Tja, er staat in de tekst dat er verdacht gedrag is aangetroffen op de website. Alleen weet ik niet wat verdacht moet zijn. Misschien vinden ze wix-sites verdacht... :)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites
Collapse
X
-
-
"wij bieden" lijkt me nogal onvolledig. Ik zou bij "dj" iedere dj kort voorstellen met eventueel een foto, lijkt me een stuk interessanter. Bij "materiaal" zou het interessant zijn, voor mensen die er wat meer van kennen, dat je speciefiek het materiaal toont dat je in huis hebt. Ik mis ook een (richt)prijs. Mensen gaan vlug naar 1 van de duizenden andere sites gaan waar ze wel een prijs vinden. Als laatste zou ik alle hokjes bij "foto's" vullen met foto's.
Comment
-
Originally posted by Mathias Van Rechem View Post"wij bieden" lijkt me nogal onvolledig. Ik zou bij "dj" iedere dj kort voorstellen met eventueel een foto, lijkt me een stuk interessanter. Bij "materiaal" zou het interessant zijn, voor mensen die er wat meer van kennen, dat je speciefiek het materiaal toont dat je in huis hebt. Ik mis ook een (richt)prijs. Mensen gaan vlug naar 1 van de duizenden andere sites gaan waar ze wel een prijs vinden. Als laatste zou ik alle hokjes bij "foto's" vullen met foto's.
Vandaar dat wij daar ook geen richtprijs kunnen geven. als mensen op het formulier 500 man invullen, dan zal ik toch wel een paar extra subwoofertjes en speakertjes en movingheadjes moeten gaan huren.
en dan kunnen mensen zich lelijk vergissen in de zogenaamde richtprijs.
bij een professioneel verhuurbedrijf zul je "vaak"ook geen drive in show of productie prijzen vinden.
Comment
-
Veel verhuurbedrijven hebben wel een prijslijst online staan hoor (degene die losse verhuur doen ten minste). Maar de evenementen bij een groot verhuurbedrijf zijn vaak veel diverser dan een drive in showtje.
Een drive in showtje is eigenlijk altijd dezelfde basis; een dj setje, een geluidssetje en een lichtset. Daar kun je dan nog wat keuze in bieden, maar je kunt gemakkelijk een richtprijs opgeven tot 100 personen, tot 300 personen enzovoorts, en dan vanaf ... personen op aanvraag.
@ Luuk, op zich wel een aardig ontwerp maar erg weinig informatie. Ook vindt Google flash niet zo leuk.Last edited by Geluid-en-licht.com; Monday-03-09-2012, 23:09.
Comment
-
Dat ook nog eens... flash moet je gewoon niet gebruiken voor essentiele elementen op de pagina (zoals teksten en navigatie).
Ik heb overigens wel enkele sites met een mooie flash header, maar daarbij heb ik het eerste frame van het flash filmpje ook ingesteld als achtergrond afbeelding voor de betreffende div.
Comment
-
Ik heb weer een tijdje gewerkt aan mijn website. Diverse dingen zijn aangepast en vernieuwd. Niet alle teksten zijn nog klaar!
Website; MusicAndLight4You
Vooral heb ik de pagina's onder het kopje Drive In Show aangepast.
Tips? Laat gerust even weten!
Comment
Comment