Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Dj-scratch View Post
    Bedankt voor de reactie, ik ga het een en ander veranderen. Maar ik kan die pagina's niet echt veranderen als je ze open maakt..
    Heb je de site zelf gemaakt in HTML, of iets als Frontpage gebruikt? In het geval van het laatste wordt dat lastiger ja...
    Maar Heeft iemand nog andere tips? Eventueel over de drive in zelf?
    Uhm, dan zit je toch in het verkeerde topic.

Comment

• Ik ga wel eens even kijken voor een .nl domein. Want dit vind ik meestal toch niet werken, al dat wachten voordat de pagina helemaal zicht baar is.

Comment

• Een .nl-domein zelf heeft niets te maken met de snelheid van je website. Je moet gewoon zorgen voor een goed hostingpakket bij één van de betere hostingbedrijven. Dan kun je er in ieder geval van uitgaan dat je website een goede uptime heeft, dat je voldoende ruimte hebt of kunt uitbreiden qua pakket, dat je ondersteuning krijgt en wellicht nog handige extra's. (Zo heb ik bijvoorbeeld webmail en kan ik forwarders en vacation-messages instellen in mijn administration-paneel.)

Comment

• Originally posted by Rick View Post
          Een .nl-domein zelf heeft niets te maken met de snelheid van je website. Je moet gewoon zorgen voor een goed hostingpakket bij één van de betere hostingbedrijven. Dan kun je er in ieder geval van uitgaan dat je website een goede uptime heeft, dat je voldoende ruimte hebt of kunt uitbreiden qua pakket, dat je ondersteuning krijgt en wellicht nog handige extra's. (Zo heb ik bijvoorbeeld webmail en kan ik forwarders en vacation-messages instellen in mijn administration-paneel.)
          Klopt, ik heb hetzelfde:

Bandwidth: unlimited Megabytes
          Disk Space: 1000 Megabytes
          Virtual Domains: 1
          Subdomains: unlimited
          POP Email Accounts: unlimited
          Email Forwarders: unlimited
          Email Autoresponders: unlimited
          Email Mailing Lists: unlimited (...@eventlight.nl)

1 Nl domein

Allemaal voor €25,- per jaar.

Comment

• Je kunt dan nog wel zoveel extra's krijgen bij een site, maar als ik alleen maar under construction zie....

Dit is toch jouw site paradise?
            http://www.eventlight.nl/

Comment

• Je kunt er ook gewoon voor kiezen om een contactpagina te maken. De mensen die je willen vinden kunnen zo direct je contactgegevens zien en contact opnemen.

Comment

• Originally posted by rick1993 View Post
                Je kunt dan nog wel zoveel extra's krijgen bij een site, maar als ik alleen maar under construction zie....

Dit is toch jouw site paradise?
                http://www.eventlight.nl/

Klopt inderdaad, website word nog steeds aan gewerkt (hij word dan ook niet even af geroffeld).

Bovendien praten we over €20,- per jaar, daar reserveer ik wel alvast het domein voor...

Comment

• Was toch de bedoeling dat jeje site hier plaatst :P?
                  Ik ben nu al 10 pagina's dan off topic aan het lezen;)

Wat ik nog wil doen is het maken van een Promo-filmpje en wat meer foto's maken/laten maken.
                  Opbouwende kritiek is meer dan welkom

Comment

• Ziet er goed uit, die website!
                    Zou wel proberen op de pagina met de prijzen, gewoon een keer een vrije middag gebruiken en ergens in een zaaltje alle setjes een voor een opbouwen. De tekeningen met paint zien er vrij goedkoop uit. Neemt niet weg dat er mensen nog eens iets konden leren van deze site.

Comment

• Kijk ook even naar je domein naam, als klant ben je die zo weer vergeten of weet je niet hoe het te spellen.

En inderdaad je paint plaatjes veranderen voor foto's (ziet er wat beter uit ).

Waarom een gastenboek als ik vragen mag?

Comment

• Een gastenboek kan prima dienen als referenties. Overigens kan het leven in een site roepen, wat bij sommige sites er nodig is.

Comment

• Ook onze speciale drive-in show website gaat binnenkort officieel de lucht in.

djverzorging.nl drive-in show - dj huren

Graag op of aanmerking. De bedoeling is dat robustsound.nl enkel voor verhuur wordt.
                          Last edited by roderickk; Friday-25-12-2009, 15:27.

Comment

• Ik heb www.patrickgodshal.nl vernieuwd =)

Comment

• Ik vind de tekst op de homepagina van djverzorging niet helemaal representatief en sommige dingen lijken niet helemaal te kloppen.

Op het ene moment heb je het over drive-in shows waarmee de klant voor de dag kan komen (moet hij dan zelf DJ zijn?), op een ander punt zeg je dat DJVerzorging een druk geluidsbedrijf is. (Geen licht?)

Misschien een idee om deze tekst opnieuw te schrijven of er in ieder geval nog eens met een kritisch oog naar te kijken.

Comment

• In bepaalde kringen is het belangrijk dat je een net verzorgde drive-in show boekt. Wanneer jij als bv een boekingsbureau of bedrijf geen nette drive-in show neerzet gaat dat ook ten kostte van de naam van de klant. Ook voor bruidsparen is dat een essentieel onderdeel, je wilt immers een reputatie hooghouden.

Wat betreft geluidsbedrijf: licht moet er even bij toegevoegd worden.

Comment

Working...
                                X