Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• @ Zassie, YouTube heeft een hele tijd commerciele muziek verwijderd onder filmpjes maar heeft tegenwoordig contracten met alle belangrijke muziekmaatschappijen. Daardoor mag de muziek gewoon onder het filmpje blijven staan en krijg je er een mooi linkje bij te zien "koop op itunes". Prima oplossing wat mij betreft.

@ DynaSpan, bedankt voor het aanbod maar ik moet het toch zelf leren dus ik vogel het wel uit ;-)

Ik heb trouwens ook het design van www.geluid-en-licht.com even gepimpt, stond ook al een tijdje op het "to do" lijstje.

Comment

• Het forum op geluid en licht.com zou je even moeten nazien, er staat veel spam op en dat staat niet netjes voor een bedrijf, of je kijkt je forum dagelijks even na of je zwiert dat forum van je website, dat is mijn persoonlijke mening ;-)

Comment

• Originally posted by Mol View Post
        of je zwiert dat forum van je website
        Goed idee, weg ermee :D

Er zijn al genoeg geluid en licht forums.

Comment

• Anders gewoon de spam verwijderen en zorgen voor een goede beveiliging tegen spammers ;-) maar leden naar een forum halen is niet gemakkelijk, dat merk ik op mijn forum en op mijn vorige forums, je moet geduld hebben.

Comment

• Ach dat forum werd toch niet gebruikt, het was ook niet mooi geintegreerd in de site en ik had er zelf al in geen maanden meer op gekeken. Daarbij komt dat het geen toegevoegde waarde heeft omdat er al meerdere grote licht en geluid forums zijn.

Ik wil wel ons wiki gedeelte voorzien van een reactie / discussie mogelijkheid, maar geluid-en-licht.com is een HTML site waar die mogelijkheden niet standaard zijn ingebouwd dus dat is nog niet zomaar gedaan.

Ik ben de laatste tijd flink bezig met Wordpress dus misschien zet ik de site tzt wel om in Wordpress om dat mogelijk te maken.

Comment

• Eindelijk is mijn nieuwe website online!:)
              Op een paar kleine bug's na is hij verder helemaal compleet.
              Het fotoalbum is nu nog zoals hij eerder was. Er word nog aan een nieuwere gewerkt. maar aangezien dit nog even kan duren heb ik besloten de website maar online te gooien.

Ik zie graag reacties en opmerkingen verschijnen!

Comment

• Mijn opmerking :lol:

Code:
                Geachte heer/mevrouw,
                Wegens onderhoud aan onze website is onze website vanavond niet bereikbaar.
                Wij proberen de website vanavond weer online te kunnen zetten.

Mocht u een spoed vraag hebben, of ons willen boeken dan kunt u ons telefonisch bereiken of contact opnemen per e-mail.
                Telefoonnummer: 06-57368666 
                E-Mail: DJ-Remco@hyperdisco.nl 

Excuses voor het ongemak!

Hyperdisco Drive-In Show

Comment

• haha klopt, die zat er nog op.. had er geen rekening mee gehouden omdat ik ingesteld had dat mijn IP niet gefilterd word..:$ Toch bedankt voor het melden. Zou je opnieuw willen kijken?:P

Comment

• Nu kan ik erop, even rondkijken nu

Comment

• Prima, ik zie wel wat verschijnen:)

Comment

• Eerste indruk: hedendaags, maar als ouderen gebruiker (klant) zou ik me niet zo aangetrokken voelen tot je site.

Er zitten nog wat dingetjes in die mij opvallen:

De ruimte tussen je menu (overigens leuk menu hoor!) en je content is veeeeeeel te groot. Ik moet nu elke keer scrollen op mijn laptop om überhaupt de tekst te lezen.

Links staan je referenties / klant beoordelingen. Goed, wekt vertrouwen. Alleen bij mij staat de tekst direct tegen de rand. Even wat extra spelling van 5px is wel fijn. (margin / padding welke was het ookal weer ;-) )

Tekst:

OVER ONS
                        Draaiomgeving, to the point: gewoon werkgebied

"Indien u twijfelt over uw locatie KOMMA verzoeken wij u contact op te nemen met ons via de contact pagina."

APPARATUUR
                        Volkomen nutteloos, meer ego verhaal.

Zet er foto's neer van hoe het opgesteld staat van je DJ booth, verlichting. Lijstje met wat je hebt, zal de klant niet interesseren.

CONTACT
                        Wanneer kan ik jou bellen, vanaf 6 uur 's morgens tot wanneer ik naar bed ga?

Succes!

Comment

• Bedankt voor je reactie! Ga ik wat mee doen:) ik zat al te denken om het menu mee te laten wcrollen.. ill gonna try;)

Comment

• site weer offline? Krijg namelijk: server niet gevonden

Comment

• Nee hoor, en is inprincipe ook niet offline geweest ..

Comment

• inmiddels kan ik je site zien.. was echt een dikke server error dus er was iets niet in orde.
                                Sluit mij aan bij wat er al gezegd is: wat padding toepassen op de referentie teksten. Ook het menu is niet ideaal, te grote ruimte tussen site en menu. Bij extreem grote schermen gaat het ook nog een heel eind naar links, terwijl de rest van de site in het midden blijft.

Ook mogen van mij (persoonlijke voorkeur) de social media icoontjes wat kleiner / subtieler. OOk ik zie liever een goede foto van je opstelling dan een lijstje met spullen die een gemiddelde klant niks zegt.

Comment

Working...
                                X