Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• @ Lars, (Mol)

Erg mooie site die je hebt! Ik heb zelf op mijn telefoon geen last van de flash. Ik heb eigenlijk helemaal geen tips!

Comment

• Kijk nog even naar de titel van je pagina. Die begint met een hoop spaties, en er staan een hoop punten in. Stop alleen de belangrijkste info in je titel, zo kunnen mensen je pagina ook identificeren als die in een tabblad staat; en kan google je pagina beter indexeren.

Comment

• De site ziet er echt heel knap uit.
        Geeft een duidelijke uitstraling over wat jullie doen en waar jullie naar toe willen.
        De enige pagina die ik nog eens zou herbekijken is de Contact pagina.
        Persoonlijk vind ik dat op deze pagina alles er nogal op gepropt is.
        Voor de rest, heel knappe website ;-)

Comment

• Bedankt voor alle reacties,

Even over die balk boven de site waar info instaat,
          Ik heb geen idee hoe ik dit kan veranderen, misschien weet iemand dat?
          Dit is verandert sinds ik bij weebly ben begonnen en is niet terug verandert...

Comment

• Ik weet niet of je aan de broncode van de html bestanden kan.
            Dit staat er nu:
            <title>&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; DJ Lars &amp; DJ Youri .................................................. .................................................. ................... - Hoofdpagina</title>

Als je dit veranderd naar <title>DJ Lars &amp; DJ Youri - Hoofdpagina</title>, zou het er al veel beter moeten uitzien.

Ook in de meta data tag zou ik dit veranderen.

Comment

• &amp; is geen geldig teken in de <title> tag (-;

Comment

• Originally posted by Citybeatz View Post
                &amp; is geen geldig teken in de <title> tag (-;
                Als je doctype XHTML1.0, HTML4.0 of HTML 5 is, en je charset staat goed, dan is &amp; een geldig teken, overal binnen je html document.

Geen idee waar die tekst vandaan komt, maar als het een editor is, is het een brak stukje software!

Comment

• Ik kan hier niet bij, ik ga de vakantie er druk mee aan de slag!

Comment

• Mijn website staat nog maar een paar weken online, nog geen promotie gemaakt en een eerste boeking is al binnen, ze vragen mij voor oud naar nieuw op 4km van mijn deur.
                    Alleen kan ik de job niet aannemen wegens geen speakers en geen lichtsturing.
                    Ik heb de website te vroeg online gezet.

Comment

• ik neem aan dat je dat niet gezegd hebt.. maar eerder: sorry die dag zijn wij reeds geboekt.... komt op hetzelfde neer (niet beschikbaar) maar is commercieel gezien beter

Comment

• Je kunt toch vast nog wel ergens speakers en lichtsturing vandaan halen (huren?).
                        Dan is het enkel nog; wil je op die dag draaien of niet.

Comment

• Originally posted by SLGV View Post
                          Je kunt toch vast nog wel ergens speakers en lichtsturing vandaan halen (huren?).
                          Dan is het enkel nog; wil je op die dag draaien of niet.
                          Dat is met speakers niet echt een punt, maar met lichtsturing wel. Zoals Mol in een ander topic zij, dat hij nog niet alles weet van lichtsturing. Dus dan wordt het helemaal ingewikkeld.

Comment

• speakers kan je desnoods nog wel bij mij huren
                            maar je hebt vooral Heads, en led fx die kunnen ook gewoon op program of audio draaien, dus kwa sturing is het ook geen probleem!

Comment

• Originally posted by DJ Lars View Post
                              Dat is met speakers niet echt een punt, maar met lichtsturing wel. Zoals Mol in een ander topic zij, dat hij nog niet alles weet van lichtsturing. Dus dan wordt het helemaal ingewikkeld.
                              Daar komt morgen verandering in, iemand van het forum (ik weet niet of ik de naam mag vermelden) komt morgen vanuit het verre nederland naar mij toe met zijn apparatuur, we gaan zijn speakers beluisteren in de zaal waar ik zaterdag moet draaien, de speakers gaan dan wel terug mee naar nederland, ik zal waarschijnlijk dezelfde aanschaffen, ook zal hij zijn laptop met lichtsturing mee hebben om uit te leggen hoe het werkt en hoe je alles moet programeren, ook dat gaat terug mee naar nederland dus zaterdag zal ik creatief moeten zijn, maar het is een feestje van 80 personen (jagers) tussen de 40 en 50 jaar dat maakt het al gemakkelijker, ik zal licht gebruiken die redelijk mooi op de muziek werkt en op afstand kan ik 20 lichteffecten aan en uit zetten, ik heb een controler die ik waarschijnlijk zal gebruiken om de ledparren mee aan te sturen dus dat komt wel goed, ik zal mijn vibe 15 mk2 van jb system morgen eens testen en als dit genoeg is voor dat feestzaaltje dan gebruik ik die wel, anders kan de eigenaar apparatuur lenen van een drive-in uit de streek die gestopt is, het zal wat puzzelen worden maar we komen er wel uit, en omdat ik hem met oud en nieuw uit de nood wil helpen heeft hij al aangeboden om zijn vaste dj te worden voor de feestjes die gegeven worden in zijn zaal, op zijn huidige dj kan hij niet rekenen omdat hij het soms laat afweten, na 17 jaar krijg ik zaterdag mijn vuurdoop als dj :D

Comment

• SannYz-Events

Wij maken van kleine tot en met grote feesten / Evenementen een groot succes met een bom aan ervaring en een bom aan apparatuur!

Comment

Working...
                                X