ik hoor graag jullie mening
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites
Collapse
X
-
Ik vind het wel een goede website, ik heb wel een paar spellingsfoutjes ontdekt, zoals verzorgt, wat met een d moet, in dit geval (home). En het is sponsorlopen (home). Verder wil ik graag zien wat dingen me gaan kosten als ik jullie ga inhuren. En het is bijv. fijn als er een beetje wordt uitgelegd wat je precies met een bepaald product kan. Je zegt wel bij de voorwaarden dat je 100 man aankan, maar wat moet ik dan huren? Is wel handig als je dan bij vooral de geluidsetjes zet hoeveel man ze per stuk aankunnen (je kan ook een paar omstandigheden erbij zetten, zoals buiten met veel omgevingsgeluid, in een grote gymzaal etc..).
Comment
-
Originally posted by Dj-scratch View PostLeuk zo'n enquête, maar voor de klanten niet echt aantrekkelijk. Zeker als je ziet dat er 17% gestemd is; zeer slecht.
Jammer van al die reclame aan de onderkant van de page. Bij de voorwaarde, de ene zin begint met een hoofdletter de andere niet. Oftewel, loop alles eens goed na.
Verder zal ik zeker even je spelling laten controleren door anderen. En volgens mij heb je ook een beetje lak aan hoofdletters en tekstopmaak.
"wij staan graag dicht bij een stopcontact"
Daar hebben ze tegenwoordig deze super handige dingen voor!
Comment
-
Vooral dat horizontaal scrollen ervaar ik altijd als heel erg irritant. Ik heb namelijk geen knopje op mijn muis waarmee dat kan, en dus moet ik daar met mijn cursor heen gaan. En dan als ik uiteindelijk heb gezien wat ik wil zien, dan moet ik weer terug om naar een ander stukje van je website te mogen zien. En, zoals al gezegd is, doe wat met kaders etc. Dat maakt je foto's ook heel wat georganiseerder. En als je er tekst bij zet, dan moet dat niet zo lijken als het ertussen gepropt staat. Ik moet moeite doen om het te kunnen lezen, en dat wil je nou juist niet.
Comment
-
Daar ben ik weer, na opbouwende kritiek heb ik veel aan mijn site gewerkt, Laat maar horen wat jullie ervan vinden! Ik ben benieuwd :)
Comment
-
Originally posted by ronennieshow View PostOke daar gaan we dan.
Na jaren eigenlijk helemaal niets met de site gedaan te hebben is er dan eindelijk al een flinke start gemaakt om er toch iets mee te gaan doen.
Er zijn nog dingen die moeten gebeuren dat weten we al.
Zo moet er nog een degelijke verhuur lijst onder het kopje verhuur bij komen ( pdf waar je naar toe gelinkt word voor meer overzicht en print mogelijkheden )
De banner met foto's moeten nog een heleboel foto's meer voor geknipt / gemaakt worden.
Het 2de vakje aan de rechter kant met de niet verranderende foto moeten nog een toe gewezen foto krijgen zodat je echt een ''home'' foto bij home krijgt en 1 op verhuur gericht bij verhuur enz enz.
Bij contact moeten de plaatjes die je moet selecteren om het ook daadwerkelijk het formulier te verzenden worden aangepast naar onze afbeeldignen maar het werkt al wel.
Dat waren zo snel de dingen die we zelf al veranderd willen hebben.
De nieuwe site van de Ron&Nie Show
De reden dat het nu nog redelijk lang duurt voordat je wat te zien krijgt is omdat deze doorgelinkt is. Dit moet op vrij korte termijn aangepast zijn worden dus is ookal bekend.
Dat is wat ik zou doen, succes!
Comment
-
Originally posted by JanPetersen View PostIk vind de site er wel leuk uitzien. Misschien lettertype iets minder vet maken.
En er staat dat er een verhuurlijst kwam medio Maart? Het is nu juni, maar geen verhuurlijst!
Ik heb al een ander lettertype gekozen. De verhuurlijst is klaar en hoeft eigenlijk alleen maar als pdf online gezet te worden.
De foto's blijven. Wat hier aan moet veranderend is alleen dat de ene stilstaande foto een eigen foto per onderwerp moet zijn.
Menu balk word misschien wat opgeschoven. De scroller vind ik wel handig. Ik heb liever 1 bakje tekst dan heel de site scrollen.
Maar zoals al aangegeven. Kan best allemaal nog even duren.
Comment
-
ik heb me dan ook maar even achter mijn computer gezet, en een site in elkaar geboxt.
Dit is het resultaat: www.djlanemo.tk
Opmerkingen en suggesties hoor ik graag.
Comment
Comment