverzicht.php

Comment

• anders, ik weet niet of je het adobe paket hebt, kan je ook is kijken of je misschien iets met dreamweaver kan doen.
                        zelf heb ik er nog niet mee gewerkt maar in tutorials kan je veel leren ;)

Comment

• Bij mijn host in belgië maar nederlanders zijn daar ook welkom, betaal je voor 50MB dus genoeg voor een kleine website 29 euro per jaar domeinnaam inbegrepen en in je controlepaneel kan je gebruik maken van dreamweaver waar je dus als leek een website mee kan maken, enkel dreamweaver wat leren kennen.

Comment

• Ik zit zelf bij yourhosting, zeker niet een van de goedkoopste. Ik twijfel zelf om naar mijndomein te gaan. 29 euro per jaar, trekt mij wel aan.. Zeker aangezien yourhosting ongeveer 5 keer het dubbele is..

Mijn website loopt momenteel via joomla, alleen ik wil hier wel snel vanaf. Het werkt niet meer lekker, steeds foutmeldingen.. Helaas snap ik niet super veel van HTML. Dus ik denk dat ik of iemand moet inschakelen of toch even wat boeken moet gaan huren van hoe en wat..

Comment

• Wat vinden jullie van mijn site?

Wil waarschijnlijk ook overgaan op een .nl, maar hoe kan ik dit doen?

Comment

• En daar ben ik ook wel benieuwd naar omdat ik het grootste gedeelte van de tekst geschreven of herschreven heb op de site van Dj Lars.

Comment

Working...
                                X