Originally posted by roderickk
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites
Collapse
X
-
-
Originally posted by roderickk View PostOok voor bruidsparen is dat een essentieel onderdeel, je wilt immers een reputatie hooghouden.
Het is hun dag en geen relatie dagje.
Comment
-
Ik heb een laserverhuur-bedrijfje en maak deel uit van een event group. Een probeersel van mijn eigen site kan u vinden op http://www.wix.com/Drievan/DV-Las Zeg maar wat jullie ervan vinden
Comment
-
Vind je aanpak nogal té zakelijk overkomen voor hetgeen je biedt. Je komt op je website over alsof je een wereldbedrijf leidt, maar ik denk dat de werkelijkheid ietsje anders ligt. Verder zijn er nog een stel zinnen op je website die niet lekker lopen of in ieder geval beter opgezet kunnen worden. Kijk er eens kritisch naar.
Verder kan ik opmaken uit je website dat je alleen doet aan losse laserverhuur, dus niet met bediening? Vind ik persoonlijk redelijk risicovol, aangezien je niet weet of je klanten de juiste kennis hebben om met jouw stevige lasers aan de haal te gaan.
Comment
-
Ik ben het eigenlijk helemaal niet met Rick eens, de uitstraling van de website roept bij mij alles behalve een zakelijk en betrouwbaar gevoel op. Mede omdat het een Wix site is zonder eigen domein, je hebt hier echt te beperkt in je ontwerpen.
Teksten heb ik niet gelezen, Rick zal daar ongetwijfeld gelijk in hebben :D
Comment
-
Ik heb de teksten wel gelezen, met een paar opmerkingen:
- je praat over een laag winstpercentage, dit zou ik weghalen. Je klanten zijn vaak in de waan dat je geen winst maakt (dat is gewoon naïviteit) en dus al de beste prijs biedt. Vaak wordt vergeten dat je met een commercïele instelling te maken hebt, dus is praten over winstpercentages taboe!
- Eerste zin: "DV-Las heten u van harte welkom op HUN site". Hun kan in deze wel, maar het staat veel mooier om hier haar van te maken.
- Zinnen komen niet mooi over, heel hortend en stotend. Een voorbeeld: "Ook kan u bij ons terecht voor al uw licht en geluid op evenementen. Door samenwerking met L&S-Events.". Deze zin loopt niet lekker, omdat er een punt in voorkomt wat totaal niet nodig is en zelfs irritant is. Je kan hier bijvoorbeeld van maken: "U kunt bij ons ook terecht voor al uw licht en geluid op evenementen en feesten, dit doen wij in samenwerking met L&S Events."
- "Kwaliteit en service worden bij DV-Las hoog in het vaandel gedragen."? In het vaandel gedragen? Is dat niet "staat bij ons hoog in het vaandel"?
- "Indien u materiaal wenst dat u hier niet ziet tussen staan mag u vrijblijvend contact opnemen met ons, dan zorgen wij voor de beste prijs aan de beste kwaliteit."
Dat is lief, ze MOGEN contact opnemen? "dat u hier niet ziet tussen staan" is ook een zin die niet zo lekker loopt. Dit komt door verkeerd woordgebruik, dit is een contaminatie. Je benadrukt iets wat niet benadrukt mag worden. De beste prijs AAN de beste kwaliteit? Een betere zin hiervoor zou zijn: "Indien u materiaal wenst te gebruiken dat niet op onze website aanwezig is, kunt u vrijblijvend contact met ons opnemen. Wij zorgen dan voor de beste kwaliteit tegen de laagste prijzen!"
Overigens drie kanttekeningen: bovenstaande foutjes zijn nog niet alle foutjes. Ten tweede is dit allemaal opbouwende kritiek, het is misschien af en toe wat stellig neergezet maar anders is het wat lastig verwoorden;) En ten derde zag ik dat je uit Belgïe kwam, en daar is de spelling en woordgebruik net wat anders. De fouten die ik dus hierboven heb beschreven is dus Nederlandse fouten, en het kan dus best zijn dat er iets bijstaat wat niet gebruikelijk is in het Nederlands, maar wel in het Vlaams. Ten slotte zijn jullie bij programma's als Tien voor Taal nog steeds beter als ons met spelling en woordgerelateerde quizes!
Comment
-
Originally posted by Rick View PostVind je aanpak nogal té zakelijk overkomen voor hetgeen je biedt. Je komt op je website over alsof je een wereldbedrijf leidt, maar ik denk dat de werkelijkheid ietsje anders ligt. Verder zijn er nog een stel zinnen op je website die niet lekker lopen of in ieder geval beter opgezet kunnen worden. Kijk er eens kritisch naar.
Verder kan ik opmaken uit je website dat je alleen doet aan losse laserverhuur, dus niet met bediening? Vind ik persoonlijk redelijk risicovol, aangezien je niet weet of je klanten de juiste kennis hebben om met jouw stevige lasers aan de haal te gaan.
van die wix site heb je inderdaad gelijk maar dit is dan ook het begin:) met verloop van tijd ga ik ook overschakelen naar een eigen domein.
Ik ben ook volop op zoek naar een server die niet zoveel kost.
Als er nog tips of opmerkingen zijn, zeg maar:)
Comment
-
Originally posted by Drievan View PostAlles wordt uitsluitend verhuurd MET bediening. Juist om al die problemen te voorkomen;) ik zal al de rest dan eens aanpassen. Maar ik moet het dus minder zakelijk maken?
Kijk anders eens ter inspiratie rond op websites van anderen die vergelijkbare diensten leveren, hoe hun zinnen zijn opgebouwd, wat ze zoal vermelden. Uiteraard niet je ctrl + c knop gaan gebruiken! Probeer inspiratie op te doen en voor jezelf neer te zetten wat je een klant wil vertellen, op een voornamelijk zakelijk, maar ook enigszins informele manier.
Comment
-
ga ik zeker doen want ik hoop dat het toch enkele klanten gaat lokken:)
wat webruimte in belgie betreft zijn er grote verschillen dus ik weet het nog niet zo goed:)
ook vraag ik mij wat dingen af ivm legaal zijn van mijn zaak... (dit hoort bij een andere topic) maar niemand komt er eigenlijk aan uit hoe het zit... zelf unizo niet dusja:d
daarom dus ga ik nogniet met een eigen domein van start omdat het veel makkelijker te vinden is voor de fiscus:) snap je.
Comment
-
-
Originally posted by BCDrivein View Postpaar puntjes:
- Waarom heb je bij info je nieuwe logo staan, en zet je die niet in header?
- De pagina's DVD & Gastenboek doen het niet.
- DJ Maarten heeft een functie als lightjockey, maar dan is hij toch geen DJ?
Maargoed, bedankt;)
Comment
-
Originally posted by dj-drace View Postpunt 2 is inderdaad bekend.
Eigenlijk staan ze daar dan voor jan lul in het menu ;)
Voor de rest heb je een mooie site!
Comment
Comment