Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• @ Thomas, bedankt voor je reactie. De paginatitel zal inderdaad een kwestie van smaak zijn, ik vind 'm zo juist wel mooi. Ik weet dat het contrast niet al te groot is, en de letters van de slogan ook vrij klein, maar dat zijn in dit geval ook niet zo'n belangrijke elementen. Het is niet de bedoeling DjGezocht.nl echt als merk in de markt te zetten, de site is echt bedoeld om in Google te gaan scoren op de zoekterm "dj gezocht".

Ik gebruik inderdaad op andere websites ook paars, maar dan wel wat subtieler dan bij deze site ;-) Dit is een wat gedurfder design wat niet bij iedereen in de smaak valt, maar je moet eens wat proberen he... ik hou de statistieken goed in te gaten, als blijkt dat mensen de site te snel wegklikken pas ik het design wel weer aan.

Dan over jouw site. Ik hou persoonlijk niet van sites met een donkere achtergrond, dat komt op mij totaal niet feestelijk over. Desondanks ziet de site er wel redelijk professioneel uit en ook de foto's zijn leuk gedaan zo. Bovendien heb je alle belangrijke info op de site staan: duidelijke foto's, tarieven, duidelijke contactgegevens en referenties. Ik ben normaal totaal geen fan van gastenboeken aangezien er vrijwel altijd MSN achtige berichten in staan van klasgenootjes, opa's en oma's en kleine broertjes, maar bij jou staan er echt alleen reacties van klanten in.

Comment

• Is inderdaad gewoon een kwestie van smaak. Ik vind hem zo ook niet lelijk hoor;) ik zou het alleen net iets anders doen.. Verstandig dat je de statistieken goed in de gaten houdt, welke statistieken gebruik jij eigenlijk?

Bedankt voor je reactie op mijn site, donkere achtergrond is inderdaad ook weer persoonlijke smaak. Ik moet eerljk zeggen dat ik hem ook wel wat donker vind, echter zou ik geen lichte kleur kunnen bedenken die mooi bij de achtergrond van de content past. En deze wil ik wel graag houden, mocht iemand nog ideeën hebben, ik hoor het graag!
      En ons gastenboek dient eigenlijk alleen voor referenties van klanten, andere onzin proberen we eruit te houden.

Comment

• Originally posted by thomasdj View Post
        welke statistieken gebruik jij eigenlijk?
        Google Analytics, net als iedereen die een beetje serieus bezig is met statistieken.

Comment

• Sinds vandaag is mijn eerste site online. Nu nog even onder een subdomein bij DJ Lars, maar ik ben aan het kijken om er zelf 1 te kopen.

Het is nog een work in progress, ik ben nog niet helemaal tevreden over de teksten en op de iPad is die soms niet helemaal leesbaar. Tevens zullen er vast nog een aantal spelfouten in staan.

Comment

• http://sdblighting.offsound.nl/over-mij.html (apperatuur = apparatuur)

Bij contact staat de tekst wel goed

Tekst van de rand afhalen, kun je doen met padding

Comment

• Inderdaad, beetje padding toevoegen, font in het menu wat kleiner instellen zodat alles op 1 regel past, de tekst "muzikanten en feesten" een ander kopje geven zodat het op 1 regel past, de foto eronder dezelfde afmeting geven als de twee buitenste en iemand het laten controleren op spelfouten ("grote van uw feest = grootte van uw feest", "mogenlijkheid = mogelijkheid", "standaart = standaard" enzovoorts).

Nog wat werk aan de winkel (of website ;-)) dus, maar de basis is al prima!

Comment

• Met padding zal het er inderdaad beter uit.

Het menu is per PC/tablet/telefoon anders kwa grootte. Op mijn iMac, PC, iPad en telefoon is die allemaal maar 1 regel groot. Maar misschien kan ik het ergens verhelpen. Over Muzikanten en Feesten heb ik heel goed lopen nadenken en ik kan geen passend alternatief verzinnen.

Ik snap niet helemaal wat je bedoel met de foto's Geluid-en-licht.com? Bedoel je op Home pagina? Ik heb flinke problemen gehad met die foto's en daar moet ik (onder vele dingen) nog even goed naar kijken.
                Last edited by Rio; Sunday-12-08-2012, 12:58.

Comment

• Originally posted by Rio View Post
                  Met padding zal het er inderdaad beter uit.

Het menu is per PC/tablet/telefoon anders kwa grootte. Op mijn iMac, PC, iPad en telefoon is die allemaal maar 1 regel groot.
                  Dat is vreemd... op mijn PC staat contact op de volgende regel, in elke browser en op elke resolutie.

Ik snap niet helemaal wat je bedoel met de foto's Geluid-en-licht.com? Bedoel je op Home pagina? Ik heb flinke problemen gehad met die foto's en daar moet ik (onder vele dingen) nog even goed naar kijken.
                  Ik bedoel inderdaad de 3 foto's op de homepage. Die hebben allemaal een verschillende hoogte, zou mooier zijn als ze allemaal dezelfde hoogte hebben.

Comment

• Dat is inderdaad dan vreemd. Want hier staat het allemaal op 1 regel, in alle browsers op verschillende resoluties. Op telefoon en iPad staat het wel op 2 regels, even kijken of ik daar aan iets kan doen. Tevens moet de kleur van de tekst aangepast worden anders is die op de iPad en telefoon niet goed leesbaar.

Foto's op de Homepage worden allemaal op dezelfde maat geknipt als ik zeker weet welke foto's ik daar wil.

Comment

• Hier even een aantal spelfouten en beleefdheidsvormen verbeterd

Pagina Home
                      Licht en/of lichtman nodig bij uw aanstaande optreden? Of extra licht nodig bij uw aankomende drive in show? Ik regel het graag voor u!

Wilt u uw restaurant, bar, clubhuis of klein podium met een vaste installatie uitlichten maar heeft u daar de kennis niet voor in huis? Ik help u graag uit de brand door bij u op lokatie te kijken naar een passende oplossing.

Neem vrijblijvend contact op via de contactpagina

Pagina Theater
                      Zoek u iemand met ervaring in een theater die het licht kan bedienen bij uw theatervoorstelling?

Door de jaren heen heb ik veel ervaring opgedaan met het uitlichten van toneelgroepen, (basisschool)musicals en diverse shows. De lichtapparatuur ter plaatse bedienen is dus geen enkel probleem. Ook de lampen in mijn eigen beheer kunnen worden gebruikt, tevens kunnen er lampen worden bijgehuurd. Kleine geluidsinstallatie's kunnen in overleg ook bediend worden.

Muzikanten en DJ's:

Een keer een groot optreden wat u qua licht niet aankan? Te weinig licht voor uw aanstaande feest? Door eventueel uw eigen verlichting en mijn verlichting te combineren wordt het een spetterend optreden of feest! Legio optie's zijn mogelijk, van alleen een lichtman tot een complete lichtshow. Ook bijhuren van apparatuur is een mogelijkheid als de apparatuur in mijn eigen beheer niet voldoende is.

U kunt mij zowel inhuren als vaste lichtman of maar voor een enkele keer.

Drive in Show (Pagina naam is Drive in SHow)
                      Iedereen heeft zijn eigen wensen, daarom hanteren wij geen vaste prijzen. De kosten hangen af van de locatie van uw feest, de grootte van uw feest en eventuele andere factoren. Neem contact op om een offerte te laten maken.

Over mij
                      Ik ben Simon de Bruijn, geboren en getogen in mijn huidige woonplaats Dordrecht.

Al vanaf jongs af aan ben ik gefascineerd door theaterlampen en showproductie's. Al in de 2de klas van de middelbare school werd dit een stuk meer doordat ik ging werken bij het theater in mijn middelbare school, het Stedelijk Dalton Lyceum Dordrecht locatie Overkampweg. In 1 van de enkele schooltheaters in Nederland heb ik alle kneepjes van het vak lichttechniek geleerd, deels door trainingen, deels door het gewoon te doen en te proberen. Allemaal vrijwillig tussen de lessen door. In de loop van vier jaar ben ik opgeklommen tot senior lichtman in het theater. Dat houdt in het bedenken en uitvoeren van lichtplannen, het bedienen van licht en trainingen geven.

Maar de intresse ging verder dan alleen theaterbelichting. Ik begon thuis te experimenten met dmx software en al snel waren de eerste lampen gekocht en begon ik met lichtshow maken op muziek. Toen ik moest gaan minderen met het theater omdat ik komend jaar eindexamen moet gaan doen begon het erg te kriebelen om in 1 of andere vorm door te gaan. Daaruit ontstond het idee om SDB lighting op te richten om ook na mijn theatertijd actief te blijven in de lichtwereld.

Licht apparatuur in eigen beheer:

2x Bewegend licht (Movinghead en Scanner), 4x Led spots, 4x verschillende lichteffecten, Led bar, 4 kanaals dimmer, 2x Par 30, Lichtbrug met T-barren (tevens ook te gebruiken als 2 losse T-barren op statief), 900 Watt Rookmachine, Beamer met twee beamerschermen (twee verschillende grootes) en een Computer met lichtbesturings software

Contact
                      Geïntreseerd? Neem contact op via een van de onderstaande adressen.

Alstublieft! ;)
                      Last edited by nijst001; Sunday-12-08-2012, 20:23.

Comment

• Bedankt Nijst!

Het u en jij heb ik per pagina bewust gedaan. Bij Theater en Drive in show heb ik het op de nette manier geschreven omdat de doelgroep daar meestal ouder is. Muzikanten en vooral DJ's zijn (in het algemeen) wat jonger en daar tegen vind in u zo houterig klinken.

Comment

• Toch vreemd... op mijn Android telefoon geeft ie het menu wel gewoon goed weer. Misschien toch enkele pixels teveel waardoor hij hier net op de volgende regel belandt. Verminder een van de margins of paddings in je .li menu css eens 1 pixel, eens kijken of dat het probleem oplost.

Comment

• Originally posted by Rio View Post
                            Dat is inderdaad dan vreemd. Want hier staat het allemaal op 1 regel, in alle browsers op verschillende resoluties. Op telefoon en iPad staat het wel op 2 regels, even kijken of ik daar aan iets kan doen. Tevens moet de kleur van de tekst aangepast worden anders is die op de iPad en telefoon niet goed leesbaar.

Foto's op de Homepage worden allemaal op dezelfde maat geknipt als ik zeker weet welke foto's ik daar wil.
                            Welicht is je browser uitgezoomd... dat kan effect hebben (ctrl + 0 verhelpt dit doorgaans)

Comment

• Uitzoomen heeft bij mij geen enkel effect. Volgens mij heeft het menu gewoon een vaste breedte en is de totale breedte van alle menu items (en de buttons die je gebruikt) samen net 1 of enkele pixeltjes te groot waardoor het laatste menu item automatisch op de volgende regel komt.

Comment

• Op mijn laptop is hij prima zichtbaar....

Comment

Working...
                                X