Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Volgens mij staat dat al aangegeven op ze site? Maar inderdaad wat ma5treat zegt, ik zou
    ook eerder op iemand afstappen die al in ieder geval een richtprijs heeft ;)

Comment

• Originally posted by Rio View Post
      maar dat is gewoon niet 'mij'.

Het kan aan mij liggen maar ik maak een site voor andere mensen. Veel mensen hechten nu eenmaal wel een waarde aan het weten van een prijs. Al is het maar voor een standaard show van zeg 100 personen en 5 uur in een straal van.

Maak dan minimaal 1 basispakket en zet dit netjes omschreven op je site. Dan kunnen mensen in ieder geval al een beetje een idee krijgen van wat iets wel of niet kost.

Oke ik wil een lichtman huren. Wat kost je per uur? Hmmm bellen. Shit voicemail. Laat maar al weer iemand anders geregeld. Snapje?

Je hoeft echt niet voor elke situatie een prijs op je site te zetten maar een richtlijn is wel erg vaak erg fijn. Weet je een beetje wat je kan verwachten en aan toe bent. Zet je erbij dat andere situaties natuurlijk altijd mogelijk zijn en tadaa. Klaar

Comment

• Bellen? Mailen? Echt niet, veel te veel moeite als mensen alleen nog aan het orienteren zijn. Gewoon doorklikken naar de volgende site waar de informatie die je zoekt wel gewoon op internet staat, voor jou tienduizenden anderen just a click away...

Comment

• Oké, jullie hebben eigenlijk wel gelijk. Als ik er over nadenk zou ik het zelf ook willen weten.

Dj Lars mailde toevallig vandaag dat die ook vaste prijzen gaat rekenen. Die prijs heb ik dus op de Drive in show pagina gezet. Ik heb prijsindicatie's op de contactpagina gezet, en een verwijzing daar naar op de Theater en Muzikanten pagina geplaatst.

Comment

• Goed zo jochie ;-)

Comment

• Ik vind sommige foto's nogal rommelig eruit zien. Ik zie overal kabels rondslingeren; het geeft een slordig (jaa, echt waar) gezicht. Je hebt heel mooie foto's als je het een beetje opruimt.
              Ook het 2e stukje in "Over mij", met al je apparatuur opgenoemd, is wat onhandig opgeschreven. Als je een aantal dingen opnoemt, zet het dan altijd, in een lijstje. Je kan het dan ook in 2 rijen zetten, om de site wat voller te laten lijken.

EDIT: Ik zie bij veel websites bij contact een plek om vanaf de site direct een mailtje te sturen. Soms ziet het er niet uit, maar meestal wel. Ik weet niet hoe moeilijk het is om dat erin te zetten, maar het is een tip. Laat wel je mail adres erbij staan, dan kunnen mensen, als ze dat fijn vinden, ook via hun eigen mail adres een berichtje sturen.
              Last edited by Guest; Thursday-16-08-2012, 23:34.

Comment

• Originally posted by DJMa5treat View Post
                Ik vind sommige foto's nogal rommelig eruit zien. Ik zie overal kabels rondslingeren; het geeft een slordig (jaa, echt waar) gezicht. Je hebt heel mooie foto's als je het een beetje opruimt.
                Ben ik ook helemaal mee eens. Langs de ene kant vind ik die close-ups heel mooi en passen, maar langs de andere kant zie je daardoor de kabels wel veel beter.

Comment

• Het mailadres op mijn site kan je aan klikken, dan open direct je mailprogramma met het adres al in de adres balk.

Kabels kunnen inderdaad veel netter, maar ik zie er voorlopig geen super groot probleem in. Bij de movinghead en scanner waren helaas net de kabelknooppunten.

Comment

• Het mailadres op mijn site kan je aan klikken, dan open direct je mailprogramma met het adres al in de adres balk.
                    Maar ik ben een klant en ik gebruik graag Hotmail... lekker handig, opent direct mijn niet-geconfigureerde Outlook. Dat wil ik niet!

Comment

• Tja, dat is op vrijwel elke website zo... zelfs op bax-shop.nl (onder het kopje contact).

Comment

• ik heb even mijn website een frisser kleurtje gegeven. graag jullie mening (ook voor andere opmerkingen sta ik nog steeds open :) )

www.djlanemo.tk

www.djlanemo-mobile.tk

Ik zou mijn nieuw logo (waar julie trouwens ook commentaar mogen op geven ;) ) graag een plaatsje geven op mijn site, maar weet niet goed waar het beste past. ideeën?

Comment

• Het eerste wat mij opvalt is dat de site heel traag reageert. Zeg maar, ik klik ergens op, en 2 seconden later gebeurd er pas wat.

Comment

• Heb ik ook al gemerkt en het vervelende is dat ik niet weet hoe ik dat moet aanpassen...

Comment

• Mijn mcaffee siteadviser geeft een groot rood kruis met bijbehorende waarschuwing als ik je site probeer te laden...
                              Ik kan er wel op, maar dat geeft geen prettig gevoel, al helemaal niet bij een bedrijf.
                              Ik zie zo ook al 2 spel/grammatica fouten, eentje op de homepage, met moet mee worden, in de laatste zin.
                              Bij materiaal (maak hier het liefst materieel van, je hebt immers meer dan 1 ding), bij licht, is het een showbar, niet shobar.
                              Last edited by Guest; Tuesday-21-08-2012, 21:13.

Comment

• Oei, dat is het eerste wat ik daar van hoor. Alleszinds, de site is te vertrouwen ;) . Ook hier weet ik jammer genoeg niet hoe ik het zou moeten oplossen :s

Comment

Working...
                                X