Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Je woont niet ver uit mijn buurt ;-)

Nu je site, ik vind het jammer dat je kiest voor een gratis host, je hebt geen vrijheid, ze werken traag, en er staat altijd reclame op dat komt niet professioneel over en dan nog dat .TK domein. een host heb je al voor 20 euro per jaar met een .be domein inbegrepen.

Je tekst is ook veel te groot daar zou ik zeker iets aan doen.

Comment

• heb ik zojuist ook gemerkt op m'n tablet (androit). ik kijk wat ik eraan kan doen.

Comment

• ik run dan ook geen proffesioneel bedrijf. Beschouw het eerder als een hobby. En die site is gewoon een extraatje. + wix is wel best handig voor mensen zoals ik, die niet zo'n held zijn met de computer.

Die te grote tekst, bedoel je dat dan over de volledige site? Of mag de home-page wel met zo'n lettertype volgens jou?
        Last edited by Mathias Van Rechem; Friday-20-07-2012, 21:51.

Comment

• ziezo, ik heb het die grote tekst wat doen krimpen (behalve de home-page, laat maar weten of je die ook te groot vind. Persoonlijk vind ik het nog doenbaar).

Voor onze mobiele vrienden heb ik nu ook www.djlanemo-mobile.tk . Mijn tablet slaagde erin om het te openen, dus ik vermoed dat de meeste wi-fi ondersteunende toestellen dit ook zullen doen.

Comment

• Wat ik in ieder geval zal veranderen is 'je' in u. Want je moet de klant wel netjes aanspreken :)

Comment

• Die "je" had ik eigenlijk bewust gedaan om een beetje meer open en minder afstandelijk over te komen. " U" vind ik altijd zo stijf. Maar dit is waarschijnlijk persoonlijk en ik snap wel dat er ook altijd mensen zijn die dit niet zo appreciëren. Morgen even anpassen ( vanop mijn vaste pc ;) ).

Comment

• Dat vind ik ook een keuze die je zelf moet maken. Op sommige websites gebruik ik je, op andere weer u, en op sommige zelfs je en u door elkaar (bijvoorbeeld je op een pagina over bruiloften en u op een pagina over bedrijfsfeesten).

Comment

• En wat raad je aan bij algemene pagina's, die eigenlijk voor het brede publiek bedoeld zijn (zoals in mijn geval? :p )

Comment

• Ik weet niet of ik mijn site al gepost heb, maar bij deze mijn site:

Tips/opmerkingen?

Comment

• Dat ziet er een heel nette en strakke site uit. Wat me diercet opviel toen ik de site opende, was die twitter-kader. Deze kader lijkt (door het rode uiterlijk e.d.) zeer sterk op een melding van mijn anti-virus. :)

De andere opmerkingen die mij opvielen (beschouw het als opbouwende kritiek ;) ):

Ik heb al bij velen hun site "de voorwaarden" gezien en persoonlijk vind ik dit niet echt passen op de site zelf, maar dit is volgens mij eerder iets wat je in later contact kan vermelden. Natuurlijk is dit een keuze die je zelf maakt.

Verder zou ik bij "wie ben ik?" niet voor iedere zin een ander lijn gebruiken, en de titel niet in vraag-vorm zetten (hebben ze me altijd op school gezegd...).

De foto van show 2 vind ik ook behoorlijk onduidelijk. Misschien moet je eens kijken naar een foto waarop je al je apparatuur ziet. Het zal voor je bezoekers ook duidelijk worden wat een "aircone", "t-bar"... is.

Soms geef je me ook een shizofrene indruk ;) . In je voorstelling maak je duidelijk dat je alleen werkt, maar dan in de prijsopgave zeg je "zodat we een goed overzicht hebben". Consequent blijven is de boodschap

Maar ik vind het best wel een mooie site en vooral een duidelijke site.

Comment

• Laat ik eens op wat dingen inhaken :)

Dat ziet er een heel nette en strakke site uit. Wat me diercet opviel toen ik de site opende, was die twitter-kader. Deze kader lijkt (door het rode uiterlijk e.d.) zeer sterk op een melding van mijn anti-virus. :)
                        Heb ik extra zo gedaan, past mooi bij de kleur van mijn site.

Ik heb al bij velen hun site "de voorwaarden" gezien en persoonlijk vind ik dit niet echt passen op de site zelf, maar dit is volgens mij eerder iets wat je in later contact kan vermelden. Natuurlijk is dit een keuze die je zelf maakt.
                        Hier ben ik het wel mee eens, misschien ga ik er in de toekomst een Faq pagina van maken.

Verder zou ik bij "wie ben ik?" niet voor iedere zin een ander lijn gebruiken, en de titel niet in vraag-vorm zetten (hebben ze me altijd op school gezegd...).
                        Dit klopt, maar zoals hierboven vermeld wordt dit misschien een faq pagina, met als kopje: Wie is de DJ van Yobo drive-in show, met een klein stukje info over mijzelf.

De foto van show 2 vind ik ook behoorlijk onduidelijk. Misschien moet je eens kijken naar een foto waarop je al je apparatuur ziet. Het zal voor je bezoekers ook duidelijk worden wat een "aircone", "t-bar"... is.
                        Heb momenteel weinig foto's van show 2, een stuk of 3 waarvan een is deze, een waarbij ik had moeten inproviseren met de opstelling en een waar ik de kabels niet super goed vond weggewerkt + de aircones stonden er niet op, maar er komen ook 2 DMX barren met par 56 dus dat wordt sowieso anders.

Soms geef je me ook een shizofrene indruk ;) . In je voorstelling maak je duidelijk dat je alleen werkt, maar dan in de prijsopgave zeg je "zodat we een goed overzicht hebben". Consequent blijven is de boodschap
                        Ik draai inderdaad alleen, maar met we bedoel ik mijn drive in show, en omdat mijn pa ook wel eens meehelpt met de opbouw zijn dat er 2.

Comment

• Originally posted by Mathias Van Rechem View Post
                          En wat raad je aan bij algemene pagina's, die eigenlijk voor het brede publiek bedoeld zijn (zoals in mijn geval? :p )
                          Dat is toch een keuze die je zelf moet maken. Er zijn genoeg grote sites die uitsluitend "je" gebruiken (bijvoorbeeld Bol.com), maar ik heb ook behoorlijk wat zakelijke opdrachtgevers en oudere (50+) klanten en die spreek ik in eerste instantie aan met u. Meestal maar tot de tweede e-mail, want dan beginnen ze vaak zelf al met "beste Marcel" en dan schakel ik ook over op je.

Comment

• Vandaag een nieuwe website de lucht in gegooid. Het heeft even geduurd voordat eindelijk een storing op de server was opgelost, zodat ik weer verder kon met bouwen.

De site is nog niet 100% af. Daarom ontvang ik ook graag jullie tips over de website, zodat ik die eventueel ook kan inbrengen. De foto pagina komt nog , echter is het best lastig om foto's te vinden zonder reclame van de andere website erop ;).

De link naar de site: DJ-Breda.nl.

Laat graag even iets achter wat je ervan vindt! Zodat ik dat eventueel kan meenemen in de volgende bouw-sessie.

Comment

• Mijn eerste indruk: Saai. En dat is strikt persoonlijk.

Als ik een feestje geef, mag daar best een DJ komen die er een goed feestje van kan maken en dat idee heb ik nu niet. Ik zie wel wat speakers en verlichting, maar ik zoek een goede DJ met eigen apparatuur, geen geluidsverzorgingsbedrijf.

Nieuws
                              Nieuw in het assortiment bij DJ-Breda.nl:

Een Apple Macbook PRO 13''. Deze is speciaal aangeschaft voor de Denon DN-HC5000 midi controller. Hierdoor kunnen uw verzoekjes nog sneller gedraaid worden!
                              Voor vaste klanten misschien leuk om te lezen dat je je materiaal wat uitbreidt, maar als eerste klant denk ik; tja.. boeiend.

Daarnaast, je shows zeggen me niet zoveel. Actiefoto zou wel leuk zijn.

De geluidsset bestaat uit 2 actieve speakers en 1 actieve subwoofer. Actief betekend dat de versterker er al ingebouwd zit.
                              Al moesten ze met een slinger aangedreven worden, als klant kan me dat echt niet boeien. ;)

Daarnaast zien die spanbandjes van je DJ-set foto er niet echt fraai uit...

Maak eens een goede houten plank met alu profiel rond de randen, schroef er wat halfcouplers in, bevestig die op je meubel en gaan met die banaan. Dan staat je DJ-setje stabieler, hoef je geen spanbandjes te gebruiken en je hebt nog eens wat ruimte voor CD's of iets dergelijks. Tijdens transport haal je die bovenplaat er gewoon af.

Je lichtshow ziet er maar saai uit zo, in het volle licht, zonder zichtbare stralen.

Daarnaast;
                              Dit alles verbruikt maar liefst maximaal 850 watt!
                              'maar liefst' is een uitdrukkingseenheid om juist aan te geven dat iets enorm is. Je wilt toch dat het juist zo min mogelijk is? Gebruik dan 'slechts'.

Hier hou ik het even bij... kijk nu eens kritisch naar je site als klant zijnde. Je weet helemaal niets van licht en geluid, je zoekt alleen een DJ met eigen spul voor je feestje en je wilt zo snel mogelijk weten waar je aan toe bent en wat het kost.

Comment

• Daar geef ik je wel helemaal gelijk in. Echter is het toch wat lastiger om foto's te vinden zonder reclame erop. Qua actie foto's, die komen er snel op. Die heb ik nog wel hier liggen, waar je de lichteffecten beter ziet. Maar ook een zaal vol mensen..

Het is toch lastig, om 2 sites te maken en om niet alles het zelfde te doen. Want ze moeten dan toch wat verschillend van elkaar zijn. MusicAndLight4You.nl, is de andere. Qua layout zijn ze het zelfde. Echter is de inhoud bij de een iets anders dan bij de andere. Ik ben zelf nog opzoek voor MAL4Y een betere layout, waar straks mijn ontworpen logo in kan, nu lukt dat namelijk niet.

Qua meubel klopt het helemaal en dit gaat ook gebeuren.. Hiervoor ga ik wel even in het meubel topic verder, zodat dit wat gescheiden blijft.

Bedankt voor de feedback, dit ga ik zeker even meenemen.

Comment

Working...
                                X