Licht & Geluid is vrij gebruikelijk, maar volgens mij is het in het engels vaak omgedraaid (klink ook lekkerder) dus Sound & Light... alle problemen opgelost.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites
Collapse
X
-
Originally posted by nijst001 View Post@rick: kan jij niet beter leerkracht nederlands worden ;)
En inderdaad een andere domeinnaam is niet slecht... ook vind ik niets van wat ik ongeveer kwijt ben bij jou...
(Kopiëren van andere websites is uiteraard taboe...)
Comment
-
Hey forum leden
Ik heb een vraag wat vinden jullie
Wat vinden jullie van mijn website
http://www.msvb-music.nl
Comment
-
Bij apparatuur mis ik heel wat info. Nu komt het over alsof je enkel maar dat materiaal kan gebruiken dat onder dat topic staat. En met enkel dat materiaal kan je niets beginnen. Hebben jullie geen luidsprekers, lichten, cd-spelers,... ? Als je deze inderdaad niet hebt, en deze huurt dan kan je dat er altijd bij zetten, en eventueel zelfs specifiek welk apparatuur je kan inhuren.
Misschien moet je ook proberen wat meer een totaal-beeld te scheppen. Meer foto's van al jullie materiaal, waarop je aantoont waartoe je in staat bent. Mensen die niets van licht en geluid afweten zullen eerder kijken naar zo'n totaal beeld om te zien of het hen zint.
Comment
-
Originally posted by Mathias Van Rechem View PostBij apparatuur mis ik heel wat info. Nu komt het over alsof je enkel maar dat materiaal kan gebruiken dat onder dat topic staat. En met enkel dat materiaal kan je niets beginnen. Hebben jullie geen luidsprekers, lichten, cd-spelers,... ? Als je deze inderdaad niet hebt, en deze huurt dan kan je dat er altijd bij zetten, en eventueel zelfs specifiek welk apparatuur je kan inhuren.
Misschien moet je ook proberen wat meer een totaal-beeld te scheppen. Meer foto's van al jullie materiaal, waarop je aantoont waartoe je in staat bent. Mensen die niets van licht en geluid afweten zullen eerder kijken naar zo'n totaal beeld om te zien of het hen zint.
maar dat wordt deze week nog besteld
en dan komt dat er ook op te staan
en ik ben ook voor meer foto`s aan het zoeken en aan het vragen
bedankt voor uw tip
en heb net ook even een foutje opgelost bij boeking daar kon je gewoon het formulier leeg verzenden
Comment
-
De achtergrond is wel héél erg rood. Doet zelfs zeer in mijn ogen.
De lettertype op de homepage is verschillend, en best lastig te lezen, door dat het zo dicht op elkaar staat.
''Gestart met het bedrijf'' Oh, heb je KVK en BTW nummer dan? Want anders kan je dat er echt niet neer zetten ;).
Volgens mij heb jij je logo bij vista print laten maken? Ik vind 't wel erg slechte kwaliteit, of komt dat doordat je hem zo hebt vergroot?
1 tip nog; als je geen btw / kvk nummer hebt, zou ik echt niet neer zetten wanneer en waar je gedraait hebt. Want mr. belasting vindt dat wel erg leuk..
Comment
-
Originally posted by Dj-scratch View Post1 tip nog; als je geen btw / kvk nummer hebt, zou ik echt niet neer zetten wanneer en waar je gedraait hebt. Want mr. belasting vindt dat wel erg leuk..
Misschien hebben jullie in Nederland ook wel zoiets?
Comment
-
Originally posted by Dj-scratch View PostDe achtergrond is wel héél erg rood. Doet zelfs zeer in mijn ogen.
De lettertype op de homepage is verschillend, en best lastig te lezen, door dat het zo dicht op elkaar staat.
''Gestart met het bedrijf'' Oh, heb je KVK en BTW nummer dan? Want anders kan je dat er echt niet neer zetten ;).
Volgens mij heb jij je logo bij vista print laten maken? Ik vind 't wel erg slechte kwaliteit, of komt dat doordat je hem zo hebt vergroot?
1 tip nog; als je geen btw / kvk nummer hebt, zou ik echt niet neer zetten wanneer en waar je gedraait hebt. Want mr. belasting vindt dat wel erg leuk..
en die goed te lezen is ?
nee maar ben wel aan het informeren voor een kvk nummer
en ja dat klopt maar zal kijken of ik het logo beter kan maken
Comment
-
Originally posted by Mathias Van Rechem View PostIn belgië bestaat er zoiets als de kleine onkostenvergoeding. Dit is een regeling waarmee kunstenaars (ja ok dj's e.d.) mogen werken zonder er belastingen te hoeven op betalen. Het is allemaal wel zeer gelimiteerd (maximum bedrag je mag verdienen, aantal dagen je mag werken...), maar perfect legaal.
Misschien hebben jullie in Nederland ook wel zoiets?
Verdien je meer dan 5800 euro per jaar als dj, dan moet je, je aansluiten bij een kas voor zelfstandigen, wij noemen dat de sociale kas en om de 3 maanden betaal je een vast bedrag naargelang je inkomsten zijn per jaar.
En dan moet je voor de btw kiezen voor btw plichtig of niet plichtig, niet plichtig heb je geen administratie, enkel op het einde van het jaar invullen op je belastingsbrief wat je hebt verdiend als dj en daar betaal je dan belastingen op, maar je trekt als niet plichtige ook geen geld terug als je iets aankoopt, aan je klanten reken je dan ook geen btw aan en je kan geen factuur maken enkel een onkosten nota.
Plichtig heb je een boekhouder nodig of je moet het zelf kunnen natuurlijk.
Je trekt de btw terug bij aankopen en je rekent de btw aan bij klanten en je maakt een factuur op.
Ikzelf werk als niet plichtig.
Comment
-
Het logo boven aan je scherm is nogal fors en groot. Je moet nu al een behoorlijk stuk naar beneden scrollen voor je iets kunt lezen / zien.
Ook zijn de foto's die je bij apparatuur hebt staan behoorlijk vertekend / vervormt.
Kijken naar een kvk? Het zijn maar wat getallen ;) Wil je het echt gaan doen en niet als 1x per maand bij een bbq ga dan gewoon naar de kvk ( kamer van koophandel ) Zijn erg vriendelijke mensen en helpen je graag bij zoon beetje alles wat je wil weten. Ook hebben ze met enige regelmaat een soort van demo dagen. Dan word alles peiko bello uitgelegd.
Verder vind ik de site een beetje kaal en niet echt aangekleed. Speel wat met een logo, kaders, vakken weet ik veel hoe het allemaal heet.
Ik weet dat ik eigenlijk niet teveel mag klagen over een site. De onze is al wel vervangen een een heel eind afgewerkt maar ligt nu ookal weer een 2 of 3 maanden stil.
Comment
Comment