Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dat klinkt wel heel erg als reclame ....

Overigens een paar opmerkingen over je site:
    "Klik hier om verder te gaan" -> "Nee ik klik niet, is me te veel werk"... en dus verlies je weer een klant... Mensen willen direct weten wat je doet, en niet eerst een niks toevoegende intro pagina krijgen en moeten klikken om verder te gaan.

Vervolgens je menu en het tekst gedeelte zijn dusdanig geplaatst dat je de hele tijd op en neer moet scrollen, naar boven om te klikken, naar onder om ook maar iets te lezen. Gebruikerssvriendelijkheids niveau van 0,0 dus.

En dan,de foto's.
    Of ik jullie zou boeken als klant zijnde hangt totaal af van welk album ik bekijk: jah echt!

klik ik als eerste op de middelste (album 2) dan heb je geluk. daar zie ik namelijk een nette show, groot podium en iemand achter een leuke lichttafel. Er van uit gaande dat dit een eigen productie van jullie zelf is (Dat is het toch wel he?) denk ik: "he dat zit wel goed".

Klik ik echter op Album 1: dan zie ik een een redelijk amateuristische drive in...
    Tja wat ben je nou die uit het eerste of het 2e album?

Comment

• Hagel nieuw maar nog niet volledig af: www.donlucido.com

Comment

• Mooie website, mijn complimenten!
        Het enige wat ik kan bedenken om nog even over te zeuren is dat dit je beschrijving bij google is "Loading... Loading..."(;
        Origineel design, verder niks op aan te merken.

Comment

• Stel, ik heb niet zo veel met talen... Klik weg -> klant gemist..
          Nee waarom in het engels? We spreken allenaal toch gewoon nederlands?

Zuet er verder mooi uit !

Comment

• Inderdaad jammer dat de site in het engels is, je mist hier veel bezoekers mee.
            Anders een mooie site.

Comment

• Wat een leuke optie zou zijn, is 2 vlaggetjes bovenin. Een met Nederlands, en een voor Engels. Dan kan je dus daarop klikken en de site in die taal weergeven.

Comment

• Als je doelgroep voornamelijk Engelsmannen (of Engels sprekende, dus internationaal) is, dan is een site in het Engels wel handig.
                Maar in dit geval...

Comment

• als je als dj aan de bak wilt op vakantie oorden in het buitenland is een engelse site juist heel handig. Mijn site (en ik ben clown) is tweetalig: standaard Nederlands, maar ook in het engels dmv vlaggetje, reden: expats... daar zijn er heel wat van in Nederland... ik heb gemiddeld zo'n twintig engelstalige optredens per jaar hierdoor

Comment

• Originally posted by thomasdj View Post
                    Mooie website, mijn complimenten!
                    Het enige wat ik kan bedenken om nog even over te zeuren is dat dit je beschrijving bij google is "Loading... Loading..."(;
                    Origineel design, verder niks op aan te merken.
                    Ja idd, de website is te nieuw en google doet er even over zijn informatie bij te werken. Daar gaan een paar weken overheen voordat het weg is.

Comment

• Originally posted by renevanh View Post
                      Als je doelgroep voornamelijk Engelsmannen (of Engels sprekende, dus internationaal) is, dan is een site in het Engels wel handig.
                      Maar in dit geval...
                      Ja het licht inderdaad aan je klanten in welke talen uw website is geschreven. Mijn klanten kunnen allemaal wel goed Engels. Maar natuurlijk beinvloed je daarmee wel je ranking bij Google. Dan is een twee talige site wel slim, Google gebruikt voor Engelse zoekers de Engelse site en voor Nederlandse mensen de Nederlandse sites. Wat ik heb gedaan om Google te helpen mij Nederlandse klanten te vinden is tags aangemaakt, die zowel Engels als Nederlands zijn.

Comment

• Je kunt de websites het beste in een aparte map zetten, Engels in bijvoorbeeld mijndomein.nl/en/ en Nederlands bijvoorbeeld in mijndomein.nl/nl/. Op mijndomein.nl zet je dan in de huisstijl een grote vlag Engels en Nederlands neer met in de alt="" tag bijvoorbeeld: "Visit this site in English" of "Bezoek deze site in het Nederlands".

Ik raad wel aan dat je als je site meertalig is, je een .com domein pakt en geen .nl of .be want dat beïnvloed ook de resultaten in Google.

Comment

• Leuk topic dit! Ik ben ook wel benieuwd naar jullie commentaar!

Eigen kritiek (dan hoeven jullie dat niet te noemen0
                          Geen fotos onder fotoalbum

Have mercy on us, it is far from finished ;)

Comment

• De search balk zie ik op zoon site niet echt als meer waarde.

Net als de site map. Deze zou ik gewoon weg laten.

Verder is home en over ons het zelfde.

Ook een gastenboek lijkt me niet echt het meest nuttige voor een website voor een drive-in. Je zou dan als ik jou was eerder voor een referentie deel gaan. Dan kun je hier of dingen zetten wat je gedaan hebt of een andere optie die wat op een gastenboek lijkt hier de beoordelingen van mensen over jullie plaatsen. Ik zou dit dan wel gewoon zelf beheren en zo. Dan kun je zelf een beetje het overzicht houden.

Wat ik ook een beetje een vreemde tekts vind
                            U kunt ons bereiken via mail en telefoon. Wij preferen mail zodat wij eerst met elkaar kunnen overleggen voordat wij antwoorden

In mijn ogen niet echt professioneel.

Dit is wat ik in een paar tellen zag

Comment

• Alles wat hierboven staat, plus

- Rare zin: Inmiddels beschikken wij over een professionele geluidsset die voor kleine tot middelgrote (<150 personen) feesten tot uw beschikking staat!
                              - Leeftijd moet zonder hoofdletter bij 'aanvraagformulier'.
                              - Vakjes activiteiten lijst en agenda overlappen de tekst.
                              - Staat al lekker veel spam in het gastenboek.

Comment

• Vanwege de spam zou ik ook niet een gastenboek nemen.

Wat verder ook nog een idee is.
                                Stel een standaard prijs op. Dus bedrag xxxx voor xxx uur draaien in een straal van xxx km

Dan weten de mensen een beetje waar ze aan toen zijn. Zet er dan bij van een uur extra is xxx euro en buite de xxx km kost het xxx per km extra.

Comment

Working...
                                X